Capitolul 3

17 0 0
                                    

Când s-a terminat filmul mă uit la fratimiu și observ că doarme,mă dau jos din pat apoi îl iau in brațe și îl pun în patul lui .Îl învelesc și după mă duc la sor-mea să văd ce face.Intru în camera ei și văd o salopetă pe pat plus o pereche de pantofi și pe ea în fața oglinzi dându-se cu rimel.
-Annie, mai ai mult!
-Taci!
-Nu vreau.
-Mai durează 30 de minute.
-Bine.Pa.
-Da.Pa.
După asta mă duc în baie,îmi fac duș apoi mă îmbrac ,mă dau cu parfum ,îmi iau geanta în care îmi pun telefonul ,țigările, bricheta,portofelul și ochelarii de soare(știu că o să se întunece dar nu pot să mă despart de ei orice ar fi) după cobor jos și o aștept pe Annie.
-Hai,mai repede!
-Ai răbdare,vin acum!După încă 20 de minute.
-Hai să mergem.
-În sfârșit ,hai să plecăm odată.
Ne urcăm în mașină și mergem să îl luăm pe Damian.
-Ați venit în sfârșit!
-Da, am stat 30 de minute după ea.
-Ce faci, bebe?Te iubesc, spune și îl sărută, timp în care îmi pun mâinile pe față pentru că nu mai suport lingușeala ei.
-Bine,ajunge,hai să mergem odată!
-Hai, spun și plecăm de pe loc! În 10 minute am ajuns în club.
-Să înceapă distracția, în seara aceasta vreau să beau până nu mai știu de mine.
-Și eu la fel, spun chicotind!
-Surioară, va trebui să ne cari până acasă.
-De ce eu, spune ea supărată?
-Tu ai insistat să vii cu noi, deci suporți consecințele.
După ce ne punem la o masă, la câteva minute sor-mea ne spune că vrea să danseze, așa că pleacă de lângă noi și își lasă sucul pe masă.
-Adam!
-Da, spun, uitându-mă încă în telefon.
-Fi atent la mine!
-Da, spune!
-Am o idee cum să o trimitem pe sorăta la somn.
-Spune!
-Îi punem lu sorăta un somnifer în suc, îl bea, adoarme, o ducem acasă, după lăsăm mașina în garaj și ne întoarcem cu un uber la distracție. Ce spui?
-Clar, așa facem!
Zis și făcut în 30 de minute eram înapoi, după 5 ore eram amândoi praf .
-Hai să ieșim afară la o țigară și, după, acasă că nu mai pot! După ce ne-am târât prin mulțime, am ajuns în sfârșit la aer .
-Mă sufocam înăuntru.
-Și eu la fel.
-Hai în spate, fac pe mine!
-De ce nu ai mers în club la baie?
-Nu intru în baia aia nici bătut!
-Ai dreptate în privința asta.
Când ajungem mă întorc cu spatele în timp ce el își face nevoile. După, mă întoarce cu fața la el, mă trage în brațele lui și se lipește de zid .Câteva secunde stăm îmbrățișați și apoi când vreau să spun ceva își zdrobește buzele de ale mele. La început sunt șocat, dar, după câteva secunde, îi răspund la sărut, iar, după un timp, ne oprim din lipsă de aer. Ulterior, se uită profund în ochii mei și mă sărută din nou din nou de data asta mă și mușcă de buză pentru a pătrunde în lăcașul meu umed, limbile noastre se sincronizau perfect, în acest timp, el își încolăcește picioarele în jurul taliei mele, după puțin timp ne despărțim din sărut și el îmi mai dă un scurt sărut pe buze. Când ne despărțim din îmbrățișare, îmi iau geanta de pe jos și, când mă uit la el, observ că, după fața lui, mai are puțin și o să vomite, așa că îl iau în brațe și îl țin astfel încât să nu vomite pe el. După ce termină, îmi pun după gât și geanta lui, pe urmă îl iau în brațe și adoarme în câteva secunde, merg în fața clubului, chem un uber, vine, îl pun pe Damian în el, intru și mergem spre casa lui.

Iubire neîmpărtășităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum