"Zıt kutuplar birbirlerini çeker..."
KAÇAMAK adlı kurgum düzenlenmeye koyulmuştur. Bu yüzden bölümler silinmiştir. Bu sorun yüzünden ve düzenleme evresi yüzünden sizlerden özür diliyorum ve daha eğlenceli bölümler ile karşınıza geleceğim sözünü size veriyorum.
Birkaç okuyucuma bunu söylediğim de tepki gösterdi fakat inanın ki bu kurgu benim küçüklük kurgum ve saçma diyaloglara yer vermeyi keseceğim. Daha çok gülebileceğiniz gerçekten MİZAH kategorisin de olmayı hak kazanan bir bölüm yazdım ve sınav hafta bittiği süre hepsini art arda koyacağım. Kitabın basılması için silinmesini isterdim fakat hayaller başka, hayatlar başka...
Bu kurgum hoşuma gidiyor ama eğlenceli bir düzenlemeye girmesi gerek. Mizah da başarıyor muyum onun sizler karar verin ! Tüm anlayış gösteren, göstermeyen okuyucularıma çok teşekkür ediyorum.
Belki çok okunma miktarı yok ama öyle kişiler var ki milyonlarca hayalet okuyucuya değer...
İnstagram sayfamızı takipte kalın ! (kacamakwattpadd) Bu da hesabımız ! Eskilerin kesitleri var en kısa zaman da yenileri koyulacaktır.
Ve KAFES "Ölüm Melodisi" romanım da oldukça iddialıyım. Hatta ileri ki zamanlarım da şu dört sene içerisin de milyonlarca okumaya ulaşacağına eminim. Kaçamak da öyle. Vazgeçmeyeceğim.
Kafes'i soruyorsanız; polisiye romanı, içinde siyahi gerilimin arasına kaçan aşk ile birlikte çok kirli, gizli sivil bir polis ile onunla çalışan güçlü olmaya çalışan ama bir o kadar da güçsüzlüğe adım atan bir kız.. Kullanıldığını hisseden bir kız, ve kullanmak isteyen adamın' en güvendiği kişi bu.' diyebildiğiniz birine bile oynadığı hain oyunları ile adamın kıza öğrettiği her zaman da daha da yakınlaştığı, bir yanının kullanmak istemediğini belirten bir özelliğini bahseden bir kitap.
Okumadınız mı ? Sizi etkileyen ve çok düşünerek yazdığım Kafes kitabından bir kaç söz paylaşayım.
"Ölümüm melodisini duyar gibiydim. Ölüm benim için çoktan senfonisini hazırlamış bekliyordu.. Ama tek eksiği senfonisini çalacak ; ortalıkta gördüğüm kimse yoktu."
"Ruhunun teslimiyetini karanlıklara bahşediyorsan aydınlıklar da ruhsuz dolaşacaksın. Tıpkı sapından koparılmış , gün ışığı alan bir çiçek gibi..."
"Örselenmiş vücudum bazen çürük kuyuların bile hiç haz etmediği karanlıklarda beliriveriyordu."
HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.. SAĞLICAKLI KALIN VE MUTLU KALIN ! YENİ VE EĞLENCELİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE !!
-Özlem Acar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAMAK
Humor"Gül güzeli." diye mırıldandı, şarkı tesadüfen radyoda çıkınca. O mırıldanıyordu, ben onu seyrediyordum. Bakışları beni bulunca gözlerimi diğer tarafa çevirdim. Bu şaşkın halime gülüp şarkıya eşlik etmeye devam etti. "Eğer bir masal perisi girerse r...