5

253 26 47
                                    

Jisung pek müsait olmadığını söylediği için planlar iptal olmuş ve yine dönüp dolaşıp Changbin'in odasına gelmiştim . Saat epey geç olmuştu. Açıkçası gidip kendine en manzaralı odayı aldığı için odadan çıkasım pek gelmemişti. Karşımda duran ay ışığı ile aydınlanan orman yeterince huzur veriyordu.

" Daha ne kadar orada öylece dikilmeyi düşünüyorsun acaba ? "

" Canımın istediği kadar "

Duştan çıktığı için ıslak olan saçlarını kurulayarak yanıma geldi. Bir yandan saçlarını kurularken bir yandan da manzaraya bakıyordu.

" Bu oda annemin atölyesiydi aslında. Sürekli dışarıya bakıp gördüğü her manzarayı çizerdi . Ondan sonra ben aldım bu odayı. "

Yüzünde oluşan hafif tebessümü görünce istemsizce bende gülümsemiştim.

" Annen zevkliymiş o zaman. Cidden manzarası çok güzel. "

" Öyleydi sanırım. "

" Annene ne oldu ? "

" Hmm bilmem "

Kaşlarımı çatarak vücudumu iyice ona döndürdüm. İnsan annesine ne olduğunu bilmez mi ya ?

" Ne demek bilmem ? "

İşaret parmağını alnımın ortasına değdirip hafifçe ittirdi.

" Kaşlarını çatma yaşlanırsın. Soruna gelecek olursam eğer başka birine kaçtı. Ben mühürlenmeden olmuştum. Annem aslında amcamı seviyormuş. Bir gece yarısı ikisi birlikte kaçmışlar işte"

Bir anne çocuğunu nasıl bırakıp da gider ya.

" Amcanı seviyorsa neden babanla evlenmiş ki ? Açıkçası bir annenin çocuğunu bırakması çok saçma. "

" Aslında amcam bir süre iş için farklı bir yerdeydi. Bu yüzden birbirlerini görmediler. Düğünde karşılaşmışlar işte ilk kez. Sonra annem babama mühürlenmenin acelesi olmadığını söylemiş. Çünkü amcamı gördüğünden beri babama olan duygularının sadece bir hoşlantı olduğunu fark etmiş . Babam da onun bu kararına saygı duymuş. Çünkü mühürlenme iki kişinin de isteğine bağlı. Biz kurtlar için fazlasıyla kutsal bir şey. "

" Peki gerçekten de evlenince mühürlenmenin acelesi yok mu ? Mesela iki taraf da razı ama tam mühürlenecekken atıyorum alfanın acil bir işi çıktı mühürlenemediler. O zaman ne olur ? "

" Açıkçası evlenir evlenmez mühürlenme gerekli diye bir kuralımız yok. Mesela bak Hyunjin ve Jeongin evlenmediler ama mühürlüler. Dediğin şeye gelirsek inan bana o an alfanın eşini mühürlemekten daha önemli bir işi olamaz . "

" Evde yangın olsa bile mi ? "

" Evet . Dediğim gibi mühürlenme bizim için fazlasıyla önemli. "

" Tam olarak nereyi mühürlüyorsunuz ? Yani belirli bir yeri mi , yoksa rastgele mi ? "

Gülerek elini boynuma götürdü.

" Feromonlar , kurtlarda en çok buradan yayılır. Burayı mühürleriz. Eğer bir kurt olsaydın seni mühürleyebilirdim. Ama kurt olmadığın için fark ettin mi bilmiyorum ama genelde seninle beraber olduğumuzda tam burandan öpüyorum. Bir nevi mühür yerine geçiyor diyebilirsin buna . "

Beni mühürlemek mi istiyordu yani ? Elini boynumdan çekip tekrar pencereden dışarıya baktı.

" Neyse devam edeyim. Sonra annem ve amcam gizlice görüşmüşler işte. Annem hâlâ mühür işini erteliyormuş. En sonunda ben 9 yaşındayken birlikte kaçtılar. O günden sonra da onlardan haber alamadık . Öyle işte. "

Passion / Seungbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin