//17// Скільки я спав?! це був лише сон?!

282 14 8
                                    

вони хотіли щоб я продовжив їх кар'єру але мені це не приносиць задоволення а зараз я цим займаюсь бо не знаю ще чим займається а ще я не зміг знайти їх номери я точно не помню їх імена та це але помню що нас разом було 8 . , З того я шукаю їх - він подивився на Хана а той сказав
- ЛІ МІНХО?! - зі сльозами на очах промовив Джисон.

......

- Джисон?! Хан ?! Хан Джисон?! - здивовано спитав Лі
Хан накинувся на ньогоз обіймами і сльозами на очах .
Мінхо його також обняв і сказав
- я тебе навіть не впізнав , ти став ще гарніший з нашої останньої зустрічі .... Якби не мої батьки ми б були разом , вони лишили мене друзів та щастя , я хочу це все повернути назад і найти нашу стару компанію.
- ......- Хан тільки промовчав сильніше обнімаючи хлопця .
Мінхо також його обійняв але тут підійшла Арія . І сказала
- Мінхо що ти тут робиш ?! І хто це з тобою?!
Вони не хотіли вилазити з теплих обійняв одне одного але довелось
- Арія це мій друг з дитинства з яким ми давно не бачились це один друг із тої нашої дитячої компанії друзів про яку я тобі розказував.
- Привіт , мене звати Хан Джисон можна просто Хан або Джисон.
Він простягнув руку аби привітатись але Арія потягнула за руку Лі і сказала .
- Пішли нам пора - вона фиркнула і вони пішли , Мінхо ще повернувся до Хана та вибачився емоціями за Арію але Хан все зрозумів і махнув що все добре.
Джисон запихеув роки в кармани і тут він надумав щось він витягнув і це була записка він її розгорнув а там написано .
***
Ось це мій номер , а ось моя інста . пиши , дзвони коли захочеш - Мінхо.
***
Він поклав мені свій номер та дав інсту?! , а я думав що його більше не побачу .
Який він гарний я його ще досі люблю але у нього є дівчина?! Але це напевне була просто дитяча влюбльоність ( вибачте знаю я що не правильно написала просто забула як це пишеться на українській).

Тим часом у Мінхо
Він ішов з Арієй поки вона йому не спитала
- Краще не совайся з ним ! Він точно не який не популярний , а ти у нас модель а він хто?
- по перших він мій друг дитинства а по других він відомий співак Хан Джисон пісні якого ти слухала і декілька разів казала що він тобі подобається. - кривлячись та сердито промовив Мінхо
- Х-хан Джисон? Той співак , реально 😳 , та ні неможе бути
Тим часом до Лі прийшло в інстаграм повідомлення це було від Джисона .

Хан Джисон
Д:Привіт
Привіт:М

Д:що робиш? , Дійшов до дому?

Мій захисник Лі Мінхо( Завершенно❗)Where stories live. Discover now