//2// Це ж той хлопець!

434 40 13
                                    

- Ну що починаєм - підкачавши рукави сказав до Фелікса Хьонджин

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Ну що починаєм - підкачавши рукави сказав до Фелікса Хьонджин.
- давай - підійшов Фелікс до мене .
Та Хьонджин замахнувся на мене улаком я вже змирився і зажмурився , але тут на мене не прилетів кулак я відкрив очі , і ось переді мною стоя дуже гарний хлопець настільки гарний що я загубив а ж дар річі , Він був блондином з гарним накачаним тілом , на ньому були окуляри.
І він заговорив :
- Ти що до нього пристаєш хіба так можна ? - сказав він.
- а тобі яка різниця - сказав Хьонджин ,
І подивився на мене убиваючи поглядом.
І цей хлопець побив тих двох .
- ще раз побачу що ви до нього полізите а бо , ще до когось , Вам краще не знати що звами буде ЗРОЗУМІЛО ? - крикнув хлопець
- Так - сказали ті двоє і втікли .
- Зтобою все впорядку? - спитай той хлопець.
Я подивився на нього але нічого не сказав.
- А гов чому мовчиш ?
- а що а ой вибач просто ,- і в мене на очі наступили сльози але я не хотів показувати і я нагнув лице в низ. він підійшов до мене присів на коліно підніс свою руку до мого лиця . І я просинаюсь від якихось звуків .
- Джисон - крикнув вчитель
- Чому ти спиш на моєму уроці
* Що сон як він був так близько - промилькнуло в мене в голові .*
- ой вибачте просто мені заболіла голова і я придяг і заснув , вибачте будьласка .- сказав я .
- Добре Хан але надалі кажи якщо щось болить .
- і хто нам скаже .....
* ДЗВІНОК*
- Так добре діти уже урок закінчився домашнє на дошці допобачення .
* Як думав я собі я думав що це було правда а це був просто сон.*
- е задрот що ти сьогодні в хмарах літаєш хто нам дз дасть списати-Сказав Хьонджин і Феликс .
Але потім сталось дещо таке що і сам Хан в це не міг повірити, далі сталось тещо йому снилось все стало правдой .
Ті самі Придурки за забором той самий невідомий хлопець те саме говорять і взагалі все , те що було ввісні , ЯК задумувався я і ось той самий момент , він приблизився ближе підніс свою руку до мого лиця , і сказав :
- ти що плачеш ?
Вставши я йому сказав:
- Ні тобі так здалось .
- Здалось? Ні я так не думаю - невеличка посмішка просковзнула на його лиці .
- Добре ладно , а ти чому мені допоміг скитав я.
- всмислі а що не мав права допомогти .? Сказав він.
- Т-та ні просто . Ц-це довга історія
Іііі а а як тебе звати ? - незнаючи що ще йому казати від стиду погнув голову .
- Якщо не хоч можеж не розказувати . Мене звати Мінхо. А тебе? - Сказав уже Мінхо.
- М-мене звати Хан можна Джисон .
- гарне ім'я - сказав Мінхо .

Якщо сподобалось то напишіть, якщо потрібна прода . Я знаю що це не шик це мій перший фф і в мене ще не має великого досвіду не сваріть за це. ( Вибачте за деякі слова )

А тут ще менше слів //462//

Мій захисник Лі Мінхо( Завершенно❗)Where stories live. Discover now