Beklenen bölüm geldi arkadaşlar
Bide şunu söylemek istiyorum, bölüm bölüm diyorsunuzda okuyan sadece 30 kişi var ister istemez hevesim kaçıyor 😔
Hiç kontrol etmedim kusur varsa şimdiden özür dilerim.
----
"Eee gitmiyor musunuz artık" Batu konuştuğunda dirseğimi karnına doğru vurdum, arkadaşlarını evden kovmaya çalışıyordu yarım saattir.
"Ya abicim bizi bi sal ya, enişte halinden memnun şikayetçi değil bizden sana noluyor" Sarp konuştuktan sonra iyice yayılarak oturdu ve bize o şekilde baktı.
"Sarp haklı, rahatsız oluyor musun enişte?" Eren bu sefer bana soru sorduğunda ona döndüm.
"Hayır neden rahatsız olayım." İkisi biranda Batu'ya nah çekince korkuyla geriye doğru çekildim. Bir anda yapmalarını beklemediğim için korkmuştum.
"Lan oğlum korktu" Eren kahkaha attığında Sarp'da kendini yerden yere vurarak gülmeye başladı.
Batu'ya döndüğümde onunda gülmemek için dudağını ısırdığını gördüm.
Dudağımı büzerek ona baktığımda hemen kendini toparladı ve kızgın bir şekilde arkadaşlarına döndü.
"Ama ben rahatsız oluyorum, hadi gidin uyuyucaz biz"
"Tamam ağlama kalkıyoruz, Sarp kalk bara gidelim oğlum"
"Harbi misin?" Sarp hızla ayağa kalktı ve montunu attığı koltuğun üzerinden alıp giyinmeye başladı.
Eren'de montunu giyinmeye başladığında Batu şükür demişti ama sadece ben duymuştum, biran arkadaşları ile gitmek ister diye düşünmüştüm ama gittikleri için mutlu olmuştu.
"Hadi Allah'a emanet" ikisi beraber evden çıktıklarında Batu koltuğa iyice yayıldı ve iki defa dizine vurdu.
"Gel bakalım kucağa" söylediği şeyi beklemediğim için öylece durup ona ve gösterdiği kucağına baktım, bu şaşkın halime gülümsedikten sonra kolumdan tutup beni yan bir şekilde kucağına çekti.
Kollarımı hemen boynuna sardım belimi sıkıca kavrayıp iyice kucağına yerleşmemi sağladı.
Elini saçıma götürüp geriye doğru okşadığında gözlerimi yavaşça kapattım, beni kucağına aldığında gözlerim açıldı, benimle beraber yürümeye başladığında "odan nerede" diye sordu.
Ben öylece durmuş bir şey demeden ona bakıyordum, boynuma yaklaşıp sert bir öpücük bıraktı.
"Hadi yavrum, kendim mi bulayım?"
Elim kendiliğinden odamı göstermek için kalktı ve işaret parmağım ile odamı gösterdim.Batu yanağıma uzun bir öpücük bıraktıktan sonra odama ilerledi, kalp atışlarım hızlandı. Evet odama daha öncede gitmiştik ama o zaman saat çok geçti ve sadece uyumuştuk şimdi ise Batu'nun beni uyumak hiç odama götürdüğünü hiç sanmıyordum.
Kapıyı ayağıyla biraz iterek açılmasını sağladı, öylece durmuş ona bakarken kalbimin teklediğini hissettim.
Benimle beraber yatağa oturdu, bacaklarım iki yanında duruyordu ve elleri belimi sıkıca kavramıştı.
"Çok güzelsin" dudağıma minik bir öpücük bıraktıktan sonra gözlerimin içine baktı.
"Biliyor musun iyice sana bağlanmaya başladım sürekli seni düşünüyorum, ne yaptığını merak ediyorum, yemek yedin mi yeterince su içtin mi? Biran olsun çıkmıyorsun kafamdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE AŞKIM | GAY
RomanceOkul da herkese zorbalık yapan Batu,Eymen'e zorbalık yaparken ona aşık olmuştu.. Eymen,Batu yüzünden çok kez üzülmüştü ama aşk affetmeyi seviyordu ve o da Batu'ya aşıktı...