Sakin bir şekilde önümdeki camdan akıp giden yolu izlerken sürücü koltuğunda oturan Arın'ın bakışlarını üzerimde hissediyordum. O adama son söylediklerimden sonra eve dönecektim ki Arın tek başıma gitmeme izin vermemiş, yanında getirdiği arabasıyla bırakmayı teklif etmişti. O kadar bitkindim ki kabul etmek zorunda kalmıştım. Arabaya bindiğimizden beri ikimizden de çıt çıkmıyordu.
"Ne sormak istiyorsan sorabilirsin." diyerek sessizliği bozduğumda bakışlarım hala akıp giden yoldaydı.
"Bir şey sormayacağım, sen ne yapacağını bilirsin. Ama o adam neden seni bu kadar kötü etkiledi, işte onu merak etmiyor değildim." dediğinde acılı bir gülüş kaçtı dudaklarımdan.
"O adam sizin bildiğinizden çok daha fazlası Arın. Siz onun karanlığının küçük bir kısmını biliyorsunuz sadece." dediğimde başını salladığını önümdeki camda olan yansımasından görmüştüm. "Sen neden oradaydın?" diyerek başımı arkamdaki koltuğa yaslayıp ona baktığımda dudağını büzdü.
"Evine geldim bir sorun var mı diye sormak için ama annen sahile geldiğini söyleyince buraya geldim." dediğinde başımı salladım. "İyi ki de gelmişim, bir sorun varmış." demesi burnumdan nefes vererek gülmeme neden olurken konuyu değiştirmeye çalıştım.
"Ne kadar yolumuz kaldı?" diye sorduğumda bu sefer gülen taraf oydu.
"Evin ile arasında yaklaşık dört semt bulunan bir sahilden yola çıktığımıza göre ve arabaya bineli henüz on dakika olduğuna göre?" diye sorarcasına konuştuğunda tekrar başımı salladım. "Uykun geldiyse uyu sen, ulaşınca uyandırırım." dediğinde tekrar başımı sallayarak ayağımdaki çizmelere yöneldim. Çizmeleri sırayla çıkarıp yere bıraktıktan sonra bacaklarımı kendime çektim ve sırtımı yanımdaki kapıya, yüzümü ona dönük olacak şekilde yaslayıp başımı da koltuğa yasladım. Bu sırada Arın'ın da radyoyla uğraştığını gördüğümde ve ben gözlerimi kapatmamın üzerinden çok geçmeden arabanın içini bir şarkı doldurduğunda dudaklarımda bir tebessüm oluştu. Müzik dinlemeden uyuyamadığımı biliyordu.
🎼
Havasından suyundan aşk damlayan
Yarim var gül renginde
Dünyaları verseler kar etmez
Olmaz ki sen denginde
Aşkıdır ruhumda yankılanan
Duyduğum her seste
O can ki sevdası sonsuzumdur
Aldığım her nefeste...
🎼
Uyku beni yavaş yavaş kendine çekmeye başlarken Arın'ın şarkıyı kısık sesle söyleyişi duyduğum son ses oldu.
🎼
Son aşkım ilk yarim can bildiğim
Vefalı sevdiğimsin
Derdimi derdinle böldüğümde
Ömrümü verdiğimsin...
🎼
***
"Laren," diye fısıldayan bir ses beni uykumdan çekip çıkarırken sorarcasına mırıltılar çıkardım. "Hadi kalk güzelim, geldik." diyen sesle birlikte üstüme doğru esen soğuk hava ile göz kapaklarımı hafifçe araladım. İlk karşılaştığım şey Arın'ın siyah-gri karışımı gözleri olurken belimde hissettiğim el ile gözlerimi tamamen açarak etrafı inceledim. En son sırtımı yaslayarak uykuya daldığım kapı Arın tarafından açılmış ve kapının yerini Arın'ın eli almıştı. Hafifçe doğrularak elimi saçlarıma geçirdiğim sırada hastane acilinin önünde olduğumuzu görmemle kaşlarım çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 Hesap ~texting~
Teen Fictionsevilmeyenkulyoktur: İneklerin normal süt üretip muzlu süt üretmemesi hakkında ne düşünüyorsun? arın.sarar: Hiçbir şey. sevilmeyenkulyoktur: Ciddi misin? Bugün kime sorsam mantıklı cevaplar verdi. arın.sarar: Sen kimsin aq? sevilmeyenkulyoktur: Duva...