,,Annyeonghaseyo!! Jövőhéten hétfőn 16:00 órára szeretném ha bejönne a cégünkhöz egy kisebb, rövidebb megbeszélésre, hogy megbeszéljük a fontosabb információkat. Úgy gondolom, hogy személyesen könnyebben meg tudnánk beszélni, mint online írásos formában." -Olvastam el péntek délután, hazafelé jövet a liftben állva a következő sms-t, amit a HYBE-tól kaptam.
- Akkor hétfő 16:00 óra.. -Motyogtam magam elé, miközben beírtam az eseményt a telefonom naptárába.
*Hétfő*
Már csak 1 órám maradt az indulásig, ezért sietősen kapkodtam össze a cuccaimat. Gyorsan kiválasztottam a megbeszélésre a megfelelő öltözékem, ami egy fehér toppot és egy sötétszürke miniszoknyát takart. Hozzá egy fekete vastagabb sarkú magassarkút, és szintén egy fekete táskát választottam. Egy gyors szolídabb sminket is feldobtam magamra, viszont még ennek ellenére is úgy éreztem, hogy még valami hiányzik. Kellett valami kis kiegészítő.. egy ékszer! Szorgosan kutattam a nyakláncaim között, de nem találtam meg amit kerestem. Másikat meg nem szerettem volna felvenni. Egyszer csak kipattant egy ötlet a fejemből. A táskám felé kezdtem el rohanni ami a folyosón a kinti szekrényen pihent. Benyúltam az egyik belső zsebébe, és kihúztam onnan a biztostűs nyakláncot. A nyakamba raktam, s összekapcsoltam. A boltos bácsi rám bízta. Így pedig ha a nyakamban hordom biztos, hogy mindig nálam lesz, és ha újból találkozok a sráccal bármikor vissza tudom neki adni.
Sikeres elkészülésem után, még mielőtt elindultam volna, adtam Jianak egy kis nasit. Miután kiléptem a házból, magam után kétszer is leellenőríztem, hogy biztosan bezártam -e az ajtót. Majd amint meggyőződtem arról, hogy nem nyílik, elindultam le a parkolóba. Nem is olyan sokkal később, hamar oda is értem a céghez. A parkolóban viszont az ellenkezője játszódott le. Percegik csak bolyongtam az autók között, mivel egyetlen egy üres helyet sem találtam. Csak vártam és vártam arra, hogy valaki kiálljon, és én elfoglalhassam a helyét, de ez meg sem történt. Bele untam ebbe az egészbe, így fogtam magam és elindultam valahova a fő út felé. Nem olyan messze volt egy bolt, aminek a parkolójába bőven volt hely számomra. Ezért oda gyorsan be is álltam. Ennek viszont az volt a hátránya, hogy az óra már pár perccel a délután négyet elhagyta, de nekem meg még vissza kellett onnan gyalogolnom, ami azért nem két lépés volt..
Kis késéssel, de végül megérkeztem. Mielőtt betettem volna a lábam az óriási épület falai közé, felnéztem rá, és el sem hittem, hogy ilyen nagy cégnek dolgozhatok majd egyszer. Egy levegő vétel után benyomtam az ajtót, és átléptem a küszöböt. Az előtérben senkit sem láttam a magam képén kívül, ami a mellettem lévő tükörben tükröződött vissza.
Egyszer csak léptek hangjára lettem figyelmes, ezért a hang felé kezdtem indulni. Megérkezett elém az egyik férfi aki múlt héten jött hozzám megbeszélésre. Mindketten illedelmesen meghajoltunk, s mivel én még nem tudtam az Ő nevét, bemutatkozott nekem. Hwang Jaesuknak hívták. Miután megtörtént ez a bemutatkozósdi, ami eddig nem is értem, hogy miért nem történt meg, mondta, hogy kövessem Őt. Haladtunk végig a hosszú-hosszú folyosókon. Ám engem annyira elragadtatott az épület szépsége, hogy egy pár méterrel Jaesuk után kullogtam.
Egyszer csak kis hangzavar csapta meg a fülem. Elkanyarodtunk a folyosón, s én ekkor pár idollal találtam szembe magam. Hirtelen azt se tudtam milyen arckifejezést vegyek fel, vagy, hogy oda nézzek -e. Annyira váratlanul ért ez az egész. Végül csak egy óriási meghajlás és egy köszönés után elhaladtunk mellettük. Jaesuk után rohantam, mert még akkor is eléggé le voltam maradva. S mintha olyan régen ismernénk egymást úgy szóltam hozzá.
- Mostantól ez lesz? Mármint, hogy... -Céloztam az előbbi kis esetre, az-az arra a pár idol srácra akik a folyosón beszélgettek.
- Igen. -Nevetett fel a meglepettségemen.
- Szokd a látványt, vagyis a jelenlétüket.. A közeljövőben sokakhoz elég sok közöd lesz. Remélem nem az a fajta vagy aki az a tipikus sasaeng, és nem szabad majd a közelükbe sem engednünk, mert szó szerint letámadod őket. -Mosolygott tovább.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝔽𝔸𝕋𝔼 | 𝗘𝗡⁃ 𝖭.𝖱. 𝖿𝖿. | ÁTÍRÁS ALATT!!
Fanfic𝗘𝗡𝗛𝗬𝗣𝗘𝗡:: 𝖭𝗂𝗌𝗁𝗂𝗆𝗎𝗋𝖺 𝖱𝗂𝗄𝗂 | 𝖭𝖨-𝖪𝖨 𝖿𝖿. - - ❝ Szoktál álmodozni a jövődről? Belegondoltál már abba, hogy mik várhatnak rád az elkövetkezendő években? Biztos, hogy te is pont olyan sokszor töröd ezen a buksid, mint régebben én...