Pov.Annie
Mă trezesc în dormitor fără să știu cum am ajuns aici.Începe să îmi sune telefonul și este Damian.
-Da,ce sa întâmplat?
-Ești supărată?
-Vați descotorosit de mine aseară!
-Team dus aseară acasă că să mai stau o seară cu Adam!
-Damian, ce vrei să spui cu asta?
-Nimic din ce te gândești tu, vreau doar să ne apropriem!
-Tu și Adam vați certat?
-Nu.Vrei să ieșim azi?Nu ca aseară.Doar noi doi.
-Bine.
Pov.Adam
Mănânc în bucătărie când intră sor-mea pregătită să iasă în oraș.
-Unde te duci?
-Mă duc cu Damian în oraș!
-Dacă spui tu...
-Ce?
-Nimic,surioară!Distractie placută!
Pov.Aiden Stau linistit in pat pana intra Adam in camera ca o tornada și începe să arunce prin cameră cu tot ce apucă.
-Hei!Adam!Ce sa întâmplat?!
-Damian iese cu Annie.
-Aaaa...
-Cred că și-a adus aminte ce sa întâmplat aseară și acum mă urăște și vrea să iasă cu Annie ca să uite de mine dar eu nu pot să uit de el și și și........ nu știu ce să fac ca să nu îl pierd!
-Păi eu cred că ar trebui să îl lași un pic în pace pentru a vedea cum acționează și după să vorbești cu el .
-Da, cred că asta o să fac
-Ce vrei să faci,acum?
-Nu știu , să stau în casă ?
-Eu mă gândeam să mergem la Mall ca frații. Ești de acord?
-Da!Mergem și la MC?
-Mergem, hai!
După jumătate de oră ajungem la mall și prima oprire este la Zara.După ce ne luăm niște hanorace mergem cu ele la cabinele de probă până când îmi vine o idee.
-Adam,ascultă-mă!
-Da,spune.
-O vezi pe femeia aia ?
-Da.
-O facem ca data trecută?
-Clar!
-Intrăm amândoi în cabină și începem să ieșim în sincron astfel încât am înnebunit-o de tot pe femeia aia.Între timp noi râdeam ca blegii.