Pov.Annie
Damian îl iubește pe Adam. De
asta erau ei atât de triști.Îmi pare rău,practic stau în calea fericirii lor.Îmi doresc să pot să îi ajut să fie fericiți!Gata!Știu ce o să fac!
După cinci ore.
-Ai dormit bine?
-Da!Tu ce ai făcut?
-M-am uitat la serial , te-am ținut în brate, te-am mângâiat. Atât.
-Vrei să te duc acasă?Este șapte.
-Da,mulțumesc !
Ajung acasă și mă duc direct în cameră la băieți,când intru îl văd pe Adam că doarme (foarte bine) , iar pe Aiden la birou scriind la laptop .
-Aiden!
-Da,ce este ?
-Știu tot ce s-a întâmplat
-Vino la mine în cameră să vorbim ceva.
-Bine.
-Deci , ce sa întâmplat ?
-Știu tot ce s-a întâmplat între Adam și Damian.
-Ceee?
-Damian la sărutat pe Adam pentru că îl iubește iar acum se învinovățeste pentu că la văzut pe Adam suferind azi.
-Adam îl iubește pe Damian dar crede că la pierdut de tot pentru că el a început să iasă cu tine.
-Sunt complet pe lângă.
-Ai dreptate.
-Tu de când știi?
-Din dimineața aia.
-Ce facem ca să îi aducem împreună?
-Știu!
-Spune.
-Îl chemăm mâine seară la noi la film ne facem că dormim amândoi ca să vedem ce o să facă.
-OK!Așa facem.
-Bine. Noapte bună!
Pov.Aiden
După ce plec de la Annie mă duc în dormitor îmi iau niște haine din dulap și vreau să ies din dormitor când mă strigă Adam.
-Aiden.
-Da.
-Vrei în seara asta să facem maraton de seriale?
-Sigur.
Pov.Damian
Am ajuns acasă după ce am dus-o pe Annie.Mă schimb de haine cobor în sufragerie îmi dau drumul la un serial și îmi comand o pizza.După 20 de minute aud soneria .
-Bună seara.
-Bună.
-Poftiți.
-Mulțumesc.
-Te simți bine?spune fata în momentul în care mă vede cât de palid sunt .
-Da.
-Ești sigur , ești foarte palid.
-Sunt, anemic.
-A ok la revedere.
-Pa.
După ce am mâncat mi-am luat o pătură + o pernă și m-am pus înapoi pe canapea , aici rămân în seara asta.După 2 ore în care am tot încercat să adorm. Mă dau jos și mă duc în baie.[monolog:Ce față de om mort am!Sunt singurul vinovat pentru tot ce se întâmplă. Eu am distrus tot , Adam nu are nicio vina. După ce m-am pus înapoi pe canapea mi-am luat telefonul și am început să mă uit la poze cu Adam plângând , "știu că nu este bine ce fac , că nu îmi face bine deloc , dar nu pot să nu mă gândesc la el " , așa adorm cu gândul la el.