11

3 1 0
                                    

Kadir "Tamam hemen hazırlan Kerem'in evine gidiyoruz."

Asya "Hazırlanmama gerek yok gidelim hemen."

Kadir "Tamam hadi." *Otelden çıkarız ve Kerem'in evinin önüne geliriz.* "Ben gidiyorum şimdi sen konuşacaksın.Bol şanslar."

Asya "Gitmesen?"

Kadir "Yalnız konuşmanız lazım."

Asya "Off peki."

Kadir "Hadi görüşürüz." *Oradan uzaklaşırım.*

Asya *Kapıyı çalarım.*

Kerem *Güçlükle ayağa kalkarım ve kapıya giderim.Kısık ve çatallı sesle * "Kim o?"

Asya "Be-benim Asya."

Kerem *Kapıyı açarım.* "A-A-Asya?"

Asya "Ke-Kerem ben seninle konuşmak için geldim ama istemezsen gidebilirim."

Kerem "Ha-hayır,konuşalım."

Asya "B-ben söze nasıl başlıcağımı bilmiyorum."

*Salona geçeriz.*

Kerem "Seni dinliyorum?"

Asya "Ben özür dilerim senden her şey için."

Kerem "Sorun yok beni sevmek zorunda değilsin..." *Gözerimden yaşlar akar.*

Asya *Dayanamayıp Kerem'e sarılırım.*

Kerem *Karşılık veririm ve sessizce ağlamaya devam ederim.*

Asya "B-Ben seni sevmek  sana güvenmek istiyorum ama cesaret edemiyorum."

Kerem "N-neden?"

Asya "Bir darbe daha alırsam toparlanamam."

Kerem "Ben sana kıyamam ki.Hem ne darbesi?"

Asya "Be-ben küçükken bir olay yaşadım kimsenin yaşamaması gereken bir olay ve bu en sevdiğim kişiden geldi üstelik doğum günümde..."

Kerem "Kim,kim ne yaptı sana?"

Asya "A-amcam be-beni te•avüz etti."

Kerem "NE!? Ben özür dilerim hatırlatmak istemezdim.Peki;" *Dişimi sıkarım.* "Nerede şimdi o or- kişiliksiz"

Asya "Senin bir suçun yok eninde sonunda öğrenicektin.O öldü daha doğrusu öldürüldü babam tarafından..."

Kerem *Daha sıkı sarılırım.* "Sen o yüzden mi..."

Asya *Kafamı sallarım.*

Kerem *Kokusunu içime çekerim.* "Artık yanında ben varım,seni yalnız bırakmayacağım."

Asya "Bırakma sen de gidersen ben," *Yutkunurum.* "Ya-Yaşayamam."

Kerem "Gitmeyeceğim.Söz veriyorum elimden geldiğince hep yanında olacağım."

Asya "İ-İyiki varsın."

Kerem "Sende güzelim,sende iyi ki varsın."

Sevgi İyileştirir (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin