1. bölüm.*benim adım maria weekly*

426 15 9
                                    

Tanıtım :

Genç kız ailesinden dolayı hangi dine mensup olduğunu bile bilmiyordu..

Dünyası karanlıktı neye inanacağını ,kime güveneceğini bilmiyordu..

Ta ki karşısına etrafını aydınlatan gözler çıkana kadar..

****************

"Neden ben " dedim.

"Neden sevdin beni..? "

Gülümsedi ve dedi ki ;

"Allah emretti, kalp itaat etti.."

********************************
Defterimi bıraktığım masanın üstünden alıp evin en güzel köşesi olan divanın üstüne oturup yine yazmaya başladım.Bu divanın üstünde oturup bahçedeki kuş seslerini ,ağaçların ,çiçeklerin güzel kokularını içime hissetmek belkide hayatta benim için en güzel şey olmalıydı.Bu eve yeni taşındık. Buraya geleli tam 3 ay olmuştu.Bu sehir hiç düşünmediğim kadar sıcak ve içtendi. Buraya alışacağımı ve seveceğimi hiç düşünmemiştim..

Benim adım Maria Weekly adımdan anlaşıldığı gibi ben bir amerikalı babanın kızıyım. Ama annem aslen Türk , bu sehirde doğup büyümüş. Annem küçük yaşta annesini ve babasını bir trafik kazasın da kaybetmiş ,ailenin tek çocuğuymuş. Onların ölümünden sonra hayatın ona verdiği tüm zorlukları tek başına aşmış ,küçük yaşta işe başlamış ve ona bakan bir tek halası varmış. Babamla bu şehirde tanışmışlar.
Annemin anlattığına göre babam onu kafeterya da garsonluk yaparken görmüs ve aşık olmuş. Bu hikaye bana çok şaşırtıcı ve bi okadarda saçma gelmişti. Çünkü annemle babamın yaşam tarzları çok farklıydı. Babam ibadetlerini kilise denen yerde yapıyordu. Annem ise evde seccade denilen halı tarzında bir bezin üstünde aynı hareketleri defalarca inip kalkıyordu. Işin ilginç tarafı annem vücudunun hiç bir yerini gözüktürmeyen tarzda elbiseler giyiyordu. Ve başına "esarp" denildiği saçma birşeyi kafasını çevreleyecek şekilde kapatıyordu. New york 'ta anneme hep değişik gözlerle bakıyorlardı. Annem bir müslümandı bunu hem babamdan hemde annemden defalarca duymuştum. Babam hic bir zaman annemin yaptıklarına tepki vermiyordu. Babamı hiç anlayamiyordum. Insan neden böyle biriyle evlenirdiki ikisinin görüşleri çok farklıydı bazen aklımı yetirmemek için zor sabrediyordum. Annem ha bire babam için dua ediyordu dua edişi bile farklıydı onu hep ibadet ederken , dua ederken izliyordum bu izleyiş bazen içime huzur verirken bazende çevreden anneme gelen tepkilerden dolayı nefret veriyordu ...

Neden sevdin beni ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin