//10// Твої очі і губи - зводять мене зрозуму

265 24 5
                                    

Хлопці дійшли до школи звісно трішки запізнились , але це нічого , було для Мінхо який був біля Хана , зайшли в свій клас , тут уже над Ханом не знущались а навпаки , дружили .
15:15
Уроки закінчились
- нарешті - сказав Хан збираючи речі .
- да я також дуже радий - сказав Мінхо .
Вони вийшли зі школи і Мінхо запропунував зайти в магазин , вони купили солодкого , бо договорились на тещо підуть до Мінхо дивитись дорами., Бо його батьків не було дома
Хан подзвонив батькам і сказав що буде пізно так як залишиться у Мінхо дивитись дорами.
-Ало , привіт мам . Я сьогодні буду пізно , встанусь в Мінхо дивитись дорами .
- добре синку , Хан .
- так мам , що таке.?
- нам з твоїм татом потрібно від'їхати на 3 тижні . , Побудиш дома один?
- так , звісно мам.
- поводь себе добре , відвідуй уроки.
- скорож канікули.
- ну нічого , добре пака.
- пака мам.

- а що таке сталось? - запитав Мінхо у Хана.
- мої батьки відїдуть на цілих 3 тижні .
- значить ти зараз будеш 3 тижні один .?
- напевно а що таке Мінхо?
- та нічого
Вони дійшли до дому Мінхо .
17:30
Включили дорами примостились на затишному дивані.
Джисон заснув на плечі у Мінхо
І подивившись на Хана Лі сказав який же він милий , Ще трішки подивившись на нього Мінхо ляг і також заснув заснув.
23:33
Проснувся Хан і побачив біля себе Мінхо він дьоргнувся і Лі проснувся.
- що таке Хан ? - сонним голосом відповів Мінхо
- скільки годин ?.
- ось твій телефон - Мінхо простягнув зі столика біля дівана телефон Джисона.
- щооо уже 23:37 , ой уже пізно , мені пора.
- почекай Хан , - Мінхо потягнув Хана за руку
- що таке?
- Нууу , Ем ... А , а давай на 3 тижні переїдиш до мене. , Всеодно ти будеш один і я , разом буде веселіше?! - і зараз уже пізно вставайся переночувати.
- нуу окей .
- окей договорились ходи до моєї кімнати. , Уже пізно потрібно лягати , завтра рано вставати.
Вони з Ханом пішли до кімнати Мінхо .
0:05
В душ ніхто з них нейшов бо втомились обоє , та навалились на ліжко
// Настав ранок //
09:45
Вони проснулись , в школу ніхто не спішив бо була субота.
- добрий ранок Ханн~і
- добрий Ліно.
- так добре ти ще поспи а я сходжу в душ ., А потім ти і я тобі дам свою одежу .
- окей.
Поки Мінхо пішов у душ , Хан встав з ліжка , і почав розглядати кімнату Лі.
Кімната його була велика , зі сірими обоями , двух спальним ліжком , панорамним вікном , камодом і великим шкафом.
Пізніше Мінхо повернувся та в душ Пішов Хан
Там потім вони знов вмостились в ліжко Мінхо , бо двоє захотіли ще полежати все-таки була субота . Двоє сіли в телефон , тому що не знали про що завести тему для розмови , повисла гробова тишина.
Вони дивились щось в телефонах . Можливо Хан не помічав цього погляду але Мінхо дуже пильно розглядав лице Хана він був настільки гарним що Лі чуть це зрозуму не звило , а ще той факт що той погодився в нього заночувати і що він спав з ним в одному ліжку .
через хвилин 10 Хан повертається і дивиться на Лі.
Тут їхні погляди перетинаються і
Мінхо вперше довелось побачити такі гарні очі Хана які він ніколи не помічав , він бачив що вони такі гарні але з блище вони здавались ще гарнішими , а ще очі Лі розглядаючи лице Хана зупинився на його губах , вони були трішки пухкі , рожевуваті і на вид дуже здавались солодкими так би і цілував їх думав Мінхо .
Поки тю гробову тишину не перебив Хан .
- Хьон , пішли щось поїмо.
- а так , так , пішли - сказав Мінхо переводячи погляд.
( Думки Хана )
* Боже який він гарний А його губи , очі * - Хан настільки задумався що він поки ішов по драбині спіткнувся і впав .
В цей момент з кімнати вийшов Лі , і побачивш картину що Хан сидить і тре свою нову , він підбіг і сказав :
- Хані~і з тобою все добре? - тревожно спитав Лі переживаючи за нього .
- та трішки , я напевне ногу підвернув .
Мінхо підійшов до нього і підняв його на руки і їх погляди знову пересіклись ......

( Від авторки , давайте просто приставимо що вони без мікрофонів , в домашньому одязі і дома

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

( Від авторки , давайте просто приставимо що вони без мікрофонів , в домашньому одязі і дома .)

Дякую всім тим хто читає мій фф
😘😅💕.
Всім дуже вдячна . Вибачайте що так рідко виходять проди просто я не маю часу а ще з тим що почались літні каніку ,.

Хочу вас запитати , якого числа в вас почали канікули , і як ви просили перший місяць ?😅 ( А ж не віриться що вже пройшов 1 місяць .)

А ще я починаю писати новий фф коли мені краще його викласти ?
Дописати цей а потім і викласти чи зараз все це буде залежати від вас.
А прода вийде можливо до кінця цього місяця. !
Всіх Люблю .Пака,💋
О

тут поки що найбільш слів //759// .

Мій захисник Лі Мінхо( Завершенно❗)Where stories live. Discover now