Aylin Avustralya da işleri toparlamış. Eve dönmüş 1 hafta sonra Christie'nin geleceğini düşünerek hayaller kuruyorken aklına Ablası gelir, günlerdir konuşmamıştır. Arar ama ulaşamaz. Birkaç dakika sonra Aylin'in telefonu çalar Ablasının aradığını düşünerek koşarak telefonu alır ama arayan Annesidir.
An; Kızım nasılsın Hollanda nasıldı?
Ay; Harikaydı inanılmaz iyiydi, Anne Amsterdam'a aşık olduğun kadar varBunu söylerken elini yanağına götürür karşısında ki aynaya bakar, kızarmıştır.
An; değil mi ama Sydney kadar olmasada harika şehir
Ay; evet Anne Sydney Benim içinde top 1.. Ablama ulaşamadım son kontrolü vardı dün.. Senin haberin var mı?
An; Seni aramış ama uçaktaydın herhalde ulaşamamış. O illetten tamamen kurtuldu.
Ay; oleeeeeyyyy yaşasıııınnn ne zaman dönüyor, ah keşke Bana bir sürpriz yapsa
An; Doktoru en az bir yıl daha kontrollerin süreceğini ama herhangi aksi bir durum öngörmediğini söylemiş. O da İsviçre de kalayım Ben her ay buraya gel git olmasın dedi. İsviçre deki evde kalıyor.
Ay; hımm ilginç...
An; Sen de şüphelendin değil mi?
Ay; yani pek Simge hanıma göre hareketler değil bunlar..
An; Bana bak sevgilisi mi var yoksa
Ay; ay Anne bilmiyorum ki ayrıca keşke olsa
An; Kız bi sürpriz yapsana Sen. Şimdi Ben gidersem Bana çıkışır baskına mı geldin Kraliçem vs. Ama Sana bişey demez biliyorsun.
Ay; hımmm bak merakta ettirdin. Sevgilisi var da Bana söylemediyse var yaaa.. dur Ben bi baskına gideyim..
Gülüşürler.
An; tamam haber ver Bana öpüyorum o güzel yanaklarından..
Ay; tamam Anne Bende öpüyorum kocamaaaan hemde..Telefonu kapatır ve Hemen program yapar. Kendi kendine Ben Sana sorarım Abla demek öyle.. Baskın basanındır deyip hemen ilk uçağa biletini ayırtır ve havaalanının yolunu tutar. Uzun bir uçuşun ardından İsviçre'ye ulaşır. Aylin böyle durumlarda uzman bir ajanın pratik zekasına sahiptir. Eve değil de evin iki cephesini rahatlıkla görebileceği, evin çaprazında ki otele yerleşir. 6. hissi kuvvetli olduğundan kesin bişey var demiştir kendi kendine. Zamanında Dayısının eşinin Onu aldattığı hissine kapılmış ve kadının foyasını ortaya çıkarmış olduğundan tecrübelidir de. Sadece Ablasının arkasından iş çevirdiğinden biraz huzursuzdur. Otelin penceresine kurulup odasına yemek söyleyip pusuda beklemeye başlar. Bu sırada canı sıkılmasın diye önce Burcu'yu arar gelişmeleri öğrenince biraz burukta olsa çok sevinir. Burcu da hala gözü vardır çünkü.. Sonra aman neyse mutlu olsun hem Benim de sevgilim var ki der ve Christie'yi arar bir saati aşkın telefonda konuşurlar. Christie bir danışanının geldiğini söyleyince kapatırlar. Biraz daha zaman geçer artık sıklımaya başlamıştır yorgundur da gözleri kapanmaya başlamıştır. Tam artık dayanamayacağım dediği sırada evin önüne bir araç yanaşır. Hemen toparlanır bakar ki şoför bir kadındır aracın arkasından dolaşıp arka kapıyı açar ve saygıyla eğilir Ablasının indiğini görünce gözlerine inanamaz.
Vücudunu saran deri bir bluz uzun topuklu çizmeler deri pantolon deri bir pardesüyü de omzundan arkaya savurup eliyle tutuyordur. Vücudu da formda görünüyordur. Simge Aylin'e göre daha uzun boylu ve daha cezbedici bir kadındır şimdi vücududa forma girdiğinden müthiş görünüyordur. O hastalığı yüzünden hep eğilerek yürüyen kadın gitmiş dimdik duran mankenlere taş çıkarırcasına asil yürüyen bambaşka biri gelmiştir. Aylin gözlerini kapatıp kafasını sallar ve dikkatle tekrar bakar. Evet Odur Ablasıdır gördüğü.
Bu sırada Ablası evin kapısına yönelince kadın hemen koşar ve kapıyı açar yine saygıyla eğilir. Simge içeri girerken geri döner ve aracın bagajını işaret eder, içeri girer. Kadın koşarak bagajı açar içinden alışveriş çantalarını alır ve koşarak eve girer kapıyı kapatır. Bu kadında uzun boylu, Ablasıyla benzer formatta giyinmiş ama o vamp kıyafet profiline uymayan biraz ezik bir hareket sergilemektedir. Simge hayatı boyunca yardımcılarına hep Arkadaş gibi davranmıştır hata yaptıklarında bile şefkatle yaklaşıp kırmamaya özen göstermiştir, yani yardımcıları Onunlayken hep neşe dolu ve rahattırlar kadının böyle olması gariptir. Simgenin odasının ışığı yanınca yine dikkat kesilir. Ama hemen perdeler kapatılır. Bu da ilginçtir daha hava tam kararmamıştır ve Simge asla odasının perdelerini kapatmaz ve kapattırmaz.. Aylin kendi kendine var var bişey var ama göreceğiz bakalım deyip kendini yatağa zor atar hemen uyuyakalır. Sabah erkenden cin gibi uyanır. Kahvaltı ister ve hemen pencere kenarında ki yerini alır. Bir süre sonra Kadın çıkıp aracı garajdan çıkarıp evin önüne yanaştırır. Aşağı iner ve arka kapıyı açıp beklemeye başlar Simge kapıda belirdiği anda kadın bir eli kapıda saygıyla eğilir Ablası heybetli bir şekilde yürüyüp araca binene kadar kadına bakmaz bile kadınsa bu sürecin tamamında bakışlarını yerden kaldırmamıştır. Kapıyı kapatarak seri hareketlerle araca biner ve hareket edip gözden kaybolurlar. Aylin gördüklerine bir anlam verememiştir. Simge farklı görünüyor farklı davranıyordur. Ablası değildir sanki. Amaaann kurma Aylin kurma der kendi kendine. Telefonu çalınca bakar ki Annesidir arayan.
Ay; Annecim
An; Kızım Ablanla görüntülü konuştuk sabah. Babanla birlikte Onu görmeye geleceğimizi söyledik geçiştirdi Bizi haftaya O geliyormuş. Biraz yalnız kalmaya ihtiyacı varmış. Merak etmeyin yardımcım var falan dedi. Baban ajansı aradı ama Onlar Bizden bir talebi olmadı dediler. Endişelendik kalkıp gidiyorduk son anda vazgeçtik. Biliyorsun Onu çok sert tepki verebiliyor böyle hallerde.
Ay; Annecim merak etmeyin Ben geldim İsviçredeyim Ablamı yakalayamadım ama çıkmış. Gelsin konuşurum Ben
An; ohhh iyi Canım Kızım iyi ki varsın hadi haberdar et Bizi
Ay; tamam Anne merak etme İkinizi de çok öpüyorum
Telefonu kapatınca;
Simgeee Simgeee neler karıştırıyorsan öğreneceğim görürsün Sen deyip dişlerini sıkar. Sakinleşip beklemeye başlar. Bir süre sonra araç gelir aynı seremoni yaşanır. Aylin her hareketi dikkatle takip ediyordur. Bir süre sonra evin önüne lux bir araç yanaşır içinden yakışıklı bir Adam iner ve kapıyı çalar. Kapıyı açılınca Simge kapıda belirir ve öpüşürler dudak dudağa, adamın koluna girer adam kapısını açar ve Simge ön koltuğa oturmuştur. Bu sefer üzerinde deri kıyafetler yerine çok şık bir kombin vardır. Adam arabaya biner ve dağ tesislerinin olduğu yöne doğru gider. Aylin yüzünde hin bir gülümseme ile şimdi yandın Abla sevgili yaparsın haa hemde Benden habersiz ohh bee der. Annesini arar durumu söyler Onları rahatlatır. Ama kendi de o an rahatlamasına rağmen içinde bir huzursuzluk vardır. Otelden çıkıp eve girer. Sessizce yukarıya çıkar Ablasının odasının kapısını açık görür yaklaşır ve gizlice bakar ki gözlerine inanamaz. Kadın Ona arkası dönük yerden kırbacı ve ağıza bağlanan topu ve kelepçeleri toplar ve dolaba kaldırır. Sonra yere diz çöker ve dün Ablasının üzerinde gördüğü çizmeyi alıp içini yüzüne yapıştırır ve derin bir nefes çeker sonra bir daha bir daha.. diğer eliyle öteki tekini alıp burnunu içine sokup koklarken geriye doğru döndüğü anda Aylin kenara kaçıp Abla diye sesleniyor gibi yapıp hemen yine kapıda belirir bu pozisyonda yakalamak istemiştir kadını. Kadın burnunu çizmeye sokmuş vaziyette yakalanır. Hamen çizmeyi burnundan çeker.
A; Sen de kimsin
-Ben Simge hanımın yardımcısı Karin, Siz Siz Ben tanııyor gibiyim Sizi
Aylin bir iki adım atar komidinin üzerinde Ablasıyla yanak yanağa çekilmiş oldukları fotoğrafı alıp;
(tam da bu anda kadın elindeki çizmeleri dolaba atıp kapağı kapatır ve kitler anahtarıda üzerinden alıp cebine koyar.)
- Aylin Ben Kardeşiyim
Kadın saygıyla eğilip hoşgeldiniz der.
Aylin Kadının üzerine doğru sakince yürür ve elini uzatır avucu yukarı bakıyordur. Kadınsa kafasını eğmiş yere bakar vaziyette durur.
A; Anahtar!!!!
Kadın bakışlarını yerden ayırmadan irkilir.
A; Anahtar dedim duymuyor musun Beni!!!
Kadın ezilip büzülür neredeyse ağlayacaktır.
A; ne var o dolapta ne saklıyorsunuz orada konuş!!!!
K; lütfen Aylin hanım efendim Bana çok kızar belki de kovar
A; efendim??? Kim Senin efendin ???
K; A.. Abb.. Ablanız....
A; Ablam Senin efendin hımm. Tamam anahtarı ver hemen!!!
Kadın Aylin'in ayaklarına kapanır çizmesini öpüp yalvarmaya başlar. Aylin kadına acır ve;
A; tamam kes yalvarmayı kalk ayağa!!
K; efendim ne olur acıyın Bana Ben efendim olmadan yaşayamam yalvarırım acıyın diyerek dizlerinin üzerine doğrulup yaşlı gözlerle Aylin'e bakar.
A; tamam kalk diyorum Sana