Deneme: 5

33 4 7
                                    

Deren, Rana'yla daha önceden tanıştığı için onu zaten tanıyordu fakat ben Rana'yla 2019'da, Arınla da bu tarihte tanışmıştım. Her şey o gün başlamıştı zaten.

Her an basılabilirim korkusuyla hızlıca galeriden çıkıp arama motoruna girdim ve geçen hafta açtığım şarkının akorlarını arattım. Çıkan sonuçlardan çıkmadan telefonu kucağıma bıraktım ve Arın'ı beklemeye başladım.

Çok geçmeden Arın balkonun kapısını aralayarak elindeki iki kupayla göz önüne çıktığında gülümsemem arttı. Kupaları sehpaya bırakıp yanıma oturdu ve bana döndü.

"Bugün iyi bir öğrenci olursan iyi bir öğretmen olup sana gitar çalmayı öğreteceğim." dediğinde tek kaşım havaya kalktı.

"İyi bir öğrenci olmazsam?" diye sorarcasına ona baktığımda hafifçe güldü ve gitarına yöneldi.

"O zaman güzel bir ceza vermekten hiç çekinmem." dediğinde alt dudağımı dişlerimin arasına alarak başımı salladım.

Sadist falan olmasın bu?

O gitarı alıp doğrularak bana baktığında heyecanla yerimde dikleştim. O ise bu halime gülerek gitarı uzattı.

Gitarı elime alıp kucağıma koydum ve ince kısmını tutarak ona baktım. O ise elini uzatıp tuttuğum yeri daha sıkı kavramamı sağladı.

"Eğer baştan hata yaparsan her şey yok olur. Temeli sağlam atmak lazım." dediğinde başımı sallayarak gösterdiği gibi kavradım. "Güzel." diyerek siyah bir pena uzattı. "İlk kez çalacağın için pena kullan. Zamanla buna ihtiyacın kalmayacak." dediğinde başımı sallayarak elinden aldım. "Şimdi işaret parmağını şuraya, telin üzerine bastır." diyerek parmağıyla gösterdiği yere işaret parmağımı bastırdım. "Şimdi işaret parmağını oynatma ve penayı ortadaki tele sürt." dediğinde dediğini yaparak penayı ortadaki tele sürttüm fakat farklı bir ses çıktı. "Biraz daha bastır Laren."

Dediğini yaparak biraz daha bastırıp tekrar penayı tele sürdüm fakat bu sefer çok daha farklı bir ses çıktı. Arın bir derin nefes alarak bana yaklaştığında ona baktım. Arkama geçerek sol kolunu arkamdan geçirip sol tarafıma getirdi ince kısmı benim gibi kavrayarak işaret parmağını benimkinin üzerine hafif sert olacak şekilde bastırdı. Bu yakınlık kalp atışlarımı tekrar altüst ederken nefes alışverişlerim de ona uyup dengesini bozmaya çalışıyordu fakat buna engel olmayı başarabiliyordum. Ancak kalp atışlarım için yapacak bir şeyim yoktu. Etrafta hiçbir yazı göremiyordum çünkü.

Sağ kolunu da sağımdan geçirerek elini penayı tutan elimin üstüne kapattı ve penayı ortadaki tele yavaşça sürttü. Bu sefer çıkan ses benim çıkardığım seslerden bin kat daha güzeldi.

"Güzel. Diğerlerine de bu şekilde daha sert bastır." diyerek kollarını etrafımdan geri çekip yerine geçtiğinde içimdeki şeytan kendini belli etti. Ben şimdi hataların daniskasını ortaya koymaz mıyım?

Bars bana tekrar bir notanın yerini gösterdiğinde bu sefer doğrusunu bilmeme rağmen daha az bastırdım tele.

"Laren, az önce gösterdiğim gibi bastıracaksın güzelim." diyerek tekrar arkama geçtiğinde kalbim çarpıntıya uğradı fakat güzelim dediği için değildi bu çarpıntı. Çünkü Arın bana sürekli güzelim derdi. Sadece bana deseydi belki mutluluktan ölebilirdim ama Rana'ya onu mutlu etmek istediğinde, sinirlendiğinde ise Deren'e derdi. Bu yüzden pek de üstüme alınamıyordum.

22 Hesap ~texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin