Capitolul 5

16 0 0
                                    

Pov.Adam
Mă trezesc de dimineață și primul lucru pe care-l observ este că Damian este cu totul peste mine. Încerc să îl dau jos de pe mine, dar nicio șansă. Încerc să amân ce se va întâmpla când se va scula.
-Neața, spune el somnoros! Ce voce sexy are!Adam încetează! Ai înnebunit de tot. Acum e acum.
-Neața!
-Mă doare capul în ultimul hal!
-Și pe mine!
-Nici nu știu cum am ajuns aseară acasă.Tu?
-Habar nu am.
-Cred că s-a supărat rău sor-mea!
-Nu te supăra,dar, sincer nu îmi pasă!
-Da, nici mie.
-Mie mi-e foame.
-Și mie la fel. Ce vrei să comandăm?
-Vrei pizza?
-Da! Hai!
-Hai!Auuu!Îmi crapă capul!
-Mie-mi spui!
Am făcut duș cât a comandat el pizza.
Pov.Damian
Adam nu a pomenit nimic de sărutul de aseară. Probabil că nu își aduce aminte. Of!Cât de idiot sunt !Nu trebuia să fac!Mai mult ca sigur el mă vede doar ca pe cel mai bun prieten.Eu îl văd la fel ca pe cel mai bun prieten!Îl văd pe naiba așa!Sunt un prost!Acum ce fac?(După câteva secunde de gândire)Gata!Știu o să mă apropii de Annie și o să încerc să îl uit. Sper să reușesc!
Pov.Adam
Nu a spus nimic despre sărut. Nu își aduce aminte. Mai bine!Aud că sună soneria.Deschid ușa și observ că fata cu pizzele s-a înroșit la față.
-Pofftiim!
-Mulțumesc! Ce te uiți așa la mine?
-Păi ești...
În momentul ăla îmi dau seama că sunt decât în boxeri.
-Da! Scuze! Pa!
Spun asta, apoi duc pizzele în dormitor, iau două doze de Cola și mă pun în pat să îl aștept .
-Damian, mai ai mult?
-Nu, vin acum!
-Ce bine mirose!
-Știu!Spun asta și îmi ling buzele.
În 15 minute n-a mai rămas nimic.
-Ce bun a fost?
-Da.
-Ce faci?
-Mă îmbrac să merg acasă.
-OK!Credeam că mai stai.
-Aș vrea, dar nu pot. Mi-e că ne pârăște sor-mea după ce i-am făcut aseară.
-Bine! Pa!
După un drum de 30 de minute de mers pe jos, am ajuns în sfârșit acasă, mă duc
în dormitor, îmi iau niște haine și mă duc la duș. După 20 de minute, mă întind în pat și mă uit pe telefon când aud că se deschide ușa de la intrare. După încă câteva minute intră Aiden în cameră.
Pov.Aiden
Intru în dormitor și îl văd pe Adam în pat stând pe telefon. Ce are de e atât de trist? O să vorbesc cu el, este fratele meu geamăn și îl iubesc mult.
Pov.Adam
-Hei, Adam!Ești bine?
-Da.
-Ești sigur?
-Da,sunt bine! Nu am nimic!
-Adam,nu ești bine!Spune-mi ce ai!Dacă nu îmi spui, o să îl întreb pe Damian. El sigur știe!
-Nu!Îți zic bine, ești mulțumit?
-Da,zii!
-Eu și Damian ne-am sărutat azi noapte!El nu a zis nimic. Nu am zis nici eu nimic. E bine ce am făcut?Tu ce spui?
-Da.El a început?
-Da.
-Bine. Te simți...
-Oribil.
-Vino să te iau în brațe!
-Mersi, frațioare!
-Cu plăcere!
-Te iubesc!!
- Și, să știi, că o să fiu mereu lângă tine.
Stăm îmbrățișați până adormim .







Iubire neîmpărtășităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum