3.

90 57 24
                                    

VoLTE ve yorumlarınız beni mutlu ediyor 😋

3.
Gözlerimi açmak istemedim ,zaten açsam ne değişecekti ki ?
Topraklı bir yolda gittiğimiz bariz bir şekilde belliydi ,çünkü yol bozuktu .
Araba da bir şarkı çalıyordu çok dikkat etmemiştim.
Ellerim plastik kelepçe ile bağlanmıştı ,ayaklarım ise serbest . Nasıl kurtulacağımı düşünürken Beratın üzerime doğru eğildiğini hissettim , kafasını omzuma koydu ve dudaklarını kulağıma yakınlaştırdı. Tepkisiz kalmaya ekstra özen göstermiştim ,aldığı nefes huylandırıyordu ,en hassas noktam boynumdu.
Bunu da mı biliyordu yoksa?
Mırıldanmaya başladı ,mırıltılarsa kelimelere
"Ey dünya bana boş musun?
Bunu biliyorsun üstüne suçlusun.
Üzerime kan sıçrattın sabiydim ,
Bana kocaman bir gençlik borçlusun"
(Taladro-arada bir)
İlk başta ne demeye çalıştığını kavrayamadım ama sonra çalan şarkıyı kulağıma söylediğini fark ettim
"Uyanık olduğunu biliyorum matmazel,ama söylemem gerek çok iyi rol yapıyorsun,eğer dozajını ben ayarlamamış olsaydım bi hata yaptılar da fazla mı oldu derdim"

Kafamı hızlı bir şekilde sola çevirdim.
Refleks olarak oda biraz geri çekildi.
Burnu alnıma değiyordu .şimdi fark ettim de çok hoş kokuyordu parfüm mü sıkmıştı acaba ?
Kafasını geri çekti ve gözlerime baktı
"-Yerinde olsaydım ayaklarımı da bağlardım."
Ne demek istediğimi ilk başta idrak edemedi
.daha sonra gülmeye başladı ,kıkırdadı demek daha doğru olur aslında.
Sinir bozucuydu
Hiçbir şey söylemeden önünü döndü ,sol kolunu arabanın kapısına yasladı ,elini çenesine koydu, hala sırıtıyordu .
Suratına tekme atmayı o kadar çok istiyordum ki .
Lakin bacaklarımı hareket ettiremiyorum
Bi dk ne !
Bakışlarımı bacaklarıma yönlendirdim.
Ellerim ile bacaklarıma yumruk attım acı yoktu,ne yapmıştı bana böyle .
Sinirle ve hırsla bakışlarımı berata çevirdim
"Ne yaptın bana ?"
Kafasını bana doğru çevirdi
"Bi süreliğine kısmi felçli olucaksın.merak etme geçici ,sen uyurken kıçından iğne yaptım."sinir sistemim iyice gerilmişti.
Yine yüzüne o piç sırıtışı takmıştı
"Ben senin kadar nazik olmayacağım bunu biliyorsun öyle değil mi?"
Yüzünde ki sırıtma silindi ,korku yoktu ama onun yerine merak vardı.
Vücudunu tamamen bana çevirdi ve
"Söylentiler gerçekten doğru mu?
Onları öldürüp kanları ile resim mi çiziyorsun."
"Ah ,küçüğüm keşke sadece bu olsaydı ,onlar bana ölmek için yalvarıyor ama merak etme sen yalvarmayacaksın,Görkem yalvaracak bana "
"Beni öldüremeyeceğinin ikimizde farkındayız AREN"
"Aksine senin ,babanın ve çevrenizde ki herkesin öleceğinin farkındasın demi"
Beni ciddiye almıyordu.o zaman almasını sağlardım.
"Bu arada biliyor musun ,annene -(annesini duyması ile yüzü ciddiyete büründü) bir ara ortaklık teklif ettim ,babandan gizli,ama annen bunu kabul etmedi.bana senin gibi bir cani ile asla ortak iş yapmam dedi.
Sahi annen nerde uzun süredir onu görmedim."
Gözleri dolduğunda ve burnundan solumaya başladığında nokta atış yaptığımı fark ettim.
Annesi yani Saliha Karaca ,siyah uzun saçları ,bembeyaz teni ve Ela gözleri ile çok hoş bir kadındı ondan hoşlanmıştım ama yazık oldu ,keşke o lafları bana söylemeseydi şu an akar mezarlığında olmak yerine oğlunun yanında olurdu.
Telefonuna bir mesaj sesi geldiğinde gözlerin benden çekti ,tekrar bana döndüğünde
"Güzellik uykusuna hazır mısın matmazel?"
Ceketinin iç cebinden bir şırınga çıkarttı.
İçinde beyaz bir sıvı vardı.
Şu an en mantıklısı uysal davranmaya çalışmaktı , bilincim kapalı olması beni azda olsa tedirgin ediyordu .
Sonuçta annesini öldürdüğüm ,genç bir delikanlının yanında hareketsiz bir şekilde duruyor olacağım.
Annesinden haberi olmadığı kesin ama şimdilik, eğer öğrendiğinde bilincim hala kapalı olursa o zaman ne olur sizce.

Berat eli ile dön işareti yaptığında ciddiyetini sorgulamadım değil,
"Ciddi misin"
"Evet"dedi ama sanki çok tuhaf birşey sormuşum gibi
"-İlla kalçamdan mı yapmalısın"
"-Kalçana yapmamı mı isterdin?o zaman
seç bakalım matmazel ,a kolun ,b kalçan , ben olsam b yi seçerdim "
-"hmm... ben C seçeceğini seçiyorum "
-"C seçeceği neymiş"
-"iğneyi benim sana yapmam"
"Öyle bir seçeceğimiz yok maalesef ,uzat kolunu."kolumu kendine doğru çektiğinde plastik kelepçwyi bile çıkarma ihtiyacı hissetmedi
   ilacın ne olduğunu öğrenmek adına ona bir kaç soru sormaya başlamıştım ki yine beni şaşırtıp susturmayı başardı .
"Ney bu morfin mi ?"
"Morfin bir ağrı kesici türüdür  Aren , ve eminim ne olduğunu biliyorsundur ,sonuçta kullanıyorsun."
   İğneyi koluma yaptıktan sonra ,bir süre
Koluma parmağını bastırdı.
Bunu yapmasının Sebebi kan akmasını durdurmaktı .
"Pekala bakalım beni daha ne kadar şaşırtacaksın"
Tekrar önünü döndüğünde amacıma ulaşamamıştım.ama pes etmek pek benlik bir şey değildi.
Yavaş yavaş başım dönmeye ve sıcaklaşmaya başlamıştı ortam . Gözlerimin önü kararıyordu .sanki göz açıp kapatmak gibiydi tek fark gözleriniz açıktı.
Hala önüne bakarken konuşmaya başladı.
"Kendini kasma ,bilincinin kapalı olmasını sevmediğini biliyorum,hem kim sever ki bunu ,
Ama mecburum bunu yapmaya "
-"ney bu "sesim titreyerek çıkmıştı.işte bu kötüydü.
Yönünü bana doğru çevirdiğini hissettim ama artık tamamen ilacın etkisi altındaydım en son duyduğum şeyse .
"Bir narkoz türü diyebiliriz bence."
Sonrası karanlık.....

Ölümün mırıltısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin