Selenden
Selen "Sevdin mi kucağımı?"
Kadir "Hı hı."
Selen "Ne yalan söyleyeyim benimde hoşuma gitti."
Kadir "Böyle kalsak ya gidene kadar?"
Selen "Olur sevgilim." *Saçını öperim.* "Kadir sen benim seni sevdiğimi ilk öğrendiğinde ne düşündün?"
Kadir "Ne yalan söyleyeyim ben sen duygularını söyleyene kadar sana o gözle bakmamaya çalıstım.O yüzden şaşırdım."
Selen "Ne hissettin peki?"
Kadir "Kendime kızdım. Sana böyle hissettirdiğim için."
Selen "Senin bir suçun yoktu ki."
Kadir "Ama ben sana karşı bir şeyler hissetmeseydim üzülecektin."
Selen "Bu normal bir şey beni sevmek zorunda değilsin ki.Seni unutmaya çalışacaktım ben de."
Kadir "Neyseki öyle bir şeye gerek kalmadı."
Selen "Eveeettt.Sen beni ne zaman sevdin peki?"
Kadir "Ne zaman sevdim bilmiyorum ama sen bana mektup yazmıştın ya ben orda duygularımın farkına varmıştım."
Selen "Hmm peki ne düşündün ve ne hissettin gideceğimi öğrendiğinde?"
Kadir "Beni bırakıp gideceksin diye korktum."
Selen "Yaa kıyamam sanaaa." *Yanağını öperim.* "Benim seni sevdiğimi öğrendikten sonra benden uzaklaşınca ne yaptın,ne düşündün, ne hissettin o sırada?"
Kadir "Seni düşündüm,sana karşı bir şey hissediyor muyum onu düşündüm."
Selen "Bana ümit vermemek için uzak durdun benden." *Saçını öperim.*
Kadir "Evet."
Selen "Ben söylemeden önce sen hissetmişmiydin benim sana olan hislerimi?"
Kadir "Dürüst olmak gerekirse hayır."
Selen "Güzel gizlemişim.Hatırlıyor musun bilmem ama hani sen bana Asya abla ile Kerem abinin nasıl sevgili olduğunu evlilik teklifini ettiğini söylediğinde 'Anlamıştım zaten.Kerem abi Asya ablaya farklı bakıyordu' tarzı bir şey söylemiştim.Sen de 'bizim salakta anlamadı bunu' demiştin.Ben de 'belki anlamak istememiştir' demiştim sana olan hislerimi hissediyorsundur belki anlamak istemiyorsundur sen de diye."
Kadir "Evet hatırlıyorum. Ben o zaman ne demek istediğini anlamamıştım."
Selen "Ben seni ilk gördüğümde çarpılmışa döndüm.Seni görünce Bora'nın yaptığını unuttum desem yeridir."
Kadir *Gülümserim.*
Selen "Ben her gün eve gidince düşünüyordum 'Acaba anladı mı? Beni ne gözle göriyor? O da seviyorsa ama ben ona abi diyorum diye açılamıyorsa? Açılsam kızar mı? Açılsam benden uzaklaşır mı? Açılsam kötü hisseder mi? Ya şu an da o da bunları düşünüyorsa?' sonra kararsız kalırdım açılıp açılmamak arasında Gülayla dertleşiyordum hep.Hislerimi öğrendiğin gün ben Gülay geldi sanıp anlatmıştım her şeyi ama iyi ki de anlatmışım rahatlamıştım biraz da olsa.Orada sana sarılmayı çok istedim ama rahatsız olursun diye sarılmamıştım."
Kadir "Aslında ben de sana orda sarılmak istemiştim ama nasıl bir tepki vereceğini bilmediğimden vazgeçmiştim."
Selen "İyi hissederdim.Kokun sakinleştirirdi beni.Ağlıyordum ya orada ne hissettin beni öyle görünce?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi İyileştirir (Yarı Texting)
Fiksi Umum~Küfür var.~ Ben Asya Deniz.18 yaşındayım.İstanbulda yaşıyorum.Yaşadığım olaydan sonra erkeklere tamamen küsüp sadece en yakın arkadaşım olan Kadir'le konuşuyorum.Kadir benim 4 yaşından beri arkadaşım yani olay yaşanmadan 4 yıl öncesinde... En büyük...