ondört

4.6K 154 84
                                    

Kitabın en uzun bölümü

İyi okumalar..

"""

Batu oturduğu sitenin park alanına arabasını parkedip arabadan çıktı, arabanın diğer tarafına dolanıp kapıyı açtı ve uyuyan çocuğa doğru eğildi, yüzüne bir süre baktıktan sonra kemerini yavaşça açıp bacaklarının altından kolunu geçirdi, diğer elini de boynunun altına geçirip Eymen'i kucağına aldı.

Ayağı yardımı ile kapıyı kapatıp elinde kalan arabanın anahtarı ile kapıyı kilitledi, evine doğru ilerleyip asansörün tuşuna zorda olsa basıp gelmesini bekledi, kısa süre sonra gelen asansöre binip 4. Kata bastı.

Kapı kapandıktan sonra kucağında uyumuş çocuğun güzel yüzüne bakmaya başladı, içmişti ve yanakları pembe pembe olmuştu, Batu bu görüntü ile bir iç çekti,nasıl bu kadar kusursuz olabiliyordu.

Başını da Batu'nun omzuna yaslamaştı, dudaklarını büzmüş bir şekilde uyuyan çocuk Batu'yu fazlası ile zorluyordu.

Kapı açıldıktan sonra Eymen ile dışarıya çıktı,elini cebine atamadığı için Eymen'i kısa süreliğine yere indirmeye çalıştı, Eymen ayağı yere değer değmez mız mızlanmaya başladı,fazla içmişti ve ne yaptığını o da bilmiyordu.

Batu onun bu tatlı haline gülüp bacaklarından tutarak kucağına aldı bu sefer,Eymen bacaklarını hemen Batu'nun beline dolayıp kafasını tekrardan omzuna yatırdı, Batu tek eli ile Eymen düşmesin diye belini sıkıca tutup diğer elini cebine atarak evinin anahtarını çıkardı.

Kapıyı açtıktan sonra içeriye girdi ve hemen yanında duran ışığı yaktı, ayakkabılarını ayağı yardımıyla çıkarıp içeriye adımladı,yatak odasına girdiğinde sıkıca tuttuğu Eymen'i bir kere zıplatarak iyice sardı.

Yorganı iyice açıp güzel çocuğu yavaşça yatağına yatırdı, ayaklarını da düzelterek yatağın üzerine koydu, Eymen'in ayakkabılarını da çıkarıp, dolabına ilerledi bir tişört çıkardığında Eymen'e bir bakış attı bu tişörtü Eymen giyerse kaybola bilirdi,bu düşünce Batu'yu güldürmüştü.

Yanına yaklaşıp yavaşça Eymen'i oturur hâle soktu ve üzerinde ki kazağı çıkardı, kafasını başka tarafa çevirmişti ama kaçamak bakışlar atmayı da ihmal etmiyordu,o kadar güzeldi ki bakmadan edemiyordu, Eymen'in kazağını çıkardığı anda hızla tişörtü giydirdi.

Tamda tahmin ettiği gibi olmuştu tişört Eymen'in dizlerinin bir kaç milim üzerine kadar gelmişti, Batu'nun dudakları bu görüntü ile kıvrıldı.

Eymen gözlerini çok hafif açıp karşında ki gence baktı ve o da sırıttı, Batu ayağa kalkıp Eymen'in de ellerinden tutup onu da yavaşça ayağa kaldırdı,bu sırada Eymen arkaya sendeler gibi oldu ama Batu hızla belini yakalayıp Eymen'i kendine çekti.

Aralarında milim bile kalmamıştı,Eymen gözlerini tekrar hafifçe açıp sırıttı, Batu donmuş bir şekilde çok yakınında olan yüzü seyrediyordu,Eymen elini kaldırıp Batu'nun yanağına koyup hafifçe okşadı, Batu mest olmuş bir şekilde duruyordu.

'niye sarılıyorsun bana' dedi Eymen lafları yuvarlaya yuvarlaya, Batu Eymen'in sesini duyduğunda boğazını temizleyip ondan biraz uzaklaştı.

'sarılmıyorum'

Eymen tabi tabi dediğinde tekrardan gülüyordu, Batu sabır çekerek Eymen'e pantolonunu gösterdi.

'tişört uzun pantolonunu çıkarabilirsin,onunla rahat uyuyamazsın' dediğinde Eymen tek kaşını kaldırdı.

'rahat edeyim diye yani' dedi hâlâ gülüyordu Batu bir of çekip kafasını salladı.

'rahat et diye' dediğinde Eymen tamam rahat edeyim diye çıkarıyorum diyip pantolonunun düğmesini açtığında Batu hemen arkasına döndü, Eymen'de zaten şuan bunları düşünücek durumda değildi,Eymen hızla pantolonunu çıkarıp ayağı ile köşeye attı,uzun tişört dizlerinin biraz üzerindeydi ama beyaz bacakları gün gibi ortadaydı.

LİSE AŞKIM | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin