onaltı

3.4K 129 34
                                    

Medya;Eymen

----

Eymen:Batuu

Eymen:yolu unuttum
konum atarmısın?

Batu: kayıp mı oldun

Batu:istersen olduğun yerde
bekle gelip seni alayım

Eymen: hayır hayır gerek yok

Eymen:konumu at yeter
ben kendim gelirim.

Batu:emin misin?

Eymen:evet,at hadii

Batu:peki

Batu:konum 📍

Batu: birşey olursa yaz
hemen bana

Eymen:tamamm

Eymen:gelirken birşey
almamı ister misin?

Batu:gel yeter

Batu:yani ben herşeyi
hallettim,gelmen yeterli

Eymen:peki,on dakika
sonra oradayım.

Görüldü..

""""

Eymen konuma bakıp pek de yolunun kalmadığını gördüğünde Batu'ya gelmesine gerek olmadığını söyleyerek ilerlemeye başladı.

Karşısına çıkan mini marketi gördüğünde Batu ne kadar birşey istemesede canı bira çektiği için bir kaç şişe bira alıp,marketten çıktı.

Batu ile ne ara bu kadar yakın olduğunu düşünmeden de edemiyordu,ona eskiden zorbalık yapan birinin şuan evine konsol oynamaya gidiyordu.

Hâlâ Batu'ya tam anlamı ile güvendiği söylenemezdi,her an tekrar kötü birşeyler yapıcak diye korkuyordu.

Çalan telefonu ile elini cebine atıp telefonunu çıkardı, Eren'nin aradığını gördüğünde telefonu açıp kulağına koydu.

Içtikleri gecenin sabahı Eren, Eymen'i arayıp özür dilemişti, birşey hatırlamadığını ve o kadar icmemesi gerektiğini söylemişti, Eymen'de problem olmadığını söylemişti.

'Naber' dedi Eren durgun bir sesle

'iyidir senden'

'bende iyiyim, şey biz tekrar buluşsak olur mu, söz bu sefer o kadar içmem,bize gideriz diye konuşmuştuk seni de nasıl bir durumda bırakıp gittiğimi bile hatırlamıyorum,tekrar kusura bakma'

'önemli değil demiştim zaten,hem kötü bir durumda değildim, Batu beni kendi evine getirmiş'

'kendi evine mi,bunu neden dün söylemedin peki de şimdi söylüyorsun' dedi Eren sert bir sesle.

'yani söylesem nolucaktı anlamadım' Eren derin bir nefes aldı, Eymen'i kardeşi olarak görüyordu ve zarar görsün istemiyordu, Batu'nun ona zarar vereceğinden de korkuyordu aynı zamanda.

'o şerefsize çok güvenme derim Eymen' dedi Eren soğuk bir sesle.

Eymen uzatmak istemediği için onu geçiştirerek telefonu kapattı.

Sokağı döndüğünde karşısına çıkan iki gençle yutkundu Eymen,bunlar bir zamanlar paraya sıkıştığı için onlara hizmet ettiği adamlardı.

Adamlar Eymen'e kötü işlerini yaptırır hatta bazen büyük suçlar bile işletir bunun karşısında da bir miktar para verirlerdi ama Eymen amcasının ona sahip çıkması ile bu işlerden uzaklaşmıştı.

Ama adamlar asla vazgeçmiyordu, Eymen gözü kara bir genç olduğu için onların her istediğini yapıyordu,adamlar şimdi böyle bir genç bulamamışlardı bu yüzden Eymen işe geri girsin istiyordu.

Bundan bir kaç gün önce yine Eymen'in önünü kesmişlerdi ama o zaman Batu adamları döverek yollamıştı.

Eymen bir kaç adım geri gittiğinde adam elinde ki çakıyı çıkarıp çocuğun üzerine bir adım attı.

'kıpırdama sakın' dedi adam iğrenç sesi ile Eymen ne yapacağını bilmeden yerinde durdu.

'noldu yanında o piç de yok şimdi nasıl kurtulacaksın' dedi diğer adam,bir birlerine bakıp güldüler.

Adam çakı tutmadığı elini Eymen'in boynuna sarıp yanında ki duvara yapıştırdı ve boğazını sıkmaya başladı.

'gelmeyeceksin ha' dedi boğazını sıkmaya devam ederek, Eymen'in elinde ki biralar yere düştü ve poşetin içinde parçalar haline geldi.

Eymen boğazını sıkan ele elini sarıp uzaklaştırmaya çalıştı,adam Eymen'in karnına dizini geçirdi ve Eymen'i iki büklüm hâle soktu,bu sırada boğazını bırakmıştı.

Eymen kafasını kaldırıp ona bakan adama baktı ve bir anda ayağını kaldırıp adamın karnına tekme attı,bu sırada diğer adamda üzerine geliyordu,adama da yumruk attığında, diğer genç yerden kalkıp Eymen'in bacağına vurup yere düşmesini sağladı.

İki genç aynı anda Eymen'e dalıp karnına ve sırtına tekme atmaya başladı Eymen kollarını kaldırıp başını koruya bildi sadece adamlar bir kaç tekme daha atıp Eymen'i orada öylece bıraktı.

Eymen vücudun da ki ağrı ile daha fazla dayanamayıp bayılmıştı..

----

Diğer bölüm artık Allah'a emanet

LİSE AŞKIM | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin