Kapıyı arkamdan kapatarak yatakta uyuyan bedene baktım. Uyurken bir bebeği andırıyordu. Çok sevilesi duruyordu ama böyle. Bebeğim lütfen babana benze olur mu ?
Adımlarım yatağın başucuna geldiğinde yavaşça boşluğa oturdum. Sadece ona bakmak bile bana her şeyi unutturuyordu. Ben daha önce hiç böyle hissetmemiştim.
Bir elimi yumuşak saçların üzerine koyup yavaşça okşamaya başladım. Yumuşacıktı. Seo Changbin kelimenin tam anlamıyla kusursuzdu. Güzel olan tüm kavramlar , güzel olan her şey onu andırıyordu sanki.
" Changbin , kalk hadi "
Uyanmasını istemiyordum. Onu uyurken izlemek çok güzeldi. Ama bir yandan da sesini de özlüyordum. Uyanmasını da istiyordum.
" Changbin , uyansana ya "
Belime dolanan kollar ile bir an için nefesimi tutmuştum. Heyecanlandırıyordu beni.
" Uyuyorum işte git "
Ne ? O bana git mi dedi ?
" Changbin , kalk hemen "
Paşama bak sen . Ben onu geleyim romantik romantik kaldırmaya çalışayım o bana git desin. Pis Changbin.
Hızla yataktan kalkıp gözüme çarpan sürahiyi elime aldım. Güzellikle olmuyorsa zorla olur.
Sürahideki tüm suyu kafasından aşağıya döküp ellerimi belime koydum. Su ile hızla yatakta doğrulmuştu.
" Hyunjin , seni göt herif. Kaçmazsan o çok sevdiğin canını alacağım orospu"
Ay bu ne mal adam ama ya !
" Yiyorsa gel al canımı. "
Gözlerini hızla açtığında benimle göz göze gelmişti.
" Seungmin ? "
" Jisung'un canı balık çekmiş git nereden alıyorsan al gel "
Kapıya yöneldiğimde hızla yataktan kalkmaya çalışmıştı ama ayağı yorgana takıldığı için yere düşmüştü.
" Seungmin gitme . "
" Sen git dedin "
" Hyunjin sandım "
" Hyunjin gelip seni uyandırmak için saçlarını mı okşuyor ? "
" Ne ? "
" Aptal alfa "
Odadan çıkıp Jisung'un yanına gittim. Şarkı söyleyerek bir şeyler hazırlıyordu . Şunu diyeyim , sesi acayip iyiydi. Gerçi Jisung'un her şeyi iyiydi. Mükemmeldi. Kusursuzdu. Minho da kusursuzdu. E haliyle bebek en iyi genlerle yüzde yüz kusursuz olacak.
" Uyandı mı ? "
" Hıı uyandı "
Elindeki kepçe ile bana döndü.
" Ne o yüzünün hali ? Ne oldu ? "
" Beyefendiyi severek uyandırmaya çalışıyorum git diyor. Su döküyorum üstüne küfür ediyor bana . Hyunjin dedi bana ya. Canımı seviyorsam kaçacakmışım. "
Merdivenlerden ayak sesi duyulduğunda yüzümü buruşturdum.
" Heh geliyor bak "
Masaya oturup tabaktaki üzümlerden birini ağzıma attım. O sırada kapıda hâla üstü sırılsıklam olan Changbin görülmüştü.
" Dereye erken girmişsin Changbin. Hani balıklarım ? "
Jisung'u es geçip yanımdaki sandalyeye oturdu. Hiç oralı olma Seungmin. Üzüm ye Seungmin. Çekirdeksiz üzüm mükemmeldir Seungmin. Üzüme odaklan Seungmin , Changbin'e değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion / Seungbin
Fiksi PenggemarGözlerimi tekrar gözlerine çıkarttım. Pekala madem izin vardı eğlenmek benim de hakkımdı öğle değil mi ? Kulağına yaklaştım. " Saat tam 12 ' de arka kapının orada bekle beni alfa . " Kulağına üfleyip tekrar yüzüne döndüm ve hafifçe gülümsedim . "...