Poligon da Aşk

460 9 0
                                    

Aylin ile Christie sabah buluşup kahvaltı ederler. Amsterdamın sokaklarında dolaşır, alışveriş yapar, birbirlerine hediyeler alırlar. Akşama kadar beraber vakit geçirip. Akşam yemeği için lux bir restoranta giderler. Gülüp eğlenerek yemek yerler. Sonra Christie alana kadar Aylin'e eşlik eder. Aylin ile vedalaşırlar ve Aylin uçağa biner, Avustralya yoluna çıkar. 1 hafta sonra Christie kuzeninin düğünü için 1 haftalığına Avustralya da olacaktır ve tabii ki Aylinin evinde kalacaktır.

Bu sıralarda Burcu da işleri toparlamış şehrin dışında Kartal Abisine ait poligona gitmektedir. Kartal da gelecektir ama Burcu'yu arayıp biraz gecikecek olduğunu söylemiştir. Burcu poligona ulaşır. Poligon görevlileri hemen etrafına toplanır ve Onu karşılarlar. Merhabalaştıktan sonra bir hedefin karşısına geçip silahını çıkartır. Silah kutusunu da açıp içinde ki 4 yedek şarjörü yan yana dizer. Bu arada başında biri bekliyordur bir kova mermiyle boşalan şarjörleri doldurmak için. Poligonda ki herkes Burcu'ya dikkat kesilmiştir. Kulaklıklığı takıp hedefi nişanlar ve tetiği ard arda çeker. İyi bir nişancıdır. Hedef kağıdını çağırır. Baya iş çıkarmıştır. Yanında ki çocuk Burcu Abla Sen nasıl deyince gülümser ve bir bakış atar. Çocuğun hayretini farkeden biri arkalarına yanaşır ve izlemeye başlar. Burcu bir de bunu izle o zaman deyip tekrar hedefe yönelir. Tabii ki yanında ki görevli kağıdı değiştirmiş geri göndermiştir. Burcu tek tek ve dikkatli atışlarla yavaş yavaş şarjörü boşaltır ve hedefi çağırmıştır. Hedefe hiç bakmıyor yanında ki delikanlının yüzüne gülümseyerek bakar. Çocuk bir hedefe bir Burcuya bakar. Bir daha hedefe bakıp gözlerini oğuşturur tekrar hedefe bakar. -Ablaaa Sen idolümsün bu ne yaaa ohaa şey pardon Abla
Burcu çocuğun yüzünü okşayıp -çok çalış Sen de yaparsın
Burcu atış yapmaya devam ederken çocukta boşalan şarjörlere mermi basıyordur. Bu sırada arkada izleyen adamla Burcu'nun biraz gerisinde duran çocuğun arasından bir adam hızlıca geçerken çocuğa sertçe çarpar ve çocuk yere düşer. Adam geri döner ve yerde ki çocuğa dikkat etsene yolun ortasında ne işin var ahmak diye bağırır. Çocuk Ben burada işimi yapıyorum hem Siz Bana çarptınız dediği anda adam üzerine yürüyünce Burcu geri dönüp çocukla adamın arasına girer. Burcu'yu aradan çekmek amacıyla hamle yaptığı anda Burcu elinden tutup büker, adamın canı yanmıştır. Elindeki silah kutusuyla vurmaya kalkar ama Burcu onuda bloklar ve önce midesine dizi geçirir adından da bir iki adım gerileyen adamın yanı yerine tekmeyi yapıştırır. Adam yere düşünce de gidip suratını ezer. Tam da bu anda arkalarından tanıdık bir ses duyulur.
K; yine mi yaaaa
Burcu hemen geri çekilir
B; Abi bak yeminle....
K; yaw he he
Kartal Burcu'nun yanına gelirken az evvel arkalarından seyreden adamla tokalaşır sarılır.
K; he söyle bakayım bu sefer ne oldu?
Burcu durumu anlatır.
Kartal adamı yerden kaldırır ve duvara yaslar.
- Sen Benim gözümün nuruna, Benim Kız Kardeşime öyle mi?
Adama o kadar seri vurmaya başlarki bıraksa düşecek adam seri darbelerden düşemiyordur.  Birden tokalaştığı Arkadaşı araya girer ve aksanlı bir Türkçe ile;
L; bro yeter öldüreceksin
Adam yere yığılır elemanlar gelir ve adamı götürür. Kartal Burcu ya döner Burcu korku dolu gözlerle Abisine durumu tekrar açıklama yapmak için atılır ama Kartal direk sarılır tamam geçti der. Ardından dönüp Arkadaşı ile tanıştırır.

K; bak bu Bizim Meksika daki iş ortağımızn Oğlu Luis
L; merhaba memnun oldum Burcu
B; merhaba Ben de... Türkçe nerden?
L; odtü mezunuyum Ben
B; anladım
K; hadi bakalım yarışın kazanan Benim karşıma çıkma şerefine erişir
Gülüşürler ve yan yana kulvarlarda hedefe atış yaparlar. Çok küçük bir farkla Burcu kazanmıştır. Luis Onu tebrik edip önünde reverans yapar. Burcu da gülümseyerek başını öne eğip Onu selamlar.
Luis kenara çekiliyorken
B; lütfen Ben çok atış yaptım Bana bugünlük bu kadar aksiyon yeter Siz iki Oğlan oynayın Ben izleyeceğim.
Luis ile Kartal kahkahayı basar.
K; bak hele bi bak laflara bak Burcu Reisten inciler der imalı imalı
B; ya Abi yaa şaka yapıyorum biliyorsun.
Luis ile Kartal hedeflerinin başına geçer ve birbirlerine göz kırparlar. Bunu gören Burcu dikkat kesilir. Atışlar yapılır hedefler çağırılır ikiside hiç hedefe bakmadan şarjör değiştirdiği anda Burcu atılıp ikisinin ortasına gelir ve hayretle hedeflere bakar. İkiside tam ortada büyük bir delik yapmıştır. Burcu bir Abisine bir Luise bakar görevliler kağıtları değiştirirken ikisi birbirine yine göz kırpıp atışa başlarlar. Burcu bir adım geriden kulaklıkları takılı izliyordur. Hedefler gelir yine aynı, bir kez daha atarlar yine aynı.
B; ya nasıl yaaa gıcıklar bu bi yerde bitiyor mu hem
İkisinede bakarak. Luis Kartala dönereke yine göz kırpar ve Kartal da aynı şekilde karşılık verir. Luis Burcuya dönüp
-şimdi göreceğiz
K; tatlım şimdi ikimizin arasına geç ve Bizi kontrol et gözlerimiz kapalı atacağız.
Birer adım geri atıp Burcu'nun onları görebileceği mesafeyi ayarlarlar, Burcu da iki kulvarı ayıran panele sırtını dayar ve  ikisinide izler. Silahlar hedefe nişanlanır gözler kapatılır. Burcu'nun başla dediği anda atışlar başlar. Şarjörler bitmeden ikisi de son!! der son atışı yapıp silahları bırakırlar. Hedefler çağırılır ve küçük bir farkla Kartal kazanır.
K; 4-3 oldu kankaa 5'e 1 kaldı gel pes et
L; Bir daha ki sefere meksika da berabere olur
Gülüşürler. Burcu hala inanamıyordur, tamam dağınık delikler olsa da ikisi de 4-5 tane orta yapmıştır. Durur ve gıcıklar oynamıyorum Ben Sizinle der bütün sevimliliğiyle.
Hep beraber Kartal'ın evine giderler muhabbet edip gülüşüp şakalaşırlar sonrada odalarına çekilirler.

Luis işi gereği çok sert mizaçlı, yakışıklı ve karizmatik, hemen hemen Kartalla aynı boyda, Kartal kadar olmasa da atletik bir vücuda sahiptir. İş dünyasında korkulan ama sevdiği İnsanlarla başbaşa iken çok renkli bir kişiliği vardır. Ve bir de ustalıkla sakladığı bir sırrı.

Sonra ki günlerde Luis ile Burcu hemen her gün değişik saatlerde görüşür olmuşlar birbirlerinin çekim etkisine kapılmışlardır. Durum böyle olunca Luis bir gün Burcu ile buluşmadan iki saat evvel Kartalla randevulaşır. Kartal'a açılır. Kartal önce yüzünü buruşturup sert bir bakış atar ama sonra yumuşayıp gülümser. Luis'e çok güveniyordur çünkü.....
20 yılı aşkın bir zamandır yakın Arkadaştırlar. Çocukluklarında yazları bir araya geldiklerinde oynadıkları zamanlar bu süreye dahil değildir. Sayısız defa sırt sırta çatışmış, dövüşmüş bir birlerini zor durumlardan kurtarmışlardır. Babaları da çok yakın Arkadaşlık etmişlerdir.
K; Bak Bro eğer Senin yüzünden Burcu'nun gözünden bir damla yaş akarsa düşman oluruz anlatabildim mi?
L; Beni Ailemden daha iyi tanıyan Sen mi söylüyorsun.....
Ben Sence biriyle gönül eğlendirecek birimiyim, hele ki Senin Amcanın kızıyla
K; Bro Seni çok severim Ailemin dışında güvendiğim bir tek Sen varsın aman lütfen çok dikkatli ol. Burcu için tüm dünyayı ateşe veririm.
L; merak etme emanetin emanetimdir
K; illa ki bir gün birini sevecek ve yuvasını kuracak bu Sen olursan Benden mutlusu olmaz.
Sarılırlar ve arkalarından gelen tanıdık sesle irkilirler.
- yaaa Siz ne tatlısınız
Gelen Burcu'nun ta kendisidir.
İkisi de aynı anda
- Senin ne işin var burda
Kartala bakıp Luisi işaret ederek
- Onun yaptığını yapmaya geldim
Kartal başını önüne eğer ve gülerek gel buraya gel der kolunu kaldırır sarılmak için ama Burcu havada ki elini öper ve başına götürür. Kartal duygulanır ve kalkıp sarılır, alnından öper.
B; izin veriyor musun? Ona verdin duydum da Bana veriyor musun?
Bu sırada Luis gözleri dolu dolu Onları izliyordur.  Kartal şöyle bir bakar Burcu ya ve onaylar anlamında başını sallar herkesin gözleri dolmuştur. Burcu oleeeeeeyyyy diye bağırır  ve Kartalın boynuna sarılıp belki 10 kere öper. Sonra Luis ile birlikte oradan ayrılırlar. Sonra ki 2-3 hafta beraberce vakit geçirirler. Bu arada Kartal durumu Amcasına açıklayıp Luis'e kefil olmuştur.
Burcu ile Luis birlikte akdenize tatile çıkarlar. Bir gün yatta açık denizde güneşlenirlerken;
L; Sana bir şey söylemem lazım
B; söyle  Canım
L; Benim bir sırrım var
B; dinliyorum Biz hayatımızın geri kalanını paylaşmaya söz verdik sırrın varsa Bana söyleyebilirsin
L; söylemesi biraz zor ama
B; Bana bile mi?
L; özellikle de Sana
Burcu yattığı yerden doğrulur
B; söylesene bak hem endişeleniyor hem de kızmaya başlıyorum madem söyleyemeyeceksin konuya niye giriyorsun?!
L; Ben ayak fetişistiyim
Burcu derin bir ohhhh çeker
B; bumuydu kıvrandığın, söyleyemediğin ne var bunda her erkekte biraz vardır bu ı
L; Ben deki biraz değil işte
B; olsun problem değil meraklanma Ben bunu sorun etmem Bende Senden önce yıllarca Lezbiyendim.
Luis tam da rahatladığı anda duyduğu ile şok geçirmiştir.
L; cidden mi
B; eveeett
L; vay be
Gülüşüp sarılırlar.
L; şimdi ayaklarını öpüp yalamam parmaklarını emmem falan sorun değil mi?
Burcu sinsi bir gülümseme ile;
B; hımm niye olsun kulağa baya da hoş geliyor amaaaa bir ömür sadece ayaklarımla sevişmeye kalkarsan Senin kafanı öyle bir ezerim ki kafan kırılır bir daha ayak gördün mü bakamazsın bile.
L; tabii ki öyle birşey olmayacak köle değilim sadece ayak fetişistiyim
B; iyi o zaman herhangi bir sorun söz konusu bile değil.

Kalkıp kamaraya inen merdivenlere yönelen Burcu gülümseyip Luis'e doğru bakarak parmağıyla gel işareti yapar. Kamaraya inince Burcu yatağa uzanır. Luis ayaklarını öpüp koklar, yalar, parmaklarını emdikten sonra öpüp yalayarak yukarı doğru tırmanır ve dudak dudağa geldiklerinde,
Burcu; nerede kaldın ?
Luis; e uzun yol anca

Burcu kahkahayı patlatır öpüşmeye başlarlar sonrada birbirlerine sarılıp uyurlar.

İmkansız eşleşmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin