Selenden
Selen *Tam Asya ablaya dediğim gibi yarım saat içinde Kadir'in evine varmıştım.Hemen arabadan inerim ve dış kapıyı açması için zili çalarım.*
Kadir "Kim o?"
Selen *Sesimi biraz daha incelterek.* "Kargonuzu getirdim." *Zilden biraz uzaklaşarak burnumu çekerim.*
Kadir "Yanlış gelmişsin."
Selen *Aynı ses ile;* "Selen Kıraç tarafından alınmış ve bu adres verilmiş."
Kadir *Kapıyı açarım.*
Selen *Hemen yukarı koşup Kadir'in kucağına atlarım ve kafamı boynuna gömüp öperim.Bir yandan da ağlayarak;* "Çok özledim seni sevgilim.Çok özledim."
Kadir *Şaşırım ama kollarımı beline dolarım.* "Ben de seni çok özledim."
Selen *Burnumu çekerim.* "Dayanamadım senle konuştuktan sonra direkt çıktım geldim."
Kadir "İyi yapmışsın güzelim."
Selen "Bol bol öpeyim," *Yanağını öperim.* "Gece geri döneceğim." *Boynunu koklayıp öperim ve burnumu çekerim.*
Kadir "Keşke hiç gitmek zorunda kalmasan."
Selen "Keşke,zaten hafta sonu görüşemedik." *Saçını koklayıp öperim.* "Vallahi çok özledim." *Burnumu çekerim.*
Kadir "Ya güzelim ağlama lütfen."
Selen "Ama napayım? Sekiz gün sonra sevdiğimi görmüşüm ağlarım tabii."
Kadir "Ben askere gidince sen ne yapacaksın acaba?"
Selen "Bilmiyorum günlerdir yaptığım gibi fotoğrafına bakıp,öpüp,ağlarım herhalde."
Kadir "Sen ağladıkça ben üzülüyorum yapma..."
Selen "Ama Kadir çok zor."
Kadir "Biliyorum güzelim ama hiç bir şey öyle kolay olmuyor."
Selen "Her şeyi hallederim de sensizlik koyuyor işte."
Kadir "Yahu sadece bir telefon uzağındayım yapma böyle."
Selen "Hee öyle aynen.O ben sanki çok değerli bir mücevhermişim gibi bana ilgiyle bakan kahverengi gözlerini,yumuşacık öpmeye doyamdığım koyu kahverengi saçlarını,tam ısırmalık olan yanaklarını,mis gibi kokunu,öpüp durduğum boynunu,o mükemmel şekilli kaşlarını ve öpmeye kıyamadığın dudaklarını da telefonla arayınca seni öpüp koklayabilirim doğru."
Kadir "Tamam,tamam sakin bir şey demedim."
Selen "Aferin." *Dudağını öperim.*
Kadir *Karşılık veririm.*
Selen "Sen beni özledin mi gerçekten?"
Kadir "Tabiki özledim."
Selen "Hiç öpüp koklamadın da ondan sordum."
Kadir "Anlık bir şok yaşadığım için ne yapacağımı bilemedim."
Selen "Tamammm." *Başımı omzuna koyarım.* "Bıraksalar ömür boyu böyle dururum gıkım çıkmaz valla."
Kadir *Kafasını öperim.* "Benim de, benim de."
Selen "Kolların ağrır ama kıyamam kiii."
Kadir "Yok yok ağrımaz."
Selen "Bende seni kucağıma alayım mı?"
Kadir "Belini sakatlarsın hiç gerek yok."
Selen "Oturup alırım ben de.Ama şimdi değil biraz sonra biraz tadını çıkarayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi İyileştirir (Yarı Texting)
General Fiction~Küfür var.~ Ben Asya Deniz.18 yaşındayım.İstanbulda yaşıyorum.Yaşadığım olaydan sonra erkeklere tamamen küsüp sadece en yakın arkadaşım olan Kadir'le konuşuyorum.Kadir benim 4 yaşından beri arkadaşım yani olay yaşanmadan 4 yıl öncesinde... En büyük...