Avustralya fetişizm günleri..

639 8 0
                                    

Burcu ve Luis 4-5 gün sonra Burcuların çiftlik evine çıkar. Luis'in Annesi de gelmiştir. Kartal hala ortalarda görünmüyordur. Burcu işi gücü bırakmış Luis ile ilgileniyor, en küçük ayrıntıya dikkat ediyordur.

Bı sırada Aylin, şantiyede gününü geçiriyor ama İsviçre de gördüklerini aklından çıkaramıyordur. Christie normalden bir gün evvel gelmiş ama haber vermemiştir. Aylin'in şantiyesinde birden karşısına çıkar. Sarılırlar Aylin çok mutlu olmuştur. Hemen çıkıp dışarıda yemek yer sonrasında da Aylin'in evine geçerler. Sohbet ettikten sonra C; çok yorgunum Ben gidip yatayım yarın görüşürüz
A; gidip?? nereye hiçbir yere gidemezsin burada kalacaksın itiraz istemiyorum
C; Canım eşyalarım Ailemin evinde yarından sonra kalırım
A; Ben anlamam burada kıyafet kıtlığı mı var?! Burada kalıyorsun o kadar.
C; Sanki biraz jet-lag durumu var uyudum mu baya uyurum zaten
Aylin kolundan tutar çekiştirerek misafir odasına götürür bak burada yatacaksın (zaten geleceğini bildiği için önceden özenle hazırlatmıştır) yine çekiştirip kendi odasına götürür ve giyinme odasına sokar istediğini al giy der. Christie çaresiz kabullenir ve bişeyler giyip üzerini değiştirir sonrada beraber kalacağı odaya geçerler öpüşürler Aylin Christie'yi yatırırken gözü Onun ayaklarına gider. Göz göze gelirler Christie gülümseyerek sol Ayağını Ona doğru kaldırır. Aylin önce yüzünü Onun tabanına yapıştırıp öyle biraz durduktan sonra öpmeye yalamaya başlar ama kendine hakim olur ve geri çekilip Christie'nin üzerini örter ve dudaklarından öperek iyi geceler der. Odasına çekilir elini dudaklarına götürür. Gülümseyip O da uyur. Sabah erkenden kalkıp şantiyeye gider eve gelir. Christie hala uyuyordur. Yardımcısının hazırladıklarını kontrol edip eline içi para dolu bir zarf verir ve izinlisin deyip evine yollar. Sonra üzerini değişir. Biraz oyalanır akşamüstü olmuştur. Christie'yi kontrol eder, hala uyuduğunu görünce salona iner yere spor şiltesini serip spor yapmaya başlar kendini biraz zorlar ve şiltenin üzerinde uyuyakalır. Gözünü açtığında Christie uyanmış yanında ki koltukta baş ucu hizasında oturup bacak bacak üstüne atarak gülümseyip Ona bakıyordur.

Yüzünün tam üstünde Christie'nin tabanı vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzünün tam üstünde Christie'nin tabanı vardır. Biraz yana eğilip gülümseyerek Christie ile göz göze gelir ve evet evet deyip yönelir Christie de tabanını Onun yüzüne yanaştırır gülerek. Aylin önce ağır hareketlerle öpmeye başlar. Sonra hasretle hızlanır ve yalamaya deli gibi sömürmeye başlar, yine kendini kaybetmiştir Christie şaşkınlıkla izler ama müdahale etmez. Aylin Onun ayak bileğinden tutmuş deli gibi yalıyor dili kuruyunca tabana yapışıyor kokluyor sonra devam ediyordur. İyice hızlanmaya dilini daha baskılı bir şekilde kullanarak yalıyor vücudu şekilden şekile giriyordur. Christie bir kez ayağını çekip diğerini uzatmak ister ama Aylin iki eliyle yapışıp çekmesine izin vermez.
C; Aylin dur kendini kaybettin
Sana diyorum durur musun artık!!!
Aylin hakikaten duymuyordur. Bakar yapacak bişey kalmadı. Christie tabanının yası ile ağzına basıp baskıyı arttırır ve Sana dur dedim der ve işaret parmağını kaldırıp bir çocuğa kızar gibi dur der. Aylin hala dudaklarının arasından dilini çıkarıp yalamaya uğraşıyor, yalvaran gözlerle Christie ye bakıyordur. Bunu gören Christie diğer ayağını da boğazına basıp dur dedim mi duracaksın ama yaa (Christie psikololog olduğu için şüphelenmiştir acaba kontrolüm altına girmek istiyor mu diye test yapıyordur) Aylin kıpırdayamıyordur. Christie Onun ağzında ki ayağını çeker ama boğazındakini çekmez.
C; sakinleştin mi ?
Aylin başını sallar. Senin fetişin de daha keşfedemediklerimiz var.
Bunu da söyleyip ayağını kaldırır ve Aylinin ellerinden tutup yanına oturtur. Dudak dudağa öpüşürler. Aylin kendine gelmiştir.
C; Canım kızma Bana
A;aslaaaa
C; ohh iyi bak ayaklarım Senin zaten istediğin zaman onlarla da tüm vücudumla da sevişebilirsin
A; biliyorum Sen de öyle Biz birbirimize ait değilmiyiz.
C; tabii ki öyle ama Sen kendini kaybettin az önce Beni duymadın bile. Sana emretmem gerekti Senim durdurmak için bunun için de özür dilerim.
Tekrar öpüşürler.
A; önemli değil emretmen Beni rahatsız etmedi etmezde gerçi başka kimse yapamaz bunu ama Sen yapabilirsin.
Christie aslında ayaklarının altında biri varken olayı yönlendirmeyi emretmeyi seviyordur. Partneri emirlerine riayet ettiğinde daha çok tahrik oluyor daha çok haz alıyordur ama Aylin'e bunu belli etmemiştir. Onu ürkütmek istemiyordur. Çünkü O da Aylin'e aşık olmuştur.
Öpüşmeye devam ederken birbirlerinin göğüslerinde ki ellleri ile oynaştıklarında Christie bunları düşünüyordur. A; ayak fantezisini gerçekleştirirken Sen Beni yönlendir komut ver emret nasıl istersen ama normal sevişirken de kendini Bana bırak o zaman anlaştık mı?
C; emir falan hoş olmaz Sen sevgilimsin ama yönlendirmek için komut verebilirim (aslında emredebileceğini duyduğunda çok hoşuna girmiştir ama belli etmemelidir onu da yoluna koymanın yolunu bulmuştur ama)
C; tatlım Senin limitlerini bulmamız lazım sadece ayaklardan mı hoşlanıyorsun, domine edilmek Sana haz veriyor mu, hatta daha ileri boyuttamısın, slave-mistress ilişkisi mi aradığın bak hemen itiraz etme bu ayaklarımla sevişmeye başlayıpta bir yerde kendini kaybettiğin an var ya işte oralarda ortaya çıkar
A; kölelik falan abartma istersen aben kimseye köle olmam
C; istememekle oraya doğru kayabilme ihtimalin başka şeyler bir başkası ile bu tür bir ilişki yaşadığını düşün niyeti kötüyse bunu Sana yaptırabilir
A; Sana diyorum ki Senin haricinde Bana kimse emredemez Sen Bana neler diyorsun. Tamam Beni sevdiğin için korumaya çalıştığını anlıyorum...
Devam edemez Christie dudaklarına yapışır ve;
C; Seni sevmek mi şapşal Ben aşığım Sana
Aylin duraksar ve bütün vücudunu bir ateş sarar
A; Ben de Sana aşığım delicesine hem de
Hayır Ben daha çok Ben daha çok Ben en çok vs birbirlerine şımarıp öpüşmeye devam ederler. Sonra aynı anda çok acıktım deyip yine aynı anda kahkahayı basarlar.
C;Bunu geçiştirdiğinizin farkındayım Hanımefendi ama önemli bu Bana güven sapkınlığa kadar gidip travmatik hale gelebilir. İstediğim keşfedip önceden bu yolları tıkamak.
A; Senin her dediğine varım Sana güveniyorum tamam nasıl istersen Aşkım, anladım tamam
Tekrar uzunca öpüşür, göz göze gelirler. Kalkıp hazır olan yemekleri ısıtır, birlikte sofrayı kurup yemeklerini yerler. Kanepeye otururlar el ele, Christie tekrar anlatır daha önce birçok örneklerini gördüğünü bazı hastalarının neler çektiğini, iş ileri boyuta ulaştıktan sonra ne kadar zor tedavi edildiğini ve süreci anlatır. Sen de var demiyorum ama ya varsa  Seni riske edemem der. Aylin de ikna olur biraz da kendi kendine acabaa deyip Ablasını düşünür ya Ben Onun tam tersiysem der, Karin'in hali gözünün önüne gelir ve korkar. Ertesi günden itibaren ortak karar ile her şeyin Christie'nin kontrolünde olacağı ve teste başlayacakları konusunda anlaşırlar. Bu durumda Christie tam kazan kazan pozisyonundadır, Aylin de mutludur ve Onunla iken güvende hissediyordur. Bütün gece deliler gibi sevişirler vücutları ateş gibi yanar, zevkten titreyip doruklarını yaşayarak bir birlerine iyi geceler öpücüğü verirler, sabahın ilk ışıkları etrafı aydınlatırken sarılıp birlikte uyurlar....

İmkansız eşleşmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin