Plan

50 4 0
                                    

Sabah uyandığımda Çağatay aşağıda bi kızla kahvaltı hazirliyodu.yoh hımına artık yeter amk😤😡😡😤 kız👧🏼 kız 👩🏻 kız 👩🏿 nereye kadar artık bi tane daha kız cinayetine katil olmamak icin bende dün düşündüğüm Plan'ı uygulamaya karar verdim.burda tanıdığım Türk ve erkek arkadaslarımı düşünüp en yakisiklisi olan bora'yı arayıp eve çağırdım.tabi bizimkisi elinde papatyalarla geldi. kapıyı açtığımda boynuma atlayıp "duruuu canım seni ne kadar özledim bilemezsinnn"dedi.laaaaaan bu ne kadannn da yakışıklılaşmış dedi kendi kendine durunun iç sesi😂 hemen bora'yı içeri aldım.ve çiçeklerini koklayıp "hala eski romantikliğini koruyorsun şapşigim" dedim ve yanağıma bi öpücük kondurdu.sonra Bora kahvaltı yaptığını soyleyince "hadi gta5 oynayalım eskiden ne gta oynardık hala burnumda tutuyor artık bu devirde böyle kız yok.senin gibisini bulmak çok zor sen hem futbolu seversin hem oynarsın,hem gta oynarsın iyi ki varsın duru 💞💕" dedi. ben hemen odamda dolabıma baktım evettt gta 5 imi getirmişim.hemen aşağı indim ve televizyonda oynamaya başladık.tam 2 saat boyunca oynamisiz taki cagatay gelip oyunumuzu bozana kadar.cagatay boraya "artık gitsene sen sıkılmadın mi iki saattir hem kızı da zorla oynatıyorsun hem kızlar ne anlar gta dan playstationdan git cok istiyosan erkeklerle oyna" dedi. Bora Çağatay'a "duru senin bildigin Kızlardan değil sen onu daha tanıyamamışsın Bide ayni evde yaşıyorsunuz" dedi. bende daha sacmalamasinlar diye boraya " hadi gel odama çıkalım uğraşma sunla" dedim ve Çağatay'ın kolumdan çekmesi bir oldu "kızım sen bana emanetsin öyle kendini erkek sanan mallarla yatırmam seni " dedi.orda olan kızı unutup Çağatay'a "ben senin her gün eve sabah öğle aksam 3 öğün yemek gibi eve kız atmana karisiyo muyum göt " dedim.ve kız Çağatay'a tokat atıp gitti oh olsun ona.susup kaldı cagatay, boranın elini tutup yukarı odama ciktim.sonra konuştuk borayla bunun bi sevgilisi varmış onu kıskandırmak icin benim yardım etmemi istiyormuş.bende hemen kabul ettim sonuçta yakisikliiiiiiiii😜😜😜 ve bu olay benimde işime çok yaricakkk.aksama doğru bu eve gitti ve tam Çağatay yanımızdan geçerken " bu gece 9 da seni almaya gelirim"dedi öptü ve gitti.bende hemen yukarı çıkıp siyah Yırtık sortumu ve üstüne göbeği açık bluzumu giydim süslenip asagi indiğimde cagatayi görmedim ve kapıyı çekip çıktım.dediği gibi tam dokuzda geldi ve bi diskoya gittik ben baya içmişim borada içmiş sabaha doğru çıktık diskodan. gercekten Eğlenmeyi cok özlemişim.en başta evin yolunu unuttum sonra hatırladım sonra gene unuttum evi zar zor bulduk ama evden çıkarken Anahtarı da evde unutmuşum ve cagatayda uyumuş galiba. Bora hadi gel bize gidelim dedi.ve bende kabul ettim.boraya gittiğimizde beni kendi yatağına yatırdı kendi de salonda yattı. tabi gece sarhoş sarhoş naptigimi bilmeyen ben boranın evinde yer bildirimi yapmışım sabah, yürüyüş yapmaya karar verdik tabi bundan önce pis pis kokmayalım diye önce Bora yıkandı sonra ben.bora havlusunu beline sardı (ve o müthiş baklavaları duruyu coşturdu).bana da beyaz bir bornoz vermişti ve üstümde o vardı. birden kapı güm güm güm diye sanki kirilicakmis gibi tiklatildi.ben tam kapıyı acicakken Bora beni arkasına Alıp kapıyı açtı.birden "ooo ooo ooo" sesleri Yaptım ve Bora kapıyı açtığında cagatayi gördüm ve "aaaa hıyar çıktıii biliydim böle olacağını" dedim.bora gülmeye başladı.bana donup " dün gece sende kafa yaptı herhalde, bi daha tekrarlamayalim istersen " dedi. bende ona bakıp guldum ve öptüm.bizi çoook yanlış anlayan cagatay bugün biraz garip gibiydi sanki yüzüne martılar sicmisti."ben sizi bölmiyim siz devam edin ne yapıyorsanız" dedi.borada "olur mu sen yabancı misin" dedi.cagatay bunu da yanlış anlayarak "ha benim izlememi istiyorsun sizi, tobe tobe ya"dedi.bende Çağatay'a " içeri gelsene bi şey yapmıyoruz merak etme" dedim.cagatayi zorlada olsa eve soktum."biseyler içer misiniz beyler? " Dediğimde Bora bana dönerek "Duru'cuğum sen istersen üstüne biseyler giyin yoksa burdaki yaymamın Yemeğini 4 öğüne çıkartacaksın" dedi.Ben o Sırada yukarı çıkmış üstümü değiştirirken aşağıdan şiddet dolu sözler ve bağırislar geliyordu.Sanirim Bora'nin son dediğine Cagatay sinirlenmiş ve kavga çıkartmıştı.Asagiya inince Çağatay'ın kolumdan tutmasıyla beni dışarı sürüklemesi bir oldu.Beni arabaya oturttuktan sonra "bi daha bu çocukla takılmicaksın .Dün gece neler oldu kimbilir.sana karismiyim diyorum sen neler yapıyorsun😡"dedi.
"Ya of bıraksana kolumu!!Hem sana ne.Sen istediğin gibi her kızı eve getiriyorsun ve gözümün önünde neler yapıyorsun şimdi ben arkadaşımla takıldım diye mi sorun oldu???
"Sen buna takılmak mi diyorsun küçük şeytan" dedi
"Üffffffff yeter.Zaten çok yorgunum eve gidip dinlenmek istiyorum."
"Ne Yaptın da bu kadar yorgunsun??" Dedi imalı imalı,her kelimeye vurgu yaparak.
"Kusura bakma ben senin tanıdığın ve Altında inlettigin Kızlardan Değilim.Beni yanlış tanımışsın!!" Dedim sinirlice ama yüzüne bakmadan.Bakmak da istemiyorum zaten.Kaç gündür ayni evdeyiz hâlâ beni tanıyamamış salak.Ama ben onu cok iyi tanıdım zaten bu saatten sonra.
Eve geldigiMizde pijamalarımi giyerek Aşağıya televizyon izlemeye indim.
İyi bu sefer başka bir kızla karşılaşmamıstim.Zaten Cagatay'da ortalıkta gözükmüyordu.Rahatca koltuğa oturduktan sonra dizi izlemeye başladım.1-2 saat izledikten sonra saatin 01:45 oldugunu gördüm.
Gözlerim gitmeye başladığında artık uyumuştum
Uykuma bir Sarsıntı nedeniyle son vermek zorunda kaldım.
Gözlerimi açtığımda beni kucağına almış merdivenlerden çıkartan bir Cagatay'la karşılaştım.Yuh!😮😮 Çağatay ve beni kucağına Alıp odama taşıması.Beklenmedik hareketler.Uykulu Olduğum icin Çağatay'a Saçma Saçma seyler söyledim.O da anlamamış Olmalı ki
"Uyu......" Diyebildigini anladım.Zaten Devamını da pek takmayarak tekrardan Gözlerimi kapattım.
Gece bir ara kalktığımda odamda olduğumu gördü.Cunku Cagatay beni kucağına alarak odama taşımıştı.Biraz da olsa yüzüme gülücükler saçıldı.Cagatay'in böyle birşey yapması bir mucize gibi geliyor bana.Yani bi uzaylının Trakya şivesinde konuşması gibi. Veya yürüyen ucagin icat edilmesi gibi.Yavasca Aşağıya inerek mutfağa girdim ve su içmek icin sürahiyi elime aldığımda elimden kayarak yere düştü ve kırılarak camları parmağımı kesti.çok acıdığı icin gene Çığlık attım. Çağatay gelip "bende bağırınca bi şey oldu sandım. hem sende alıştın artık böyle Çığlık atmaya.artık nerden ogrendiysen (babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi ?😂)"dedi."bırak benimle dalga geçmeyide yardım et azıcık.parmağım kanıyor kesin ölücem kan kaybından😄"dedim.Çağatay "gel buraya başımın belası. bi bitmedi seninde basına gelenler" derken beni yanına çekip parmağımı suya tuttu peçeteyle kuruladı ve salondan yarabandi alıp parmağıma doladı.ilk defa bana böyle yaklaşıyordu.sanki benimle daha cok ilgileniyordu.bunun anlamı da planımın işlemiş oldugunu gösteriyor.o zaman plana devam duru.

Aynı kader farklı insanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin