Nevěděl jsem, co se děje. Nevěděl jsem, proč mi Merit neodepisuje na mě zprávy. Už jsem se jí snažil i dovolat, ale měla vypnuto. Před jejím barákem nebylo její auto. Ano, byl jsem tam.
Teď vypadám trošku jako stalker, ale nestane se Vám často, že po tak skvělém polibku s Vámi ta druhá polovička přestane komunikovat. Líbím se jí ale. I při tom polibku musela cítí to samé jako já. Byl dokonalý. Tak proč mě teď ignoruje. Mísilo se ve mně spoustu emocí. Překládal strach, vztek a zoufalství.Pohled Merit
,,Merit takhle to dál nejde! Musíš vstát. V posteli už ležím čtyři dny. Babička by nechtěla, aby ses kvůli ní takhle trápila. Šup! Polez z té postele," promlouval mi do duše Jason, avšak já jeho řeč pouštěla jedním uchem tam a druhým ven.
Jason si povzdechl:,, Merit musíš do práce. Musíš zase fungovat. Musíš se vrátit do zpátky do života. " Zase žádná odezva. Byla jsem tak unavená. Nešlo to prostě. Slzy mě už dávno opustily. Všechny jsem si je vyplýtvala ten první den. Teď už byla pouhá otupělost.Slyšela jsem, jak se dole bratři baví.
Aaaaaa. Pokaždé, když svému srdci dovolím, aby něco cítilo, něco se stane. Nesnáším ten pocit zranitelnosti. Ten pocit, když přijdete o toho člověka, na kterém zavisel celý Váš život.
Měla jsem všeho dost. Odstehuju se sem a založím zde novou pobočku své firmy.
Ale nejdřív z tohoto domu vypakuju mé bratry, abych si zde mohla užívat svůj klid. Zavolala jsem Bess a sdělila jí plány o mě budoucnosti. Byla na to zvyklá. Požádala jsem jí taky o převoz Cassie sem. Rozloučila jsem se s ní a hovor típla.
Tak a teď se jdu poprat se svými ochranářskými bratry.
ČTEŠ
ME WITH YOU
RomanceVždy byla solitér. Sama si vybudovala firmu. Sama se o sebe dokázala postarat. Nikdy by nevěřila, že přijde někdo, komu by dovolila nahlédnout do svého srdce. Dokáže natolik změnit svoji povahu?? Dokáže se spoléhat na někoho jiného než jenom na sebe...