1

38 2 0
                                    

Aşkolar bu hikayeyi ben ve NehirTopul beraber yazdık.Umarım seversiniz.İyi okumalar 💗

°°°

Ben Asya Deniz.18 yaşındayım.İstanbulda yaşıyorum.Yaşadığım olaydan sonra erkeklere tamamen küsüp sadece en yakın arkadaşım olan Kadir'le konuşuyorum.Kadir benim 4 yaşından beri arkadaşım yani olay yaşanmadan 4 yıl öncesinden...

En büyük hayalim psikolog olmak tabi bunda yaşadığım olayın etkisi büyük.Ne olayı dediğinizi duyar gibiyim ileriki bölümlerde anlarsınız.Beni toparlayan kişi yakın arkadaşım oldu.O olmasa sanırım güçlü kalamazdım.

Babam 'amcamı' öldürdüğü için şuan hapiste.Ama o adam sonuna kadar ölmeyi hakediyordu.Annem geçen sene araba kazasından dolayı yaşama gözlerini yumdu.Şuan hayattaki tek varlığım Kadir.

°°°

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım.Saat henüz 7:30'du okulum evime yakın olduğu için ders saatinden yarım saat önce uyanıp rahatlıkla yetişebiliyorum.Rutin işlerimi hallettikten sonra evden çıktım.Okula geldiğimde hemen sınıfıma girdim.Kadir ile yan yana oturuyorduk.

Asya "Naber lan?"

Kadir "İyidir aga senden naber?"

Asya "İyi bende."

Kadir "Ulan gene cenazeye gider gibi giyinmişsin diyorum bir gün renkli giy kızsın sen yok anam."

Asya "Olm karışma bana lan.Ne öyle cıvıl cıvıl ıyh.O olaydan sonra sende biliyorsun zaten bir şey yapasım yok enerjimi sömürdü köpek oç!"

Gözlerim yine doluyordu şerefsiz hayat enerjimi sömürmüştü.

Kadir "Tamam sakin ol artık bir şey yapamaz üzülme daha fazla."

Asya "Peh! Sı•tı hayatıma gitti sonra keşke karşıma çıksada öldürene kadar dövsem."

Kadir "Keşke ulan keşke bende yardım ederdim köpek şerefsiz namussuz."

Kapı açıldı.İçeriye esmer güler yüzlü ve yakışıklı bir çocuk girdi.Göz göze geldik.

Kerem "Selam.Ben yeni oğrenci."

Sevgi İyileştirir (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin