//1// Зміна мого життя

872 41 11
                                    

Це був простий ужасний день для Джисона. Знов школа і знов його однокласники які його ніколи не долюблювали і глузували , він і гадки не мав за що з ним так. Але це все змінилось в один день. Коли його татові запропунували нову роботу в іншому місці.
Почнемо з того що Джисон як завжди збирався до школи до якої він не хотів іти бо знав що там зараз знову почнуть з нього глузувати , але своїм батькам він про ці іздівання не казав бо він думав що вони про нього не те подумають .
Він сів за стіл поснідати і йому батьки сказали що вони переїдуть, *Куди і коли я і гадки не мав, І тут його мамі подзвонили але дочекавшись доки мама договорить по телефону я її спитав .
- Мама , Тату а куди і коли ?
(В мене було багато питань на які я б хотів почути відповідь але поки хай хоч дадуть на ці мої запитання .)
- Сину іди швидше до школи бо мені вже пора на роботу і ти запізнишся потім тобі все розкажем .
Я вдів куртку шапку черевики і замотався шарфом бо на дворі була осінь початок зими і було дуже сильно холодно .
І ось не вспів я зайти в клас у мене вже забрали мою шапку і почали бігати по класі і казати
- О наш ботан прийшов ну шо замотався він як капуста хахах - сказав Хьонджин задіра школи
- ага і не кажи - підтримав його розмову Фелікс його дружок також задіра школи ті двоє вони мені так на нерви діють що я вже не можу.
- А ти подивись яку шапку на себе на п'ялив - сказав Чанбін він теж від них починає буди егоїстом і задірой давно хоче влісти в їх шайку .
- Ну що чого мовчиш?- Сміючись пхнувши в мою руку пальцем сказав Хьонджин .
- Віддай - крикнув я .
- А ти забери хаха - відповів Хьонджин кинувши шапку Феліксу , і так вони перекидали мою шапку через мене поки не зайшла вчителька . Вона зловила мою шапку і Фелікс відскочив і побіг до своєї парти .
- Хьонджин Фелікс ви знову за своє ? - Сердито сказала вчителька нахмуривши брови .
Нарешті думаю я . Хоч хтось може накричати на них , але вони вчительку всеодно не послухають і завтра знов за своє візьмуться .
- Сідайие діти почнемо наш урок !
- І так записуйте дату тему уроку ,
І зараз до дошки у нас піде і до дошки піде - розмишльовуючи сказала вчителька.
- О піде Хан Джисон .
*І коли ми переїдимо то я буду ходити в нову школу? І може хоч там мене приймуть? Може там краще буде ? А вдруг може там будуть у мене друзі?- сидячи за партою думав я .
- ДЖИСОН ! - крикнула вчителька.
- А ой вибачте що ви хотіли - злякано сказав я
- іди до дошки ! - уже з поганим голосом сказала вчителька .
( А ще поки і ішов Хьонджин поставив мені піднішку , і впав блін стидно і з мене рже весь клас . Подивившись на Хьонджина і Фелікса які дали один одному дали п'ять і подивившись на мене заржали .)
- ТИХО - крикнув вчитель , і сказав .
- Скільки я тебе маю Джисон ждати , а ви Хлопці ідіть до директора ЖИВО ! - сказала вчителька показуючи пальцем на Хьонджина і Фелікса , а потім і на двері .
*Але так їм і треба подумав я і почав виконувати приклад який написано на дошці , виконавши я сів за парту , тілий день я сидів задумливо і нарешті закінчились всі уроки а потім я дізнався що їх відсторонили від занять на 1 місяць і їх поки відправлять в воспітатільну школу я був дуже радий і вийшли зі школи за воротами школи мене вже чекали вони ці придурки *
- Ну що нас із-за тебе підстронили від уроків - сказав ,,головний" Хьонджин
-Да це із-за тебе - сказав скорчивши свою морду Фелікс
- ну що покажемо йому на що він нарвався - подивившись на Фелікса з єхидною посмішкою сказав Хьонджин.
- Давай - подивився і теж посміхнувся Фелікс до Хьонджина .

Мда маленько якось слів написано //627//

Мій захисник Лі Мінхо( Завершенно❗)Where stories live. Discover now