GİRİŞ

15 6 5
                                    


Klasik bir giriş olsun çok isterdim klasik bı hayatımın olmasını istediğim gibi ama olmadı. Okuldan atılmalar en kötü okullar ve kimseyi memnun edememe.

Hayatımın şanslı anı mı demeliyim yoksa hiç yaşanmaması gereken bı gün mü demeliyim seni gördüğüm tanıdığım sevdiğim günü. 5 yıl boyunca sana söyleyemediğim sözleri birkaç satıra da dökememek içimi acıtıyor. Yanımdasın konuşuyoruz gülüyoruz ama olmuyor vücudun her nekadar yanmdaysa ruhun kalbin sen yoksunuz.
Herneyse bu satırları da kendime saklayacağım ve sen hiç bilmeyeceksin.

Son satırları da yazıp günlüğümü kilitledim benim ben olduğum nadir anlardan biriydi günlüğüme bişeyler karaladiğım anlar. Defterin kapandığı an takıyordum umursamaz komik eğlenceli maskemi.

Uyu Naz uyu sevilmediğini asla sevilmeyeceğini düşünmeden uyu yaşananalar hiç yaşanmamıs gibi uyu. Koyun say Naz koyun say, küçük Naz burda yanında uyuyor ağlayıp uyandırma onu . Kendine gel koyun say Naz. Çocukluğun yanında uyuyor hergece birlikte uyuruz kimse bilmez ama yalnız uyumaktan nefret eder Naz, ama alıştı. Şşşştt sessiz olun küçük Naz kendini kandırdı ve uyuyor yanında annesi varmıs gibi onu seven babası varmıs gibi uyuyor küçük Naz.

OLANLAR VE OLACAKLAR SENİN SUÇUN DEĞİL NAZ SEN SADECE SEVİLMEK İSTEDİN GÜVENMEK İSTEDİN KORKMA NAZ YALNIZ DEĞİLSİN ATEŞ BÖCEĞİ VAR SORUN DEĞİL ATEŞ BÖCEĞİ OLDUĞUNU BİLMESİNE GEREK YOK KORKMA NAZ! KORKMA! KORKMA!

Çok kısa bi bölüm oldu biliyorum ama siz giriş gibi düşünün. Şimdiden okuyup destek olan herkese teşekkür ederim.

Bu arada ateş böceklerine sesleniyorum görün leenn çevrenizdeki kelebekleri.

ATEŞ BÖCEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin