Unuttuysanız diğer bölüme göz atıp öyle başlayın bebekler,iyi okumalar<3
----
Yazardan;
Eymen ve Batu sonunda eve girdiklerinde Batu derin bir nefes aldı sırf taklit yapıcam diye daha fazla yorulmuştu ama buna değerdi çünkü Eymen sürekli onunla ilgilensin istiyordu.
Eymen'de Batu'yu yavaş yavaş yukarı çıkarmıştı,bir yeri acımasın diye extra özen göstermişti,onun yüzünden bu halde olması Eymen'in canını sıkıyordu, kendine bulaştırdığı adamları şimdide Batu'ya bulaştırmış olması canını sıkıyordu.
'Bekle bekle eğilme ben hallederim' Eymen hızla eğilip Batu'nun ayakkabısının bağcıklarını çözmeye başladı, Batu ne kadar onunla ilgilenmesini sevse de bu biraz fazlaydı ama şimdide ben hallederim diğemiyordu, çünkü az önce eğilemiyorum diyerek Eymen'e daha çok yaklaşmış ve kokusunu uzun uzun içine çekmişti.
Eymen sonunda bağcıkları açıp Batu'nun ayağından ayakkabılarını çıkardı,tekrar ayağa kalktığında kolunu Batu'nun beline yerleştirerek onu oturma odasına ilerletti.
Batu onu yormamak için yükünü pek vermiyordu sadece biraz hissettiriyordu o da anlamasın diyeydi.
'Hareket etme bekle beni böyle' Eymen koltukta ki yastıkları arka arkaya koyarak Batu'ya yer hazırladı,tekrar Batu'nun yanına gidip koluna girdi ve hazırladığı yere Batu'yu yerleştirdi.
Batu oturduktan sonra da arkasında ki yastıkları düzeltmeye çalıştı.
'Yavrum tamam artık gel otur şöyle' Eymen Batu'yu hiç duymadan diğer koltuğa gitti ve orada ki yastıkları da alıp Batu'nun yanına geldi. Aldığı yastıklardan birini Batu'nun uzattığı ayağının altına yerleştirdi.
'Bebeğim tamam artık' Batu söylediği kelimeyi farkedip öylece durdu ve Eymen'in tepkisini izledi, kızmasın dan deli gibi korkuyordu ama Eymen'i bu şekilde çağırmak içinde yanıp tutuşuyordu.
Eymen duyduğu sözcükle bir kaç saniye dursada sonradan birşey olmamış gibi yaptığı işi bırakıp mutfağa ilerledi.
'Eymen' Batu arkadan seslensede o an birşey demedi, mutfağa girdiğinde çığlık atmamak için elini ısırdı,nedense tek bir kelime ile kalbi hızlı hızlı atmaya başlamış ve heyecandan hızla mutfağa kaçmıştı.
'Bana bebeğim dedi' mutfakta bir kaç tür gidip geldikten sonra Batu yanlış anlamasın diye bir bardak alıp içine su doldurdu ve derin bir nefes alıp elinde ki bardakla beraber mutfaktan çıktı, oturma odasına girdiği an Batu'nun gözleri ona dönmüştü, Eymen bunu farkettiğin de bakışlarını elinde ki suya indirdi.
Bir kaç adımda Batu'nun yanında olmuştu,elinde ki suyu Batu'ya uzattıktan sonra kafasını kaldırıp Batu'ya baktı, Batu her hangi bir rahatsız olma belirtisi girmediği için derin bir nefes alıp Eymen'in elinde ki suyu alıp bir anda kafasına dikti.
En az o da Eymen kadar heyecan yapmıştı ve suyu fazla kafaya diktiği için suyun yarısını üzerine dökmüştü.
'Aaa Batu' Eymen hemen Batu'ya uzanıp elinde ki bardağı alıp yere bıraktı ve masanın üzerinde duran peçeteyi almaya gitti, hızlı bir şekilde geri gelip peçeteyi sardı ve Batu'ya uzattı.
'Off ıpıslak oldum' Batu bilinçsiz bir şekilde tişörtü hızla üzerinden çıkarıp elinde ki tişörtün kuru olan yerleri ile vücudunda ki ıslak yerleri kuruttu.
Eymen durmuş öylece spor yaptığı belli olan vücuda bakmaya başladı, Batu'nun spora olan ilgisini az çok biliyordu ve anlıyordu çünkü ne zaman kavga olsa Eymen uzaktan izlerdi ve Batu'nun tek başına kaç kişiyi indirdiğini bilirdi, gerçektende vücudu aşırı iyi gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE AŞKIM | GAY
RomanceOkul da herkese zorbalık yapan Batu,Eymen'e zorbalık yaparken ona aşık olmuştu.. Eymen,Batu yüzünden çok kez üzülmüştü ama aşk affetmeyi seviyordu ve o da Batu'ya aşıktı...