Selenden
Selen "*saçını öperim ve koklarım çok sessiz şekilde;* "Prensim iyi ki girdin hayatıma..." *Aradan bir kaç saat geçer saçıyla oynamaya devam ederken;* "Şimdi sana hayallerimi anlatacağım;
Sen böyle mükemmel bir takım giymişsin yine çok yakışıklısın tabii ki.Ben de gelinliğimi giymişim,nikah salonundayız bütün gözler üstümüzde.Sonra nikah memuru bize malûm soruları soruyor 'EVEEET' diye bağırıyoruz.Sen benim anlımdan öpüyorsun 'Artik helâlimsin' diyorsun ve sarılıyorsun ama bu sarılma şu ana kadar sarıldıklarımız gibi değil.'Sen benimsin seni kimseye vermem' der gibi bir sarılma ben de senin sarılışına aynı şekilde karşılık veriyorum.Sonra ortaya geçip konuşuyoruz böyle acaba ne konuşucaz onu çok merak ediyorum ama neyse.Böyle bir güzel dans ediyoruz.O sırada bütün kızlar bize bakıp çatlıyor falan.Sende gözü olanlara öldürücü bakışlar atıyorum ben de.Ben onlara öyle bakarken sen bana sırıtarak bakıyorsun ben sana döndüğümde gülüşüne bakınca bütün sinirim uçuyor falan.Sonra işte gece oluyor falan filan oralara çok şey etmeyelim."
"Sonra aradan bir yıl falan geçiyor. Sen iştesin ben bi halsizim böyle başım dönüyor midem bulanıyor.Asya abla da benimle o sırada.Benim öyle olduğumu görünce diyor 'Doktora gidelim mi iyi görünmüyorsun' diyor.Ben de onu onaylıyorum sonra gidiyoruz doktora.Meğersem ben 1 aylık hamileymişim o yüzden öyleymiş.Sonra eve dönüyoruz biz akşam olunca sen geliyorsun eve.Ben sana nasıl söylesem diye düşünüyorum sonra aklıma tabağın altına ultrason fotoğrafını koymak geliyor.Ben fotoğrafın arkasına 'Baba nasılsın?' yazıyorum sanki çocuğumuz demiş gibi sonra sofrayı kuruyorum senin yemeğinin altına fotoğrafı koyuyorum.Sen o sırada duş aldığın için görmüyorsun.Sonra işte yemek yiyoruz falan.Ben sofrayı toplamaya başlayınca sende kalkıp yardım etmeye başlıyorsun tabağı kaldırınca fotoğrafı görüyorsun. 'Ne bu?' diyorsun ben de 'Al bak' diyorum sen alıyorsun fotoğrafı anlamaya çalışıyorsun sonra arkasını çeviriyorsun.Okuyorsun sonra yine idrak etmeye çalışıyorsun sonra birden aydınlanıyorsun 'Ben baba mı oluyorum? ' diye soruyorsun.Asya abla da 'Yok ben baba oluyorum Kadir. Ya sabır' diyor sonra sen ona dik dik bakıyorsun ben 'Evet sevgilim baba oluyorsun ' diyorum sen hemen yanıma gelip bana sıkıca sarılıyorsun ben de sana aynı şekilde karşılık veriyorum sonra beni döndürüyorsun karnımı öpüyorsun falan.Ben o sırada ağlıyorum tabii ki."
"Sonra böyle bir iki ay geçiyor benim canım karpuz istiyor ama o sırada kışta olduğumuz için karpuzu nereden bulacağını düşünüyorsun sonra bana 'kalk hadi gerekirse sabaha kadar dolaşacağız ama bulacağım sana o karpuzu' diyorsun sonra kalkıyoruz karpuz arıyoruz 3-4 saat gezdikten sonra bir markete giriyoruz orada karpuz var sonra hemen karpuzu alıyorsun.Eve geri dönüyoruz karpuzu kesip bana getiriyorsun ben karpuzu yerken sanki bir mücevhermişim gibi bana tatlı tatlı bakıyorsun ben de 'Bir şey mi var üstümde?' diye soruyorum sen de 'Hayır,yok.Güzelliğimi izliyorum sadece' diyorsun o sırada benim kalp böyle fırlamış gibi falan oluyor.Karpuzu yiyince dudağını öpüyorum falan filan.Sonra geç olduğu için artık uyumaya gidiyoruz.Sen bana sarılıyorsun ben sana sarılıyorum şu anda olduğu gibi sen uyuyorsun ben saçını okşuyorum öpüyorum;" *Saçını öperim.* "Kokluyorum;" *Koklarım.* "Sonra da derin bir ohh çekiyorum;" *Derin bir ohh çekerim.* "Sonra benimde yavaş yavaş gözlerim kapanıyor bende uyuyorum."
"Sonra aradan 9 ay geçiyor bebeğimiz doğmuş 1 aylık olmuş ben onunla oynuyorum o kıkır kıkır gülüyor.Öpüyorum, kokluyorum çok tatlı bir şey.Böyle minicik elleri, minicik ayakları,minicik burnu var ama aynı sana benziyor.Cinsiyeti fark etmez sağlıklı olsun yeter.İşte sonra senin mesain bitiyor sen eve geliyorsun yani malûm veteriner olduğun için çokta geç gelmiyorsun ben bebişimizi yatırmışım sonra ben seni öpüyorum 'hoşgeldin hayatım' diyorum sende aynı şekilde öperek 'hoşbuldum sevgilim' diyorsun.Sen duş almaya gidiyorsun ben de yemek hazırlamaya gidiyorum.Sen de biraz sonra geliyorsun ben sana sarılıp güzel kokunu kokluyorum sende sarılışıma karşılık verip saçımı öpüyorsun ve kokluyorsun.Sonra ayrılıp yemeği yiyoruz.Odaya gidiyoruz ben sana günümü anlatıyorum sen bana gününü anlatıyorsun falan.Sonra güzel bir uykuya dalıyoruz.Sonra sabah oluyor bebişimiz uyanmış ama ağlamıyor böyle tatlış tatlış gülümseyerek tavanı izliyor sonra biz de uyanıyoruz günaydınlaşıyoruz sen bebişimiz alıp yanaklarından öpüyorsun o sırada o da sırıtarak bakıyor.Ben iç geçirip bu mükemmel tabloyu izlemeye devam ederken bebişimiz kendini bana doğru uzatıyor sen de hemen bana veriyorsun bende yanaklarından öpüp kokluyorum.Sende az önce benim sizi izlediğim gibi bizi izliyorsun sonra dudağını büzüp 'ben de öpücük istiyorum' diyorsun sonra bende seni dudağından öpüyorum.Sende sırıtıyorsun 'heh şimdi oldu' diyorsun sonra Asya abla ile Kerem abi bize geliyor. Onlarında çocukları var ama onlarınki 1 yaşında falan onuda öpüyoruz o da çok tatlı bir şey.Sonra işe gidip geliyorsunuz falan.Sonra beraber bol bol vakit geçirip fotoğraf çekiniyoruz.Sonra gece oluyor uyuyoruz.Sonra ben çok güzel bir kokuyla uyanıyorum sen kalkmışsın kahvaltı hazırlamışsın bana.Ben de yüzümü falan yıkayıp yanına geliyorum.Yanağını ve dudağını öpüp teşekkür ediyorum.Sonra kahvaltıyı ediyoruz.O gün senin izin günün tabii ki yani bütün gün evdeyiz böyle ben seni çok özlemişim böyle sarılıp koklayıp öpüp duruyorum sen de aynı şekilde bana karşılık veriyorsun.Bebişimizi kucağımıza alıyoruz ve beraber oyuncaklarıyla oynuyoruz bebişimiz kıkır kıkır gülüyor biz de o gülünce gülüyoruz.Yine tabii fotoğraf çekmeyi ihmal etmiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi İyileştirir (Yarı Texting)
General Fiction~Küfür var.~ Ben Asya Deniz.18 yaşındayım.İstanbulda yaşıyorum.Yaşadığım olaydan sonra erkeklere tamamen küsüp sadece en yakın arkadaşım olan Kadir'le konuşuyorum.Kadir benim 4 yaşından beri arkadaşım yani olay yaşanmadan 4 yıl öncesinde... En büyük...