Deneme: 10

27 3 57
                                    

Bu aralar diğer kitaplarıma bölüm yazmaktansa buraya bölüm yetistirmeye çalışıyorum. Üç gündür üst üste uzun bölümler atıp duruyorum skhdjshd

🌟

"Ya Komiser Bey vallahi bizim bir suçumuz yok! Bu adam beni taciz etti diyorum size!" diyerek karşımda oturmuş, yüzündeki morluklara buz tutan adamı işaret ettim.

Metrodaki faciamızdan sonra güvenlikler gelip Arın'ı o adamdan ayırmıştı fakat adam bizden şikayetçi olunca olaya polis dahil olmuştu. Arın ve o adamın bileğinde birbirlerine girmesinler diye kelepçe bulunurken benim bileğimdeki kelepçelerin nedeni o adamın benden şikayetçi olmasıydı. Arın adamın yüzünü fena benzetmişti ki kanlar durmak bilmiyordu.

"Komiseri'm benim bir suçum yok, bu kız benim burnuma kafa attı," diyerek sitem eden karşımdaki adam önce beni ardından Arın'ı göstererek, "Bu çocuk da yüzümü bu hale getirdi!" diyerek yüzünü işaret ettiğinde yüzümü buruşturdum. Canıma da değsindi, çok da güzel yapmıştı sevdiceğim.

"Benim ağzımı açtırma, bu kıza söylediklerini bilmiyor muyum lan ben!" diye çıkışan Arın bir yandan da elini karşısındaki adama kaldırınca yanımda oturduğu için hemen devreye girerek kolunu tuttum ve aşağı indirdim. Yoksa kelepçe falan dinlemeyip bir daha girecekti adama.

"Ben hiçbir şey söylemedim. Dengesini kaybedip bana doğru düşünce onu tuttum o da teşekkür edince dikkat etmesini söyledim." diyince gözlerim irileşti. Yalana gel be!

"Peki bu kız," diyen komiser eliyle beni gösterdi. "Niye sana kafa attı? Bu çocuk," diyerek bu sefer Arın'ı işaret etti. "Sana niye tekme yumruk daldı? Bana bunları anlatın." diyince elimi kaldırıp söz hakkı istedim. Eliyle konuşmam için işaret verince anlatmaya başladım.

"Bakın komiserim, ben size olayı en başından anlatayım. Biz arkadaşımla," diyerek Arın'ı işaret ettim. "Eve gitmek için metroya bindik, normal bir şekilde sessiz sakin yolculuk ediyorduk. Sonra metro ani frenle durunca ben dengemi kaydedip bu şahısın," diyerek karşımdaki adamı gösterirken yüzümü buruşturup tekrar komisere döndüm. "Üstüne düşeyazdım. Tam düşecekken beni tutup kalkmama yardım etti. Ben insan gibi teşekkür edince o da 'Ne demek, tutmasını iyi bilirim' dedi. Ben anlamayınca bu sefer 'Sizi tutmak için her zaman hazırım diyorum. Belki dışarıda, belki otelde, belki evimde' deyip beni sözlü taciz edince bende sinirlendim kafayı geçirdim yüzüne. Sonra bu adam beni tehdit etmeye başlayınca bu sefer arkadaşım sinirlendi, biraz fazla korumacıdır da, bu sefer yumruk yumruğa girdi adama. Sonra güvenlikler ardından polisler gelince sonumuz burada." diyerek tek nefeste olayı özetlediğimde karşımdaki adam ayağa kalktı.

"Yalan söylüyor komiserim, ben sadece kendisine dikkat etmesini söyledim. Taciz falan yok ortada!" dediğinde bende ayağa fırladım.

"Ne demek taciz falan yok ortada ya? Oradaki onlarca kişi ve arkadaşım söylediğin her şeyi bir bir duydu!"

"Hiçbiri bir şey demediğine göre yalan söyleyen sensin! Tam yalancı tipi var zaten!" dediğinde bu sefer Arın ayağa fırladı.

"Ne diyorsun lan sen?!" diye bağırıp adamın üstüne yürüdüğü sırada komiserin Yeter! diye bağırmasıyla hepimiz durup ona baktık. O ise bizi takmadan odanın kapısına doğru seslendi.

"Ömer, bunları götür nezarethaneye! Bir gece kalsınlar da akılları başlarına gelsin!"

***

22 Hesap ~texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin