Мінхо з своїми батьками вже були в літаку та вилітали до Лондона бо там його батьки хотіли , щоб він став відомим , щоб ходив по подіумам та знімався в реклама та т.д. . Тому , що його батьки були моделі та теж хотіли щоб їх син продовжив їх кар'єру , бо де це сказано щоб Лі не подобалось що його батьки хочуть щоб він став відомим.
Нарешті тишу обірвала жінка та сказала :
- З завтрашнього дня ти будеш ходити до Модельської Школи! Наголосила жінка.
( вибачте незнаю як це правильно називається але це по типу школи де його будуть навчати як ходити по подіумах . Надіюсь зрозуміло) .
- що? - з-за плаканими очима Хо повернувся на маму .
- що ?! Я не хочу!
- ти будеш і я все зказала !
- Ти будеш робити тещо що зказала тобі мати! Ясно?! - грубо сказав батько.
- ...... - Мінхо промовчав тільки ковтнув комок в горлі.
Потім вони мовчки летіли а Мінхо слухав музику та дивився в вікно .Тим часом в лагері .
Всі просто сиділи в одній кімнаті плачучи Хан не міг собі найти місця.
Пізніше зайшли в кімнату Джин та Намджун та сказали спати а Хан спав один . Зразу ж всі хлопці подзвонили своїм батькам ті приїхали на наступний день . Та друзі порозїжались по домівках .
Тим часом Мінхо приїхав до Лондона та захотів написати друзям але його мама забрала в нього телефон виняла сім карту та викинула .
ВИКИНУЛА?! ЩО ВОНА ЗРОБИЛА ?! ВОНА ВИКИНУЛА СІМ КАРТУ З ДРУЗЯМИ МІНХО?!
Вона викинула зі слова :
- це для того щоб ти про них не згодував тут у тебе буде нове життя .
Розвернулись та визвали таксі на очі Лі наступили сльози
Тим часом підїхало таксі та забрали їх .Вони заселилися в великий дім але Мінхо тут не почувався як вдома а сумував перший тиждень він сильно плакав та не відкривав нікому двері хіба що його батьки дуже сильно грюкали по його дверях з криками але Хо не відкривав.
Друзі теж сумували коли Хан приїхав до дому батьки його не впізнали.
І інших такожПройшло 3 роки
Всім хлопцям уже по 19+ ( вибачайте просто я забула скільки їм було років )
Мінхо уже було 23 він став відомою моделю та став актором знімався в дорамах фільмах серіалах був на всяких святах зіркою але йому це зовсім не приносило задоволення. Він вже змирився але всеодно , так захопившись своєю роботою він зовсім забув про друзів і свою першу любов з лагерю . Але він тільки забув скільки їх там була та як їх звали .
Вернемось до 7 інших всі також стали дорослими та відомими всі також забули про стару компанію бо порозїжались по інших містах може й країнах . Всі хотіли зустрітись та згадати свої старі роки . Та старались одне одного шукати.
В Мінхо з'явилась подруга та яка йому подобалась? у Лі були невели почуття до цьої дівки її звали Арія .
Та один раз він їй придложив зустрічатись вона согласилась та вони почали зустрічатися а в один день вони з Арієй сиділи біля каміна та говорили та Мінхо розказав їй про своїх друзів із лагеря що хотів їх найти але пам'ятав що вони були і що вони всі зустрічалися в лагері . ( Зустрічались вони не так типу один з одним а те що були в одному лагері та проводили час всі разом.)
І розказавши все Арії він сказав:
- Я думаю що ми ніколи більш не зустрінемось .! З сумом сказав Хо.Дякую що читаєте фф 😅💕 ще напевне десь 1-3 глави і цей фф закінчиться та я буду продовжувати писати решту фф , постараюсь її швидше викласти , як вам пишіть в коментарях не забудьте оцінити мені буде дуже приємне що це я пишу не дарма в мене впав трішки актив 😩😔. Постараюсь все ізправити . Вибачте що деякі слова не правильно написані . Вибачте за повторення всім дякую всім пака
//611//
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій захисник Лі Мінхо( Завершенно❗)
ФанфикЦе моя перший фф він буде про мінсонів проте як складно жилося Хан Джисону і як його зустріч з одною людино і переведення до нової школи змінило його життя раз і на завжди ! ( фф він буде не величкий ( а точніше глави ) якщо буде цікаво пишіть що...