Capitolul 4

15 0 0
                                    

Când ajungem în fața blocului lui, îi plătesc șoferului, apoi îl iau pe Damian în brațe și ies cu el din mașină. Când ajung în fața uși blocului, îmi aduc aminte că blocul lui are interfon și am nevoie de cheie, cheie care este în geanta lui.
Monolog:Acum să te văd Adam cum o să iei tu cheia din geanta lui Damian, unde știi că este mereu haos,pe lângă asta trebuie să îl mai țin și pe Damian în brațe.
Pov.Adam
Îi schimb poziția astfel încât să aibă picioarele încolăcite în jurul taliei mele, capul în scobitura gâtului meu și mâinile în jurul gâtului meu, iar eu cu o mână îl țin de spate, iar cu cealaltă îi caut în geantă. După câteva secunde găsesc cheia, deschid ușa, intru pe scara blocului, deschid ușa liftului și intru înăuntru apoi apăs pe patru și aștept, după ce ajung, ies din lift și mă duc spre apartamentul lui. Deschid ușa, intru și o închid în urma mea; îmi scot telefonul din geantă, aprind lanterna și mă duc direct în camera lui. După ce intru, îl pun pe pat, îmi dau gențile și hainele jos, apoi îl dezbrac și pe el până ajunge în chiloți după asta se ghemuiește la perete, mă pun lângă el, ma învelesc pe mine, pe el, și încerc să mă culc.
După o perioadă de timp în care m-am chinuit să adorm, deschid ochii frustrat și îmi iau telefonul unde văd că a trecut, deja, o oră, Nu pot să dorm pentru că mă tot gândesc la săruturile din seara asta. Problema nu este că m-a sărutat, ci că mi-a plăcut. De când aveam 5 ani suntem de nedespărțit și acum avem 18 ani. Am fost împreună cu aceleași fete (nu în același timp). Am făcut toate prostiile împreună. Îmi dau seama că sunt supărat că sor-mea este cu Damian deoarece sunt gelos. Of!Este imposibil să fiu gay!Îl iubesc pe Damian
mult,dar ca pe un prieten, sau așa credeam. Ce s-a întâmplat în seara asta ma dat cu totul peste cap.Pe lângă asta mai am încă o problemă, cum o să acționez mâine dimineață. Am trei soluții ori discutăm despre asta, ori ne prefacem că nu s-a întâmplat, ori plec și nu mai vorbesc cu el. Mă tentează a treia, dar să lipsesc de la școală nu este o soluție pentru că mama o să mă omoare. Annie este împreună cu el. Il iubesc foarte mult. O să acționez în funcție de cum o să se comporte el.
După asta închid, din nou, ochii, după câteva secunde îl simt cum tremură lângă mine. Instinctiv îl iau de mână, în momentul ăla el se ghemuiește mic la pieptul meu și se liniștește,îl iau în brațe și adorm.

Iubire neîmpărtășităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum