İki anonim ve iki kurban birbirine şok içinde bakarken hiçbir şeyden haberi olmayan garibim Arın yanıma geldi ve kulağıma eğildi.
"N'oluyor burada?" diye sorduğunda gülerek kulağına uzandım.
"İçeri girenler ikiz kuzenlerim. Benim baş belaları onları trollemek için fake hesaptan yazmışlardı. Bunlar baya kavga etti sonra bu ikizler bizim kızların kim olduğunu öğrenince bizimkiler bunları fake hesaptan engellediler. Şuan onun şokunu yaşıyorlar, karışma." dediğimde şok içinde bana baktı. Ben ise yüzümdeki eğlenen ifadeyle, gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırarak bizimkilere bakıyordum.
Geçen sene Rana ve Deren'e ikiz kuzenlerim olan Sinan ve Hakan'ın resimlerini gösterdiğimde Deren Sinan'ı, Rana Hakan'ı trollemek istemişlerdi. Belki biraz da aşık olmuşlardı ama bunu Arın'ın bilmesine gerek yoktu.
İkisi de farklı fake hesaplardan yazdıklarında bizimkinin aksine uzun uzun konuşmuşlar, birbirleriyle resmen arkadaş olmuşlardı. Fakat 2 sene önce de Sinan ve Hakan'a bizim kızların fotoğrafını gösterdiğimde onlar da benim kızlara aşık olmuşlardı. Bende baktım ki bunlar böyle anonim kurban ilerlemezler sevap işleyeyim diyerekten benim kızları birazcık ifşa etmiştim. Benim kuzenler de bunu öğrenince benim söylemem harici her şeyi ortaya çıkarmışlardı ve benim kızlar korkularından ikisini de engellemişti.
Şuan neden burada oldukları hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu ama ortam mükemmeldi ve ben acayip eğleniyordum.
Hallerine gülmemek için kendimi sıkarken bir anda dördünün de karşısındaki kişiye "Senin ne işin var burada?!" diye sormasıyla kendimi tutamayıp bir kahkaha patlattım. Bu kimsenin umurunda olmadı çünkü karşımızdaki dörtlü hala şaşkındı, Arın ise daha duyduklarını sindirememişti. Bu yüzden attığım kahkaha onların kulaklarına ulaşmadan salonun duvarlarında kayboldu.
Arın'ın kulağına eğilip, "Sana emanetler küçük abi." diye fısıldadığımda şaşkınlığı bir kenara bırakıp önce bana, ardından aşağısına baktı. Bu daha da gülmeme neden olurken yanından ayrılıp karşımdaki dörtlüye doğru ilerledim.
"Gençler!" diye seslendiğimde onlar şaşkınlığı bırakırken ben yanlarına ulaşmıştım. Bir elimi sağımdaki Hakan'ın omzuna, diğerini de Rana'nın omzuna koyduğumda hepsi bana baktı. "Siz muhafızlar," diyerek Hakan ve Sinan'ı işaret ettikten sonra benim kızları işaret ettim. "Benim baş belalarımı," diyip bu sefer önce baş belalarımı ardından Hakan ve Sinan'ı işaret ettim. "Siz baş belalarım da muhafızlarımla uğraşmıyorsunuz. Ben şimdi çıkıyorum," diyerek arkamdaki Arın'ı işaret ettim. "Arın abiniz sizinle oyunlar oynasın." diye dalga geçercesine konuştuğumda hepsi sinirle bana bakmıştı. Arın ise bu dediklerime gülmüştü. "Ben çıkıyorum, öptüm hepinizi!"
Hızla masama gidip çantamı ve telefonumu aldıktan sonra kapıya doğru ilerledim. Portmantoda asılı olan siyah kabanımı alıp üzerime geçirdikten sonra ayakkabılarımı elime alıp boşta kalan elimle bizimkilere el sallayıp hızlıca evden çıktım.
Ayakkabılarımı giydikten sonra yüzümdeki gülüşle asansöre binip giriş kata indiğimde çantamdaki kablosuz kulaklığı çıkararak kulağıma geçirip telefonumdan Mavi Gri- O Ben Olamam açarken dış kapıya ulaşarak dışarı çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 Hesap ~texting~
Teen Fictionsevilmeyenkulyoktur: İneklerin normal süt üretip muzlu süt üretmemesi hakkında ne düşünüyorsun? arın.sarar: Hiçbir şey. sevilmeyenkulyoktur: Ciddi misin? Bugün kime sorsam mantıklı cevaplar verdi. arın.sarar: Sen kimsin aq? sevilmeyenkulyoktur: Duva...