Jisung'dan
" Hyung neler oluyor ? "
Changbin hyung fazlasıyla tuhaf davranıyordu ve açıkçası bu beni fazlasıyla geriyordu.
Sonunda bir sağa bir sola gitmeyi bırakıp bana döndü. Bakışları beni daha fazla geriyordu ve bu ağlama hissi yaratıyordu. Ağlamak istiyordum tam şuan.
" Jisung , biz değil sen söyle. Neler oluyor ? "
" Anlamadım hyung ? Biraz açık konuşur musun ? "
" Jisung , biz senin her zaman yanında olduk bunu biliyorsun. Hepimiz birlikte büyüdük. Birbirimizden şu güne kadar bir şey sakladık mı ? Hayır. Bu yüzden bir şey saklamana gerek yok. Bize her şeyi anlatabilirsin. "
" Chan hyung , cidden anlamıyorum . Ne oldu da birden böyle konuşuyorsunuz anlamıyorum . "
" O vampir ile aranda bir şeyler var değil mi ? "
" Hangi vampir Changbin ? Anlamıyorum cidden "
" O çilli olan "
Bir dakika ne ?
" Ne alaka hyung ? İlişkimiz falan yok . Ciddiyim ."
" Dün gece sırtım ağrıyor dediğin için sana ilaç getirmiştim. Camdan sizi dip dibe gördüm. Onun üstündeki gömleği sen çıkartıyordun. "
Ne oluyor lan ! Dün sadece can sıkıntısından benim kıyafetlerimi giydirip kafamıza göre kombin yapmaya çalışıyorduk. Gömleği yanlış iliklediği için de ona yardım etmiştim. Bundan bir ilişkimiz olduğunu nasıl çıkartabiliyorlar ya ?
" Hyung bak orası öyle deği-"
" Chan sizi öyle görmüş olabilir . Belki yanlış anlamıştır. Peki o zaman bu ne Jisung ? "
Hyunjin'in cebinden çıkardığı çiçeğe bakıp kaşlarımı çattım .
" Hamilelik şeysi değil mi bu ? "
" Evet öyle ve dikkatli bakarsan rengine bu çiçeği kullanan omeganın hamile olduğunu anlayabilirsin "
" Tamam da ne alaka ? Hâlâ bir şey anlamadım. "
" Hyunjin , seni Felix ile senin evine doğru yürürken görmüş. Seni kolunun altına almış ona gülerek bir şeyler anlatmanı dinliyormuş. Cebinden bir şey düşmüş. Bir bakmış ki bu çiçek. "
Hassiktir.
" Jisung bizden bir şey saklamana gerek yok. Yani tamam vampir ve kurt ilişkisi olabilir ama hiç hamilelik duymamıştım. Tamam belki bir ilksin ama o vampir hepimizden en nefret eden kişi. İlerde ya sana zara-"
" Ya siz salak mısınız ? Felix ile aramda hiçbir ilişki yok "
" Oh şükür "
Chan hyung mırıldanarak arkasına yaslandığında Jeongin ona göz devirmişti .
" Hadi ilişkiniz yok diyelim , peki bu çiçek ne oluyor Jisung ? "
Changbin hyung direkt gözlerimin içine bakıyordu ve farkında değildi sanırım ama çok fazla feromon yayıyordu ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı.
" Hyung önce şu feromonlarını salmayı keser misin lütfen ? "
" Konuyu değiştirme Jisung. Hamile misin değil misin ? O bebek kimden Jisung ? "
Gözlerim iyice dolmaya başlamıştı. Çok fazla baskı yapıyordu feromonları ve bu bana nefes aldırmıyordu. Ses tonu ise çok kabaydı. Benim sevdiğim hyungumun ses tonu değildi bu. Daha fazla tutamayarak gözlerimdeki yaşların yanaklarımdan aşağı düşmesine izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion / Seungbin
FanfictionGözlerimi tekrar gözlerine çıkarttım. Pekala madem izin vardı eğlenmek benim de hakkımdı öğle değil mi ? Kulağına yaklaştım. " Saat tam 12 ' de arka kapının orada bekle beni alfa . " Kulağına üfleyip tekrar yüzüne döndüm ve hafifçe gülümsedim . "...