Yemek ve sonrası

666 8 0
                                    

Ertesi gün ikisi de yataklarında gerinerek güneşli güzel bir güne merhaba diyordu. Kalkıp duş, kahvaltı sonrası giyinip şirketlerine geçtiler öğlene kadar çalışıp. Sözleştikleri restorana doğru yola çıktılar. Restoranın önüne eş zamanlı geldiler araçlar arka arkaya kapının önünde durdu. Önce Aylin indi, Burcu'ya doğru döndüğü sırada bir Adam Aylin'e çarptı. Burcu araçtan tam bu esnada inmişti. İki şoförde atıldı ama Burcu ellerini kaldırarak ikisini de durdurdu. Adam Aylin'e doğru dönüp pişmanlıkla özür diliyordu. Burcu yanlarına geldi. Aylin'e bakarak iyi misin? dedi. İyi olduğunu ifade etti ve adamın özrünü kabul etti.
B;Daha dikkatli olmalısınız
A; çok haklısınız dalgındım iyi bir günümde değilim affedin
B; tamam olur böyle şeyler
Aylin ile birlikte yürümeye başladılar.
B; iyisin değil mi?
A; biraz canım yandı ama iyiyim
B; güzel hadi yiyelim Ben çok acıktım.
A; aynı durumdayız emin olabilirsin
Hemen ayırtılan masaya geçtiler. Etraflarında Onlara yakın masaların tamamında rezerve yazıyordu ancak yemeğin başından sonuna kadar hiç kimse gelmedi. Burcu organize etmişti bu durumu. Karakterleri ve yaşantıları farklı olsa da iyi anlaşmışlardı. Güle eğlene manzara eşliğinde kesintisiz muhabbet ettiler. Yemekten sonra sahilde dolaşmaya karar verdiler. Restorandan çıkıp şoförleri gönderdiler. Sahilde ellerinde mısırları yiyerek dolaştılar. İskelenin en ucuna gidip oturdular, muhabbete öyle dalmışlardı ki havanın kararmaya başladığını farkettiklerinde birbirlerine bakıp gülüştüler. Toparlanıp geri döndüler. İskeleyi bitirip sahilde yürümeye devam ettiler. Ve filmleri aratmayacak bir sahne gerçekleşti. Genç bir delikanlı Aylinin çantasını kapıp koşmaya başladı. Aylin öylece kalmış birazda ürkmüştü. Ama Burcu iki adım ötede ki süpürgeyi kaptığı gibi kaçan gencin bacaklarına doğru fırlatıp koşarak süpürgenin bacaklarına dolanması ile düşen gencin çantayı tutan koluna bastı acıyla bağıran genç çantayı bıraktı. Burcu çantayı alıp defol git buradan dedi ve genci saldı. Aylin'e doğru yürürken Aylin birden arkanda diye bağırdı,geri döndüğü anda gencin elinde bıçakla Ona doğru geldiğini görünce elinde ki çantayla bıçağı bıçağı savuşturup döner tekmeyle rakibini yere yıktı. Ama bitmemişti. Bu seferde karşısında motosiklet kaskı takmış biri vardı. Belli ki ortağıydı. Muhtemelen çantayı alan ileride ki ortağına koşacak motosiklet ile kaçacaklardı. Bu sefer rakibi baya iri ve kaslıydı. Etraftakiler korkularından yanaşamıyor ama bağıra çağıra taciz ediyorlardı. Başbaşaydılar. Aylin sadece çığlık atıyor polis yardım edin vs. en sonunda yere yığılmıştır. Adam Burcunun bir iki hamlesini boşa çıkardı. Tokadı yediği anda Burcuda tekme atmıştı ikiside yere yığıldı. Birden Kuzen!! diye bir bağırtı duyuldu. Burcunun üzerinden zıplayıp tam kalktığı anda adamın suratına dizi geçiren, Ailelerinin yurt dışında ki işlerini yürüten Amcaoğlu idi. Tek darbeyle kaskın gözlüğü parçalanmış, adamsa bayılmıştı. Eğilip yerden Burcu'yu kadırınca Burcu derin bir ohhh çekerek Abisine sarıldı. Sonra aklına Aylin geldi. Dönüp baktı ama Aylin yarı baygın yatıyordu. Hemen yanına gittiler. Etraftan su verdiler. Yüzünü falan yıkadılar. Su içirdiler ve kendine gelen Aylin yanıbaşında ki Burcu'nun boynuna sarıldı.
B; Ay lin Aylinnn adamlardan kurtuldum ama Sen boğuyorsun Beni
A; aaa tamam özür dilerim iyisin dimi bir yerine bir şey olmadı dimi
Telaşlı bir şekilde sağını solunu yokladı.
B; iyiyim korkma
Bu sırada sevgiyle yüzünü okşadı
B; kalkabilecek misin?
A; kalkarım
Birbirlerine tutunup kalkarlar.
B; bak bu Benim kuzenim ama Abim
Merhabalaştılar.
B; yetişmeseydi halimiz haraptı
A; çok teşekkürler
K; rica ederim iyisiniz değil mi? Hastahaneye gidelim yinede bi baksınlar
A; Ben iyiyim çok korktum çığlık atıp kendimi sıkmaktan bitap düştüm sadece. Ama evet Burcu'ya bir baksınlar Adamlarla boğuştu o kadar
K; Burcu mu Ona bişey olmaz kolay kolay, iyisin değil mi kız?
Bu sırada onu sol koluyla sarıp bağrına basmıştır
B; iyiyim Abi tam zamanında yetiştin, gerçi hallederdim de neyse
K; yaaa tabi tabi yetiştiğimde iki seksen yerdeydin neyi hallediyordun acabaa
Gülüştüler
B; yaaa Abi yaaa
Burcu'nun Kuzeni etraftaki erkekleri şöyle bir süzer ve çok sert bir üslup ile;
- hiçmi yürek kalmadı Sizde genç bir kız iki serseri ile mücadele ediyor. Etraflarını sarmışsınız dur yapma diye bağırıp izliyorsunuz. Hiç utanmıyor musunuz?

Kızları iki tarafına alıp yürürler, arabasına bindirir ve gazlayıp giderler.
B; Abi nereye gidiyoruz?
K; Bana gidiyoruz Amcam Seni böyle görmesin. Aylin Hanım aynı şey Sizin içinde geçerli sakıncası olmazsa bu gece Bende kalın.
İkisi de önce itiraz etse de
K; tamam susun arayıp haber verin bişeyler uydurun.
Kızlar evlerini arayıp birer yalan uydururlar ve izin alırlar.
K; Sizi gidi Siziii iki saniyede bu kadar yalanı nasıl düşünüp söylediniz yaaa
Kahkaha kopar.
B; Abi şimdi Sen bilmezsin bu vb. durumlarda kalıplaşmış yalanlar var
A; aynen
K; bak Seeeennn bunu ayrıca bi konuşacağız Burcu hanım
B; abi şeyyy
K; he neyy
B; ya Abi yaaa hem Sen nerden çıktın Sen buralara gelmezdin

Ayline de Kuzeninin, Ailenin yurt dışında ki işlerinin başında olduğunu açıklar.
K; Amcam çağırdı Ahmet ile bir süre yer değiştirecekmişiz.
Ahmet Burcu'nun en büyük Abisiydi ama Kuzeni hepsinden yaşça büyüktü bu yüzden hepsi Ona saygı duyar Abi diye hitap ederlerdi. Kuzeninin adı Kartal'dı. Babası bir çatışma sırasında kendini Burcunun Babası olan Kardeşine siper ettiği için ölmüştü. Kartal da 6 erkek kardeş sahibiydi ama hepsi Kardeştiler öyle hissedip öyle davranıyorlardı,15 Kardeş gibiydiler. Yurt dışında ki işlerde hepsinin ayrı ayrı görevleri vardı. Bunlar konuşulurken Kartal'ın boğaza hakim evine ulaştılar. Evde ki görevliler hemen koşuşturup yanlarına geldi. Eve girdiler montlarını çıkarıp salona geçtiler. Burcu'nun dirseği kanıyordu ama Kartal dışında kimse farketmemişti. İlk yardım çantasını alıp Burcu'nun yanına oturdu.
B; Abi ne yapıyorsun iyiyim Ben
K; yaa iyisin tabii taabiii
Kolunu tutup kaldırdı ve dirseğini gösterdi. Sonra güzelce temizleyip kontrol ettikten sonra şefkatle pansuman yapıp sardı. Bu sırada Aylin duygulanmış dolu gözlerle Onlara bakıyordu.
İkisi birden ne oldu deyince;
A; hiç iyiyim Ben sadece o kadar güzelsiniz ki Sizi izliyordum. Bir de Ablam geldi aklıma
K; gülümseyip gel kız buraya
Aylin kalkıp yanına oturur Kağan da onu diğer kolunun altına alır ikisinide bağrına basar. Bu sırada Aylin ile Burcu kendilerini güvende hissetmiş göz göze gelmişlerdir. Biraz sohbet ettikten sonra kızların olayın etkisinden kurtulduğunu gören Kartal hadi önce duşlara sonra da odalarınız hazırlanmıştır, doğru yatağa, güzel bir uyku çekin sabah boğaza karşı kahvaltı sonra da yürüyüşe çıkıyoruz. Kızlar Kartalı yanaklarından öpüp koşarak yukarı çıkarlar.

Kartal birkaç savunma sporunda uzmandır. Muay-thai de şampiyonluğu bile vardır. Hemen her silahı çok iyi derecede kullanır. Yani özel yetiştirilmiştir. Ayrıca işletme ve hukuk bölümlerinden mezundur. 4 tane yabancı dili gayet iyi konuşur. Çok renkli bir kişiliği vardır, hemen her duruma uyum sağlayabilir.

Birkaç telefon görüşmesinden sonra Kartal da odasına çekilir.
Sabah kızlar Kartalı öperek uyandırır.
Burcu Kartalı dürterek;
B; hadi kahvaltı hazır Abi hadiii hadiii
A; kahvaltıyı ikimiz hazırladık Abi
K; vaaaayyy tamam elimi yüzümü yıkayıp geliyorum. Kızlar aşağı iner salonun önünde ki açık terasta sofraya kurulurlar. Kartal da gelince çayları Aylin doldurur. Burcu ekmeğe yağ sürer Aylin ondan ekmeği alır bal sürüp Kartal'ın tabağına yerleştirir sonra sırayla peynir reçel vs. Kartal bu sırada boğazı izliyordur. Dönüp bir de bakar ki tabağında hazırlanmış bir sürü yiyecek var ama kızların tabağı boş.
K; Bana bakın alışırım sonra kaçacak yer ararsınız.
Gülüşürler, Kartal tabağında ki ballı ekmeği birine reçelli ekmeği öbürüne uzatır ve gülümseyerek başını sallar. Kızlar ekmekleri ısırıp alırlar.
A; ne kadar şanslısın. Ablamı hiçkimseye değişmem ama İnsanın Abisi olması başka bişeymiş
B; Ben de Ablam olsun isterdim küçükken
Kartal gülerek Burcu'nun başını okşar;
K; ayıp ettin yavrum Ben Senin Ablan da olurum, bi peruk bi ruj tamam işte, ama biraz kart sesli bir abla olur. Onu da idare edecen artık.
Kahkahalar kopar. Sahile inip yürüyüş yaparlar ardından eve gelip duşlara girdikten sonra hazırlanıp, Beraberce Aylin'i evine bırakırlar. Burculara doğru yola çıkarlar. Yolda Burcu Babasını arar ve çiftlikte olduklarını öğrenince yolu değiştirip şehirin hemen dışında ki çiftliğe doğru yola koyulurlar.

İmkansız eşleşmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin