Deneme: 8

22 3 16
                                    

Metronun koltuklarına oturmuş ineceğim durağı beklerken elimdeki telefondan dinlemek için bir şarkı arıyordum. Hastaneden çıkıp metroya binerken bugün annemin avukatlığının 20. yıldönümü olduğu için annemin bürosuna gitmeye karar vermiştim. Şimdi ise dinlemek için bir şarkı arıyordum fakat telefonumdaki tüm şarkıları milyon defa dinlemiştim ve artık onları dinlemekten biraz sıkılmıştım. Yeni şarkılar dinlemek istiyordum.

Kullandığım şarkı uygulamasının önerilen şarkılar bölümünde dolaşırken telefonun üst kısmına düşen bildirimle bakışlarım oraya çevrildi. Arın'dan geldiğini görünce gülümseyerek bildirimin üstüne tıkladığımda otomatik olarak mesaj sayfamıza geçiş yaptım. Gönderdiği mesaj gülümsememin genişlemesine neden olurken Arın'ın her yardıma ihtiyacım olduğunda sesimi duyduğunu düşünmüştüm.

Helalim Olan Şahıs:
Birazdan sınava gireceğim ve az önce bir şarkı keşfettim. Bana fazlasıyla iyi geldi, sana da gelmesini umuyorum. Bana şans dile, günün güzel geçsin.

Yazdıkları içimi mutlulukla doldururken bir mesaj daha geldi.

Helalim Olan Şahıs:
Şarkının ismi:  Hümeyra - Kirli Beyaz Kedi

Helalim Olan Şahıs:
Sen neler neler çektin ben biliyorum, dokunsam ağlarsın hissediyorum...

Son mesajının şarkıdan bir kesit olduğunu düşünürken ben de ona bir şarkı göndermek istedim. Uygulamadan çıkıp şarkı dinlediğim uygulamaya girerek çalma listemi karıştırırken hangisini göndereceğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.

Sonunda en sevdiğim şarkılardan birini bulunca gülümseyerek uygulamadan çıktım ve Arınla olan yazışmamıza geri döndüm.

Siz:
Tam da şarkı arıyordum, önerin için teşekkürler. Sınavda başarılar ;)

Siz:
Gripin - Beş

Siz:
Kimseler duymadı, sadece duvarlar ağladı...

Bende ona şarkıdan bir kesit yollamıştım fakat tüm mesajlar tek tik olmuştu. Sınava girmiş olmalıydı ki telefonunu kapatmıştı.

Yüzümdeki tebessümle tekrar şarkı uygulamasına girip Arın'ın attığı şarkıyı arattığımda ilk çıkan şarkıyı açıp telefonun ekranını kapattım ve şarkıyı dinleyerek yolu izlemeye başladım.

🎼

Hüzün zamanı geçti, onlar eskidendi, bitti. Hepsi geçti.

Kirli, beyaz kedi, yıkan
gözyaşınla. Kurtul anılardan,
sarıl yarınlara...

🎼

Yol geçip giderken bir anda aklıma gelen şeyle gülümsedim. Biraz Arınla uğraşsam fena olmazdı.

Elimdeki telefonun ekranını tekrar açıp kilidini girdikten sonra hızlıca Gmail'e girerek yeni bir e-posta adresi aldım. Uygulamadan çıkıp Instagram'a girdiğimde aldığım e-postayla yeni bir hesap açarak Arın'ın hesabına istek attım.

Arın şuan sınavda olduğu için mesaja bakamazdı ama eninde sonunda o telefonu eline alıp Instagram'a girecekti. Benim saf çocuğum her takip isteğini belki tanıdıktır diyerek onayladığı için isteğimi onaylayacaktı.

22 Hesap ~texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin