64

2 0 0
                                    

*Bir kaç saat sonra;*

Selen *Abdest alıp dua etmeye başlarım;* "ALLAH'ım lütfen onu bize bağışla rabbim... Ben bu acıya dayanamam, her şeye katlanırım ama onsuzluğa katlanamam... Eğer alacaksan benim canımı al, onun sevenleri çok, üzülürler. Benim onun kadar sevenim yok... Lütfen ALLAH'ım ona bir şey olmasın... Amin." *Elimi yüzüme sürerim.*

Kerem "Selen saçmalama ikiniz de yaşayacaksınız."

Asya "Selen Kadir seni bırakıp hiç bir yere gitmez bunu hepimiz çok iyi biliyoruz.Sağ salim uyanacak bak gör."

Selen "İnşALLAH..."

Doktor "Kadir Çetin'in yakınları?"

Selen *Hemen ayağa kalkarım.* "Biz!"

Doktor "Bize geldiğinde durumu ağırdı. Hemen ameliyata aldık. İki kurşun yarası almış biri göğüsünden biri de omzundan. Göğsündeki kurşun bizi biraz zorlasa da sağlıklı bir  şekilde ameliyatı gerçekleştirdik. Şu anda yoğun bakımda kendisi ve bir kaç gün orda kalması gerekiyor. Geçmiş olsun."

Selen "Sağolun." *Burnumu çekerim.* "Görebilir miyiz?"

Doktor "Evet. Ama çok uzun sürmesin."

Selen "T-Tamam. Tekrar teşekkürler.Kim girecek?"

Asya "Sen gir bence."

Selen "Ta-Tamam..." *Kalkarım ve içeri girerim.Ağlayarak;* "Sevgilim... Ben geldim bak buradayım. Aç gözlerini lütfen..." *Yanına giderim.* "Bırakma beni lütfen. Daha seninle yaşayacağımız çok şey var sevgilim. Ben daha sana doyamadım... O güzel gözlerine bakmayı çok özledim aç gözlerini de bakayım güzel güzel... Sarılmak istiyorum sana, elini tutmak istiyorum. Nefesim gitme olur mu? Bırakma beni..." *Titrek bir nefes veririm.* "Sen de gidersen ben ne yaparım? Sen benim tek gerçek ailemsin, huzurumsun." *Yutkunurum.*  "Gitme lütfen çikolatam, fıstığının sana ihtiyacı var.* *Kalbimi gösteririm;* "Buram yanıyor sen bu haldeyken... Kimseyle konuşmak istemiyorum, nefes almak zor geliyor bana... Sana, sesine, gülüşüne, sarılışına, gözlerine, nefesine ihtiyacım var... Gitme lütfen, sakın gitme..."

Kadir *Gözümden bir yaş düşer.*

Selen *Hemen o yaşı silerim ve göz altını öperim.* "Duyuyorsun beni... Duyuyorsunnn. Sevgilim, seni çok seviyorum. Sakın unutma bunu.Simdi çıkmam gerek söz veriyorum, fırsat bulduğum her zaman geleceğim." *Gözlerimi silerim ve yanağını öpüp odadan çıkarım.*

Asya "Kadir nasıl?"

Selen "İyi sanırım. Duydu söylediklerimi..."

Asya "Çok şükür..."

Selen "İyileşecek inşALLAH bizi bırakmayacak..."

Asya "İnşALLAH..."

Kerem "Bak biz dedik değil mi? Bırakmaz dedik."

Selen "Dediniz... Ama hâlâ risk var..." *Yutkunurum.*

Asya "Kötü düşünme."

Selen "Elimde değil, korkuyorum... Nefesim kesilecek diye korkuyorum..."

Asya "Haklısın ama bir ihtimal daha var onu da unutma."

Selen "Unutmuyorum, o ihtimalin olması için hep dua edeceğim..."

Asya *Kafamı sallarım.*

*3 gün sonra;*

Selen "Sevgilim, yine ben geldim. Napayım özlüyorum hemen o yüzden her gün başını şişirmeye geliyorum. Şuan bile özlüyorum... Uyanır mışın artık? Gerçekten çok özledim... Sesini, gülüşünü, nefesini, gözlerini her şeyini çok özledim ben. Sen burada bu haldeyken rahat nefes alamıyorum, seni bırakıp gidesim gelmiyor benim. Uyan artık hadi evimize gidelim... *Yanağını okşarım.* "Fıstığın, çikolatasını bekliyor. Çikolatası onu bırakmaz, gitmez. Yeniden fıstıklı bitter çikolata olacağız biz. Daha çok ömrümüz var. Rabbim ayırmasın bizi. Uyanacağın günü bekliyorum... En değerli şeymişim gibi bakan o gözlerini, kalbimi çarptıran o gülüşünü, en güzel müzikten bile harika olan sesini, nefesim olan nefesini bekliyorum..."

Sevgi İyileştirir (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin