//13// Нас чекає веселе літо!

274 27 5
                                    

Дивлячись на Хана він сказав :
- Ти для мене все - моя білочка!
Та на цих словах і заснув .
//Настав ранок //
Мінхо проснувся першим , та побачивши миленьку білочку яка обіймала його , він не хотів вставати все-таки такий шанс не завжди він закрив очі та ще трішки подрімав та проснувся від гучного звуку будильника .
Він потягнувся до полички та виключив його , він помаленьку почав вставати з ліжка і тут проснувся Хан .
- добрий ранок - сонно зказав Сонні
- і тобі Сонні.
Вони пішли поснідали та вділись у школу.
Шкільний день пройшов як завжди добре , Мінхо проводив день з Ханом за ці два місяці які Хан провів в Пусані ( давайте просто уявимо що він переїхав в Пусан з Ульсану , просто я забула з відки і куди він переїхав.)
Він знайшов собі хороших друзів у компанії друзів були :
Кім Синмін , Ян Чонін , Бан Чан , Со Чанбін , Хван Хьонджин та Лі Фелікс ( у минулій школі в нього були Хьонджин та Фелікс але в них були інші прізвища ) . Та це вся компанія Хана вони дуже дружили та не намить не покидали одне одно підтримували , на вихідних ходили у парки робили пікніки .
І ось уже і наступає літо . Усі екзамени вже всі здали і тепер можна відпочивати . Вони договорились що поїдуть усі в табір на все літо .
Всі були згідні і ось настав ранок що вони повинні їхати.
І тут в хідні двері дзвінок , так це був Мінхо .
- доброго дня місіс Хан , а Джисон уже зібрався?
- ще ні якраз хотіла його іти будити і ди його збуди а я вам поснідати поставлю. , Чемодан можеж обставити тут .
- добре зараз .
* В думках Хо *
* Ну як так можна довго спати , якщо знаєш що потрібно рано вставати *
Він зайшов у кімнату Хана закрив двері і настрибнув на ліжко і сказав
- просинайся соння ., Ми уже запізнились.
Хан а ж крикнув і сказав зі скосивши з ліжка.
- де? як? хто? коли?
- хахахахаха ти би бачив свою реакцію - почав реготати Хо катаючись від сміху по ліжку .
І тут з кімнати Джисона почулись крики.
Але його мама і мама Лі уже снали що то вони так сміються .
І тут чує що посходах летить Мінхо а за ним Хан з подушкою.
Мама Хана повернулась та засміялась .
А Хан кричав .:
- ах ти падлюка , хто так людей з самого ранку лякає?!! А ну іди сюди.!
Лі заховався за спиною місіс Хан .
- ну так все хлопці хватить дурачитись а то запізнитесь Хан іди вдівайся у вас задишилось тільки 15 хвилин .
- СКІЛЬКИ?! - одноголосно крикнули хлопці. Закидаючи панкейку до рота , а Мінхо який пив воду чуть не подавився .
Хан зразуж заскочив з стільця та побіг вдіватись , через хвилин 7 прибіг закхехканий Хан з чемоданом він ще доїв свій панкейк і взяв з собою та вони вибігли та побігли до станції на якій уже стояли друзі .
- ви чого так довго через 5 хвилин уже автобус до лагеря , ми прийшли ще 10 хвилин назад . - почав казати Хьонджин на Лі та Джи .
- ну все , хватить ми ж не запізнились закхехкано сказали хлопці.
- так хватить хлопці уже .- сказав Чан
- УЖЕ АВТОБУС ЇДЕ - показуючи в сторону пальцем сказав Синмін .
Хлопці взяли в свої руки чемодани та сіли в автобус .
Вони пішли звісно в самий зад автобусу . Хьонджин зів разом з Ліксом , Синмін біля Чоніна , Чан біля Чанбіна та Мінхо та Джисону не хватило там місяця тому вони сіли на два крісла вперед і друзів. Їхати їм годин 2 , тому всі ж сразу лягли спати Хан звісно уже заснув на плечі Мінхо. Інші теж заснули . І ось уже вони приїхали та стоять перед входом у табір і Хан сказав .
- НАС ЧЕКАЄ ВЕСЕЛЕ ЛІТО !
Інші теж повторили слова Хана .
І крикнули разом.
- НАС ЧЕКАЄ ВЕСЕЛЕ ЛІТО!

Дякую всім тим хто читає мій фф
Я рада дуже , ставляйте зірочки якщо сподобалось . Мені буде приємно пишіть як ваші враження.
Всім дякую і пака
/

/622//

Мій захисник Лі Мінхо( Завершенно❗)Where stories live. Discover now