(3)~TANIŞMA~

124 27 222
                                    

Herkese merhaba

Heyecanla yeni bölümü beklediğinizi biliyorum. Daha fazla bekletmemek lazım sizleri .Yeni bölümde heyecanı sınırsız yaşayacağız.Umarim beğenirsiniz.

Herkese iyi okumalar ♡

◆◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◆◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◆

Belçin bir yandan hazırlanırken bir yandan ise adal'in verdiği bilgileri dinliyordu. Tam bir saat sonra masadaki insanlar ile tanışacakti.

Bunun gerginliği olsada namı değer görünmez ile dün tanışmışti. Pek iyi bir izlenim bırakmasada bugün vereceği izlemenin iyi olacağını düşünüyordu .

Adal elindeki dosya da masadaki kişilerin bilgileri sırayla okuyordu .

Belçin ise giydiği siyah uzun ve yırtmaçlı elbisenin fermuarını çekiyordu. Kumral saçlarını açıp bırakıp. Dudaklarına kan kırmızısı rujunu sürdü.

Adal elindeki dosya okumayı bıraktığını fark eden Belçin adal'a dönüp bakti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adal elindeki dosya okumayı bıraktığını fark eden Belçin adal'a dönüp bakti .

Dağılmış kıvırcık turuncu saçları ve kedi pijamaları ile Belçin 'ne baktı.

" Adamları yoldan çıkarmak için gidiyorsun galiba " dedi.

Belçin gülümseyerek " Seni bile etkilediysem onları düşünemiyorum " dedi .

" Diğerleri için mu yoksa namı değer görünmez için mi" dedi. Alay edercesine.

" Hepsi için yetmez mi?" Dedi kahkaha atarak .hafifçe adalin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra çantasını alıp kapıyı açıp çıktı.

Adal ise Belçin bu haline saskindi .İçinden kadınlar bakım yapınca daha farklı bir ozguvene sahip oluyor diye geçirdi.

Belçin asansöre binip 1 nci katın düğmesine bastı.Asansör 39ncu  kattan yavaş bir şekilde 1nci kata indi.

Özel arabasına binen Belçin telefondan gelen mesaja baktı.

Tanımadığı bir numaradan

" Kim olduğunu biliyorum .Ne için buraya geldiğinde " diyordu mesaj 'da

Belçin hafif gülümseyerek baktı. Bu telefonlar sadece önemli kişilerin numarası ve mesajları ile ileti kabul ediyordu .

Eger bu kişi de onlardan biri ise babasının bir oyunu bu diye düşündü.

Babasını tanıyordu. Kızına küçüklükten beri hep oyun oynuyordu.Artik büyümüştü buna kanacak biri değildi.

Mesaja söyle yazdı.

'Bil umrumda degil😏" dedi emojiyi koyarken gülümsedi.

Malikaneye varınca arabadan indi .Güneşli havaları sevmiyordu .Çünkü güneş de insanlar gibi yalanciydi. Her şeyi güzel gösterir. Oysaki hiç kimseyi sevmez .insanlar gibi güneşi sevdiklerini iddia ediyorlar .Ama güneşten kaçıp gölgeye sığınıyorlar.

KATİLLER ÜTOPYASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin