Felix'in omzuna kafamı koyup meydanı inceledim . Yemekten sonra buraya gelmiştik. Bu meydanda savaşılacaktı ama dostça. Her vampir ve kurt istediği biri ile savaşacaktı. Kaybeden bir daha istediği kişi ile dövüşemezdi. Rakibini öldürmemek dışında her şey serbestti. Ve tabiki de ölümcül derecede yara açmamak şartıyla. Dostça dövüşülecekti . Öldürmenin yasak olması biraz Felix'i üzmüştü ama yine de onları dövebilme düşüncesi bile mutlu etmişti.
Meydana çıkan ilk kurt kendisi gibi bir betayı seçmiş ve kazanmıştı. Sıradaki kurt bir vampir seçmişti. Eric .... Felix'in yetiştirdiği vampirlerden. ve tahmin ettiğim gibi Eric kazanmıştı. Felix'in yetiştirdiği bir vampirin kaybetme olasılığı çok düşüktür. Felix her ne kadar çok çocuksu görünse de konu savaş ve eğitim olduğunda sert bir yapıya bürünürdü. Gerçi Felix'i de Minho yetiştirmişti.
Sunucu meydanın ortasına gelip bize döndü.
" Vampirlerden savaşmak isteyen var mı ? "
Yanımdaki kıpırdanma ile Felix ayağa kalktı. Meydana indiğinde kurtlara kısaca bir bakış attı.
" Hangisi savaşmak istiyorsa o gelsin . "
Kurtların çoğu elini kaldırmıştı ama bir kurdun hızla meydana inmesiyle geri indirdiler. Kurt ile selamlaşıp yerlerine geçtiler. Sunucu maçın başladığına dair düdüğü öttürdü Felix lütfen ağırdan al . Lütfe- Al işte adamın dizini kırdı manyak . İyiki ağırdan al dedik . Ellerini üstüne silip yanımıza geldi.
" Kolaydı. "
Ona ciddi misin bakışı atıp kafamı olumsuz anlamda salladım . Neyse en azından keyfi yerine geldi .
Çıkan vampir bir alfa ile eşleşmiş ve iki hamlede yenilmişti . Onu yenen alfayı incelemeye başladım. Tanrım herif yememiş içmemiş kas basmış haksızlık. Sıradaki hedefi olarak solumda oturan hyungu işaret ettiğinde hyung dudaklarını büzdü.
" Eteğim kirlenmese bari . "
Meydana indiğinde kurt kısaca bacaklarına bakmıştı. Tamam benimde bacağım hyung gibi olsa bende gösterirdim . Hyungum diye söylemiyorum ama o esmer bacaklarına etek , şort öyle bir yakışıyor ki ....
Selamlaşıp yerlerine geçtiler. Düdük çalar çalmaz ilk hamleyi alfa yaptı. Savurduğu yumruktan eğilerek kurtulan hyung beklemeden karnına yumruğu geçirip yana çekildi. Hyungu dövüşürken görmek neredeyse imkansızdı. O yüzden bulmuşken böyle bir şansı mutlaka kaçırmadan izlemem lazım.
Kurt tekrar hamle yapacağı sırada hyung ona fırsat vermeden kafasına tekme atmıştı ama kurt ayağını çekmesine fırsat vermeden yakalamıştı. Diğer elini bacağına koyup okşamaya başladığında diğer kurtlar da yutkunarak bakmaya başlamıştı. Tanrım bunları aç mı bırakıyorlar ?
Hyung dişlerini dudağına geçirip kollarını alfanın boynuna doladı. Hyung ne yapıyorsun ? Kurt heyecan yapıp ayağındaki elini bıraktığı an kafasını aşağı çekip dizi ile burnuna sertçe vurdu. Hatta ses buraya kadar geldi kesinlikle kırıldı.
Acıyla ayrılan kurda fırsat tanımadan kasığına sert bir tekme attı . Kurt dizlerinin üzerine düştüğünde keskin tırnaklarını boynuna hafifçe bastırıp bir kaç damla kanın akmasına izin verdi . Kulağına bir kaç şey fısıldayıp geri çekildi. Hyungum benim be !
Yanımıza geldiğinde Minho hemen lafa atlamıştı.
" Hyung bana bir kere basar mısın ? "
Hyung onu görmezden gelip eteğini düzeltti. Ah be Minho ....
Öğlene kadar Minho 12 , Felix 7 , hyung 9 ve ben 0 kere maça çıkmıştık. Hiç maça çıkmamak fazla etkilememişti beni. Biraz ara verip dinlenmiş ve tekrar meydana gelmiştik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion / Seungbin
أدب الهواةGözlerimi tekrar gözlerine çıkarttım. Pekala madem izin vardı eğlenmek benim de hakkımdı öğle değil mi ? Kulağına yaklaştım. " Saat tam 12 ' de arka kapının orada bekle beni alfa . " Kulağına üfleyip tekrar yüzüne döndüm ve hafifçe gülümsedim . "...