onsekiz

2.3K 71 19
                                    

Ben bir bok yiyip bu bölümü yayınlamamışım...

Yazardan;

Batu,Eymen'e kapıda olduğunu söylediğinde saat on ikiye geliyordu, Eymen telaş ile ayağa fırlamış ve kapıya koşmuştu,evde ki insanlar şuan umrunda değildi çünkü Batu'ya birşey olmuş olma ihtimali başka birşey düşünmesine izin vermiyordu.

Kapıya vardığında hemen açtı, karşısında kaşı patlamış ve dudağından yavaş yavaş kan akan Batu'yu gördüğünde,bir süre öylece kaldı,tabi bu sırada gözlerinin dolduğunun farkında değildi, Batu'nun canının yanması onun da canını yakmıştı.

Eymen hızlı bir kaç adımda kapıda ki Batu'ya yaklaşıp beline sıkıca sarıldı,boyu Batu'dan kısa olduğu için kafası çenesinin altına geliyordu, Batu'da kafasını eğerek Eymen'in omzuna bıraktı ve Eymen'in omuzlarını sıkıca sararak ona sarıldı.

Batu kendini tutamayarak kafasını yana çevirmiş ve Eymen'in güzel kokan boynunu öpüp kokusunu derince içine çekmişti, Eymen put gibi kaldığında Batu yaptığı hareketin yeni farkına varıyor gibi hızla Eymen'den ayrıldı.

Eymen hem utanmanın hemde bu öpücüğün Batu'dan gelmesi sebebi ile kulaklarına kadar kızarmıştı, gözleri bir birine değdiğinde ikiside gozlerini çekmedi,ta ki arkadan gelen kalın sese kadar.

Eymen'in amcası Abdullah bey, kapıya gelen delikanlıyı bir süre camdan izlemiş iyi durumda olmadığına kanaat getirdiğinde aşağıya inmişti, Eymen amcasının gelmesi ile Batu'nun önünden çekilip yanında yerini aldı.

Amcası birkaç adımda ikisinin önüne geçip iki gençte gözlerini gezdirdi.

Kendi yeğeninin boynunda morluk, kollarında morluk ve yüzünün bazı yerlerinde ki kurumuş kanlara, sonra da diğer oğlana dönüp dudağından ve kaşından kan akan çocuğa baktı.

'Oğlum siz manyak mısınız lan' dedi Abdullah bey, Eymen sabah ona iki gencin para istemek için köşeye sıkıştırdığını söyleyerek geçiştirmişti, Abdullah bey buna inanmış ve dayak yiyip gelen gencinde aynı olaydan dolayı bu hâlde olduğunu düşünüyordu.

'Kim sürekli sizi sıkıştırıp dövüyor,hadi diyelim onlar saldırdı,siz boş boş durup sizi dövmelerini mi bekliyorsunuz haa' dedi sesini yükselterek, gençlerin bu durumda olması onu üzülüyordu bu yüzden kendini tutamadan bağırmıştı.

'Efendim yanlış anladınız' dedi Batu kafasını kaldırıp yeşil gözlü adama bakarak,adam anlamayarak baktı yüzüne.

'Ben sabah Eymen'e sataşan çocuklara ders verirken geldim bu hâle' diyip dudağının kenarından hâlâ akmaya devam eden kanı elinin tersi ile sildi.

Abdullah beyin kaşları yavaşça eski halini alıp,yerini şaşkınlığa bıraktığında 'becerebildin mi bari' diye sordu.

Batu çocukların ağzını burnunu kırdığı için rahat bir şekilde gülümsedi, Abdullah beye bakıp kafasını olumlu anlamda salladı 'Evet efendim,bir süre yürüyemezler bile' dedi gururlu bir şekilde.

Eymen Batu'ya bakıp sabır çekti, Batu'ya da birşey olabilirdi, sırf onun için kendini tehlikeye atması Eymen için özeldi belki ama ona birşey olur diye çok korkmuştu.

Batu hâlâ gülmeye devam edip tekrar yeşillere baktığında Abdullah beyin gülmediğini gördü ve gülüşü yavaşça soldu,korku ile yutkundu çünkü adam çok sinirli bakıyordu.

Abdullah bey Batu'ya doğru yaklaşıp tam önüne geçti, elini kaldırdığında Batu hemen gözlerini kapattı.

Batu ensesine inen ve kavrayan elle neye uğradığını şaşırdı, gülme sesi geldiğinde Abdullah beye baktı 'Helal olsun lan sana' dedi ensesini yavaş yavaş sıkmaya devam ederken.

Batu rahat bir nefes verip oda güldü, Eymen amcası ve Batu'yu bu şekilde gördüğü için gülmesini tutamamıştı.

Adam elini Batu'nun ensesinden çekip tekrar iki gencin önüne geldi 'Ee buyur geç yüzüne pansuman yapsın Eymen' dedi Abdullah bey, Eymen hemen onaylar şekilde kafasını salladı,ama buna tezat bir şekilde Batu kafasını olumsuz anlamda saklanmıştı.

Eymen anlamayarak Batu'ya baktığında Batu'da bir kaç saniye ona dönüp tekrar Abdullah beye döndü 'Efendim izniniz olursa ben Eymen ile beraber kendi evime gideyim' adam beklendiği şeyle ne diyeceğini bilemedi.

'Olur mu öyle şey oğlum,istersen gel pansuman yapsınlar da Eymen'i nereye götürüyorsun' dedi hafifçe gülerek kanı Batu'ya kaynamıştı,bu yüzden yumuşak bir şekilde konuşuyordu.

'Şimdi şöyle ki,ben buraya gelmeden önce hastaneye gittim,kafama bir kaç darbe aldığım için bu gece uyumamalıymışım,tamamen önlem amaçlı,ee malumunuz bugün çok yoruldum ve eve gider gitmez uyuya kalırım' dedi tane tane anlatırken..

'Demem o ki Eymen eğer bana eşlik ederse sabaha kadar dayanabilirim' Batu'nun söyledikleri Abdullah beyi etkilemiş ve inandırmıştı.

'Yani gelip ikinizde bizde kalın diyecem ama diyemiyorum,ev zaten çok kalabalık,yatacak yeriniz olmaz' dedi Abdullah bey,bir süre düşünüp kafasını onaylar şekilde salladı.

Bu sırada Eymen, Batu başına darbe aldığı için üzülüyordu ama Batu'nun sırf izin koparmak için ayak üstü yalan uydurduğunu bilmiyordu.

'İyi peki sizde kalsın, sonuçta sende onun için bir iyilik yaptın o da sana bir iyilik yapsın' dedi, Batu sırf Eymen için dayak yemişti ve Abdullah bey de bu sefer Batu'nun ihtiyacı varken ona sırtını dönemezdi.

'Oğlum git hazırlan ben bırakırım iki dakika sizi' dediğinde Batu ne kadar biz gideriz dese de Abdullah bey izin vermemişti.

Dakikalar sonra elinde bir sırt çantası ile Eymen geldi ve Batu'nun koluna girdi, amcası tabi ki bunu önemsemiyim arabaya bindi.

Eymen Batu'ya onun yüzünden olan şeyler yüzünden vicdan azabı çekiyordu,bu yüzden elinde ne gelse yapmak istiyordu onun için..

Arabaya bindiklerinden bir kaç dakika sonra Batu'nun evinin önüne geldiler, Batu teşekkür ettiğinde Abdullah bey eyvallah diyerek oradan uzaklaştı.

Batu aslında hemen kendini toparlayıp,zaten acımayan yaralarını görmezden gelebilirdi ama Eymen'in onunla ilgilenmesi hoşuna gittiği için bir süre hasta takliti yapmaya karar verdi.

Batu elini Eymen'in omzuna atıp zar zor yürüyormuş gibi yaptığında Eymen hemen kolunu Batu'nun beline koyup yürümesinde yardımcı olmaya çalıştı.

Batu ağırlığını vermeden ve Eymen'e çaktırmadan gülüyordu..

Eymen ise vicdan azabı çekiyor içten içe kendini yiyordu...

----

Peki Batu'nun ayak üstü iki dakikada uydurduğu yalan gznsgskshsns

Diğer bölüm de düz yazı çünkü aklımda bir fikir var 🤌🏻😋

Öptümm 😽💞

LİSE AŞKIM | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin