Bölümün şarkısı <3
Herkese merhaba nasılsıniz?
kitabı okumaya başlamadan önce sizinle biraz sohbet etmek istiyorum. Tabi sizde isterseniz ?
Bazen hayatımızda derin acılar bile büyürüz yasariz sonra onlar yokmuş gibi hayata devam etmek istersiz.Bazi şeyleri görmezden gelerek bunu yapıyoruz. Peki söyle bir soru sormak istiyorum peki neden biz bunu yapıyoruz? Size soyleyim mi ?
Hepimizin içinde zayıflık korkusu yüzünden. Hep güçlü görünmek istiyoruz. Nedeni ne peki ? Oysaki Hepimiz insanız bu acılar ve hatalar bizi biz yapan şeyler. Onları yok saymak yerine onlardan örnek almalıyız. Bu satırları okuyan sen biliyorum. Yüreğinde herkesten sakladığı acılar var bundan çekinme o acı seni sen yapandır. Kendine inan ve güven. Unutmayin bir dünya için bir insanin ama bir insan içinde bir dünyasın. Sizi seviyorum kendinize iyi bakın <3....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
***********************************Belçin Dainty 'den✨️
Adal elime krem sürerken bir yandan beni azarlıyordu.
Diger elim ile adal 'in kıvırcık turuncu saçlarını ile oynuyordum.
Adal bir kaç dakika yüzüme baktı sonra derin nefes alıp verdi.
" Belçin.." dedi .
Ona bakmaya devam ettiğimi görünce ciddi olmaya çalışarak " Senin için endişeleniyorum. Ve bazı şeyleri bilmek istiyorum. Buraya gelmeden önce de bu sorular aklımda çokça geçiyordu. Sorup sormamak arasında sürekli gidip geliyordum ." Deyince merakla bakiyordum.
" Buraya geldiğimizde beri farklı davranıyorsun. Umursamaz ve sorgulmaz biri oldun .Bunun cevabını merak ediyorum ama öncelikle şu soruma cevap ver .Babanı gerçekten tanıyor musun? " deyince .
Sinirle yüzümü burusturdum. Adal genelde böyle olgun konuşmalar yapmazdı. Yaptığım bu şey onu endişelendiyor olmalıydı.
" Adal ... aslında bu soruyu kendine çokça sordum .Ben kimim. Neden bunu yapıyorum. Babam kim ailem kim??? Binlerce soru işareti ile büyüdüm. Babam benim için iğrenç birinin teki .Kendisi Amerikanın en büyük Dainty şirketinin sahibi ve yöneticisi. Biliyorsun ki katiller ütopyasinin ilk kuran kişi büyük büyük dedem .
Sadece bildiğim kadarıyla Babam yarı Türk olduğu.Babam da Türk kadını ile evlenmiş yani annem ile annem beni hiç bir zaman sevmedi .Ben 10 yaşıma kadar ona anne diyebildim. Sonrası o cehhenm ve şuan burası. Bunu kendim istediğim ile yapmıyorum.
Hepinizden farklıyım. Senin görünmezin masadaki herkes de olan gen bende yok .piskopatlik geni ve dahi geni bu ikiside yok .Bu genler sayesinden dahi ve piskopat oluyorlar diger insanlardan farkli dusunce ve duygulara sahip olunuyor. Dahi ve psikopatlık geni aradindaki en buyuk fark dahilerde insani duygular yer alirken bu psikopatlık da acımasızlik kan ve iskenceden zevk almak Çoğunlukla duyguların olmaması durumu .Babam ilerde bunun devam etmesi ve en büyük masayı yöneticisi yapmak için beni gözden çıkardı. Kendisi amerikanın saygın değerli birisi olarak tanilir. Kimsenin bu masada ve karanlık işlerinden haberi yok bizler dışında.Hic kimsenin gücünün yetemediği biri..
Bunları kiz kardeşimi belen için yapıyorum .Belki o beni tanımıyor veya hatırlamıyor .Ama ben bir abla olarak yaşadığım şeylerin kiz kardeşimin başına gelmesini istemiyorum. ... Ve evet haklısın bu aralar umursamaz ve sorgulmaz biri oldum .Çünkü kafamda milyon tane şey var ve ben hangisi ile başa çıkacağımı bilmiyorum.." dedim gözlerimden akan yaşı elimin tersi ile sildim. Ağlamak bana göre değildi. Oysaki ağlamamak zayıflıkti. Zayıf biri olmama rağmen hersey karşı dik ve güçlü olmak zorunda bırakıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLLER ÜTOPYASI
Mystery / Thriller" katiller ütopyasi burası senin gibi birinin anlayacağın bir şey değil .." dedi adam gür çıkan sesi ile karşısındaki kadının bir katil olduğunu unutup . Kadın alay edercesine bakışlarını adama dogrultu " Katil birisine denmeyecek laf bu " dedi .dud...