Probudilo mě tiché kňučení Cassie. To znamenalo jediné. Čas na venčení. Vyškrábala jsem se z postele, opláchla si obličej, oblékla si sportovní oblečení a obula si tenisky. Tiše jsem za sebou zavřela dveře od domu a šla si s Cassie zaběhat.
Vrátily jsme se spolu po téměř dvou hodinách. Úplně vyčerpané. Chvilku jsme běžely, a pak už jsme se jen procházely po lese.
Prošla jsem obývákem a málem jsem nahlas vykřikla.
Na gauči, na mém gauči, ležel Steven. Byl roztomilý, když spal.
Nechala jsem ho spát a začala jsem připravovat snídani. Nejdřív se probudil Jason, můj brácha, a pak i Steven.
,,Nic lepšího jsem ještě nejedl," pochvaloval si snídani Steven.
,, Jo kámo, já tohle jím každé ráno," dodal Jason a na tváři mu pohrával samolibý úsměv.,, Už budu muset jet, ale díky moc za včerejšek i dnešek, musíme zopakovat. Merit napíšeme si?" Řekl Steven.
,, Jo jo určitě, budu se těšit," přitakala jsem a koutkem oka jsem zahlédla Jason, jak se snaží zadržet úšklebek. Neúspěšně.,, Nechceš někam dovézt?" zeptala jsem se Steva. Pak mi došlo, že ani jeden tu nemáme auto a s prosícím výrazem jsem se podívala na svého bratra.
,, Ne to je dobrý, on pro mě přijede Tyler. Už je na cestě. "Asi po deseti minutách před naším domem zastavilo auto. A někdo zazvonil na zvonek.
,, Já tam jdu!" řekl Jason.Steven mi mezitím pomohl s nádobím.
Když už jsme končili, přišli ti dva a něčemu se hrozně smáli. Oni se znají?,,Vy se znáte?" zeptal se Steven na otázku, která mi běžela hlavou.
,, Jo, chodili jsme spolu na střední!" Odvětil Jason.Aha, takže tohle je ten proslulý Tyler ze střední školy. Můj brácha chodil na střední 220km od našeho města. Bydlel tam. Byla jsem tam za ty čtyři roky asi tak dvakrát. Každopádně jsme si skoro každý den volali, takže jsem věděla, kdo je tento Tyler zač.
Rozloučili jsme se a domluvili, že spolu musíme někdy něco podniknout. Když odjeli, zajeli jsme s bráchou pro moje autíčko.
ČTEŠ
ME WITH YOU
RomanceVždy byla solitér. Sama si vybudovala firmu. Sama se o sebe dokázala postarat. Nikdy by nevěřila, že přijde někdo, komu by dovolila nahlédnout do svého srdce. Dokáže natolik změnit svoji povahu?? Dokáže se spoléhat na někoho jiného než jenom na sebe...