Herkese merhaba nasilsiniz ? Sonunda beklediğimiz an geldi .Katiller ütopyasinin ilk bölümü siz guzel insanlar ile ..
Bu bölümde eskiye döneceğiz ki okurken kafanızda soru işaretleri kalmasın.
Biliyorum biraz uzun bölümdü. Umarım beğenmişsinizdir. Oylayip yorumlarsaniz çok mutlu olurum .iyiki varsınız ♡♡
Herkese iyi okumalar ♡
Bölümün şarkısı =KAI=ROVER ♡
◆◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◆◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◆
Uzun zamandır babasını görmeyen Belçin babasının arabasının yali'ya giriş yaptığını görünce kardeşi belen'nin elinden tutarak heyecanla bahçeye koştu.
Tam 1 yıldır babasını görmüyordu.Babasi arabadan inince onu karşılamaya gelen iki kızına sarıldı. Onların kokularını özlemişti.
Belçin gözünden gelen yaşı küçük ellerinin tersi ile sildi .
Babasi iki küçük kızını kucağına alıp içeriye doğru yürüdü. Karısının onu karşılamaya gelmediğini görünce öfkesine düşmemek için kızları ile icerde hasret geçirdi.
Belçin 10 yaşına girmişti. 8 yıl sonra kocaman kız olacak diye içinden geçirdi. Belen daha 4 yaşındaydı.
Kızlarını optukten sonra hızlı adımlar ile yukarıdaki merdivenlerden çıkmaya başladı.
Karısı merdivenlerden gelen ayak sesini kim olduğunu biliyordu .
Onu zorla burada tutan zorla ona sahip olan ve ona işkenceler çektiren kocasi geliyordu .
Korkudan eli titriyordu. Artık güçlü olmak özgür olmak istiyordu. Ona iki evlat vermisti .Daha ne kadar bu acılar ile yaşayacaktı.Tutsak olan hayalleri ve kalbi artık özgür olmak istiyordu.
Kapı yavaşça açıldı. Korku ile kapıya baktı. Kapı açıldı. Ellerini cebine koyan kocasi sinirle karısına baktı.
Derin nefes alıp verdi .Içeriye bir kaç adım atıp girdi .Kapıyı sertçe kapati .
Karısının siyah gözlerine baktı.
Ellerini iki yana açıp " Kocan geldi ve sen karşılamaya gelmiyorsun neden ?". Dedi .sinirlendiğini beli etmeyerek.
Karısı korku ile geri adım attı.
" Ben ...... Ben....." Dedi kekeleyerk.
" Sen ... Ne?" Dedi Karısının belini kavrayıp kendisine çekti. Sarılarak karısının saçlarını okşadı.
Derin nefes alıp verdi. " Biliyorum sende özledin beni " dedi daha sıkı Sarılarak.
Gözlerinden gelen yaşı sildi .Kocasının ona sarilmasindan nefret ediyordu.
Ondan ayrılıp karısının gözlerine baktı.
" Neden acilen döndüğümü biliyorsun değil mi? " dedi
Karısı kaşlarını çatarak baktı.
" ....Ned-den .." dedi korku ile .
" Artık çocuklarımızın birsinin babasının işini gerçekten de öğrenmesi gerek " dedi Gülümseyerek.
Bunu ne demek olduğunu biliyordu. İki kızından birsini kendi gibi acımasız katil yapacaktı.Tum Amerika halkı onu saygı değer bir iş adamı görürken kimsenin bilmediği bir şey vardı. O acımasız bir katildi.
" Ama onlar ....... o .... geni ...taşımıyorlar " dedi .kekeleyen sesi ile .
Kızları daha doğmadan onlara test yaptırmıştı.Ikisinde de piskopatlik veya dahi genleri yoktu .Ama bu onların babası gibi olmayacak anlamına gelmiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLLER ÜTOPYASI
Mystery / Thriller" katiller ütopyasi burası senin gibi birinin anlayacağın bir şey değil .." dedi adam gür çıkan sesi ile karşısındaki kadının bir katil olduğunu unutup . Kadın alay edercesine bakışlarını adama dogrultu " Katil birisine denmeyecek laf bu " dedi .dud...