-Te-a prins, blegule, îmi spune sora mea mai mică Annie, râzând!
-Bună, Aiden!Aiden este fratele meu geamăn, care, cu toate că suntem identici la înfățișare, la comportament suntem cu totul diferiți, el este un tocilar, iar eu sunt popular.Ne certăm de cele mai multe ori, dar tot îl iubesc extrem de mult.Acum citește, ca de obicei.
-Bună,Adam!
- Hai la masă, copii, strigă mama din bucătărie!
-Hai la masă, Adam!
-Da.
Mă schimb,coborâm toți trei și ne așezăm la locurile noastre la masă.
După câteva secunde vine și tata și se pune în capul mesei, ca de fiecare dată.
-Deci, copii, am vrut să vă spun că eu și tatăl vostru vom fi plecați două luni.
- Adam, în legătură cu școala, Aiden și Annie vor avea grijă să faci ce ți-am spus!
- OK!
-Adam, vreau ca de acum încolo, să încerci să nu mai lipsești, iar, dacă se mai întâmplă, să ne spui ca să știm de tine.
- OK, tată!
-Bine, noi plecam!
-Pa, copii!
-Pa, mamă!
După ce mănânc, mă duc în camera mea, îmi fac ghiozdanul pentru luni deoarece, dacă vreau să mă întâlnesc cu Damian, fără să mă ascund, trebuie să merg o săptămână intreagă fără să lipsesc.
(conversație telefonică cu Damian)
-Hei!
-Wow,ești bine?
-Da, spun râzând!
-Cum ai reușit?
-Păi am scăpat cu o morală de jumătate de oră și cu două variante ori merg la școală o săptămână întreagă ori timp de o lună mă duce fratemiu la școală cu mașina și mă aduce, în rest sunt închis în casă.Tu?
- M-a sunat mama să îmi zică să nu mai lipsesc.
-Ai scăpat ușor.
-Bănuiesc că o alegi pe prima.
-Normal!
-Ieșim diseară în club și după vi la mine?
- OK!
-Părinți tăi?
-Au plecat, după prânz, într-o călătorie pentru două luni.
-Super!
-Vin să te iau pe la 7.
-Da! Ne vedem! Pa!
-Pa!
-Stai! Nu închide, spune Annie, după ce dă buzna în cameră.
-Ce vrei, Annie?
-Damian, ieșim diseară în oraș?Te rog!Da! Annie și cu Damian sunt împreună de 7 luni.
- Ies cu Adam.
- Ai stat două săptămâni numai cu Adam. Vreau să stai și cu mine.
-Annie, ori ieșim toți trei în club ori ies doar eu cu Adam!Ai înțeles?
-Bine, la cat plecăm?
-Plecăm la 7.
-Bine, bebe, te iubesc!Pa! Când aud asta, îmi dau ochii peste cap.
-Pa!
-Pa!
-Te uiți la un film cu mine? Mă întreabă fratemiu.
-Da, spun asta, și ne băgăm amândoi sub pătură și ne ținem de mână ca atunci când eram mici .