Pov.Damian
După o lună. Sunt la volan cu Annie lângă mine și simt că mai am puțin și o arunc pe geam.De când am plecat mia făcut capul calendar despre, machiaje,
pantofi,haine și despre cât de mult mă iubește.Nu mai pot vreau să ajungem mai repede să îi pun un serial și eu să mă culc.
-Am ajuns ,coboară,Annie!
-Cobor acum, supăratule!
După ce am intrat în casă , iar am început să mă ciondănesc cu Damian nu înțeleg ce are .Lucrul cel mai ciudat este că după aceea ieșire în oraș el și Adam nu își mai vorbesc. Sunt mai mult ca sigura că sa întâmplat ceva între ei în seara aceia.Nu pot să înțeleg ce au pățit.Trebuie să aflu ,asta e clar!Marea întrebare este......Cum?!Aș putea să îl întreb pe Aiden, însă el și dacă ar ști nu miar spune. Este un frate geamăn foarte bun este mereu acolo pentru Adam.
-Ce faci, Damian?
-Mă duc la duș!
-Vin cu tine.
-Ce?Nu,vreau intimitate!
-Dar sunt iubita ta!
-Și dacă am o iubită înseamnă că nu mai am dreptul la intimitate!
-Ba da , scuze.
-Bine.
Am plecat în baie iar pe ea am lăsat-o la serial.Timp de o lună nu am vorbit deloc cu Adam. Știe ce s-a întâmplat și nu mai vrea să mă vadă însă astăzi părea vizibil afectat când l-am văzut.Nu o mai suport pe Annie vreau să fiu din nou doar eu și Adam, mie atât de dor de el.Vreau să îi spun ce simt , să fim împreună și să fugim departe de toți .Nimic din ce îmi doresc nu se va întâmpla.Sunt un prost trebuia să îi spun adevărul din ziua aia.Nu mai rezist cu Annie , nu o iubesc nici măcar un sfert cât îl iubesc pe Adam.O să o rup cu Annie și mă duc să vorbesc cu Adam cu toate că mie frică că o să îl pierd de tot .O să mă întrebați de ce am intrat într-o relație cu Annie dacă nu o iubesc. Adevărul este că am făcut asta ca să mă aproprii mai mult de Adam.
-Ai terminat!
-Da.
-Damian de ce ești supărat?
-Nu sunt!
-Damian,spune-mi ce ai!
-Nu am nimic, vreau doar să mă bag la somn nu prea am putut să dorm nopțile trecute și sunt obosit.Te-am adus aici pentru că nu vreau să fiu singur .
-Bine .
-Pot să îți marturisesc ceva dar promiți că nu spui la nimeni și nu mă intrerupi?
-Sigur spune-mi.
-Acum o lună am ieșit toți trei și pe tine te-am adus înapoi acasă , înainte să plecăm de la club eu și Adam ne-am sărutat iar apoi ne-am trezit acasă adoua zi amândoi cu o durere de cap cruntă. Nu a zis nimic de sărut așa că am crezut că nu își amintește, am mâncat și a plecat. Am gândit că este bine să ne reparăm relația pentru că cu Adam nu ar fii mers. De atunci nu ne-am mai vorbit am crezut că este bine până azi .Când i-am văzut fața de om suferind am simțit că mi s-a rupt inima în mod special pentru că știu că este numai vina mea.