ребят это лютый криндж.

355 26 22
                                    

И̠ т̠а̠к̠, м̠н̠е̠ б̠у̠к̠в̠а̠л̠ь̠н̠о̠ п̠а̠р̠у̠ д̠н̠е̠й̠ н̠а̠з̠а̠д̠ н̠а̠п̠и̠с̠а̠л̠ ч̠е̠л̠о̠в̠е̠ч̠е̠к̠, к̠о̠т̠о̠р̠о̠м̠у̠ н̠е̠ п̠о̠н̠р̠а̠в̠и̠л̠о̠с̠ь̠ т̠о̠ ч̠т̠о̠ т̠р̠а̠н̠с̠ф̠о̠р̠м̠е̠р̠ы̠ н̠е̠м̠н̠о̠г̠о̠ н̠и̠ж̠е̠, м̠о̠л̠, э̠т̠о̠ н̠е̠ п̠р̠а̠в̠и̠л̠ь̠н̠о̠, н̠е̠ п̠о̠ к̠а̠н̠о̠н̠у̠, и тд. Типа, когда т̠р̠а̠н̠с̠ф̠о̠р̠м̠е̠р̠ы̠ б̠у̠д̠у̠т̠ т̠р̠а̠н̠с̠ф̠о̠р̠м̠и̠р̠о̠в̠а̠т̠ь̠с̠я̠, т̠о̠ н̠а̠в̠р̠е̠д̠я̠т̠ л̠ю̠д̠я̠м̠. И̠ в̠о̠о̠б̠щ̠е̠ э̠т̠о̠ т̠у̠п̠о̠с̠т̠ь.

П̠и̠с̠а̠л̠ о̠н̠ в̠ г̠р̠у̠б̠о̠й̠ ф̠о̠р̠м̠е̠, х̠о̠т̠я̠ о̠н̠ м̠о̠г̠ н̠а̠п̠и̠с̠а̠т̠ь̠ э̠т̠о̠ к̠а̠к̠ а̠д̠е̠к̠в̠а̠т̠н̠ы̠й̠, о̠б̠р̠а̠з̠о̠в̠а̠н̠н̠ы̠й̠ ч̠е̠л̠о̠в̠е̠к̠.
Н̠у̠, т̠е̠м̠ ч̠т̠о̠ о̠н̠ н̠а̠п̠и̠с̠а̠л̠ г̠р̠у̠б̠о̠, п̠о̠к̠а̠з̠а̠л̠ ч̠т̠о̠ о̠н̠ б̠ы̠д̠л̠о̠.

Я̠ з̠а̠ш̠л̠а̠ к̠ н̠е̠м̠у̠ в̠ п̠р̠о̠ф̠и̠л̠ь̠, и̠ п̠о̠н̠я̠л̠а̠ ч̠т̠о̠ э̠т̠о̠ п̠р̠о̠с̠т̠о̠ А̠г̠р̠о̠ к̠и̠д̠. Т̠о̠ ч̠т̠о̠ б̠ы̠л̠о̠ н̠а̠п̠и̠с̠а̠н̠н̠о̠ у̠ н̠е̠г̠о̠ в̠ п̠р̠о̠ф̠и̠л̠е̠:

"я̠ н̠е̠н̠а̠в̠и̠ж̠у̠ ф̠ф̠ с̠ г̠е̠я̠м̠и̠. К̠о̠г̠д̠а̠ г̠г̠ с̠т̠а̠н̠о̠в̠и̠т̠с̠я̠ у̠р̠о̠д̠о̠м̠. К̠о̠г̠д̠а̠ а̠в̠т̠о̠р̠ н̠е̠ х̠о̠ч̠е̠т̠ п̠р̠и̠н̠и̠м̠а̠т̠ь̠ к̠р̠и̠т̠и̠к̠у̠ и̠ с̠о̠в̠е̠р̠ш̠е̠н̠с̠т̠в̠о̠в̠а̠т̠ь̠с̠я̠. И когда человек не пишет по канону.

Не дословно, но суть понята..

Я̠ в̠и̠д̠е̠л̠а̠ ч̠т̠о̠ у̠ н̠е̠г̠о̠ в̠ с̠о̠о̠б̠щ̠е̠н̠и̠я̠х̠ б̠ы̠л̠и̠ к̠о̠м̠е̠н̠т̠а̠р̠и̠и̠ л̠ю̠д̠е̠й̠, к̠о̠т̠о̠р̠ы̠е̠ н̠о̠р̠м̠а̠л̠ь̠н̠о̠ р̠а̠з̠ь̠я̠с̠н̠и̠л̠и̠ е̠м̠у̠, ч̠т̠о̠ э̠т̠о̠ е̠г̠о̠ п̠р̠о̠б̠л̠е̠м̠а̠, в̠ т̠о̠м̠ ч̠т̠о̠ е̠м̠у̠ н̠е̠ н̠р̠а̠в̠и̠т̠с̠я̠ п̠о̠д̠о̠б̠н̠ы̠е̠ ф̠а̠н̠ф̠и̠к̠и̠, с̠к̠о̠р̠е̠е̠ в̠с̠е̠г̠о̠ о̠н̠ и̠м̠ п̠и̠с̠а̠л̠ т̠о̠ж̠е̠ с̠а̠м̠о̠е̠, и̠ т̠и̠п̠а̠ и̠щ̠е̠т̠ ф̠а̠н̠ф̠и̠к̠и̠, ч̠т̠о̠ б̠ы̠ н̠а̠п̠и̠с̠а̠т̠ь̠ х̠е̠й̠т̠.

О̠н̠ ж̠е̠ о̠т̠в̠е̠ч̠а̠л̠ ч̠т̠о̠ о̠н̠ х̠о̠ч̠е̠т̠ н̠а̠й̠т̠и̠ "н̠о̠р̠м̠а̠л̠ь̠н̠ы̠е̠й̠" П̠о̠ е̠г̠о̠ с̠л̠о̠в̠а̠м̠ ф̠а̠н̠ф̠и̠к̠и̠, а̠ н̠а̠х̠о̠д̠и̠т̠ э̠т̠о̠.

Ч̠е̠л̠ Б̠о̠ж̠е̠, е̠с̠л̠и̠ н̠е̠ н̠р̠а̠в̠и̠т̠с̠я̠, п̠и̠ш̠и̠ с̠а̠м̠, и̠л̠и̠ и̠щ̠и̠ н̠о̠р̠м̠а̠л̠ь̠н̠о̠, и̠ е̠с̠л̠и̠ т̠е̠б̠е̠ п̠о̠п̠а̠д̠а̠ю̠т̠с̠я̠ п̠а̠д̠о̠б̠н̠о̠г̠о̠ р̠о̠д̠а̠ ф̠а̠н̠ф̠и̠к̠и̠, н̠е̠ п̠и̠ш̠и̠ х̠е̠й̠т̠, т̠е̠б̠я̠ н̠е̠к̠т̠о̠ н̠е̠ п̠р̠о̠с̠и̠т̠, п̠р̠о̠с̠т̠о̠ п̠р̠о̠й̠д̠и̠ м̠и̠м̠о̠.

А̠х̠ д̠а̠, ч̠е̠л̠о̠в̠е̠ н̠а̠п̠и̠с̠а̠л̠ е̠м̠у̠:

В моëм описании, есть хештег, где поставлен яой.

Э̠т̠о̠т̠ ч̠ëк̠н̠у̠т̠ы̠й̠ п̠и̠ш̠е̠т̠:

Надо сразу писать что там яой.

Т̠р̠е̠ш̠ь̠ р̠е̠б̠я̠т̠, х̠е̠ш̠т̠е̠г̠и̠ д̠л̠я̠ э̠т̠о̠г̠о̠ и̠ п̠р̠и̠д̠у̠м̠а̠л̠и̠, ч̠т̠о̠ б̠ы̠ люди и̠с̠к̠а̠л̠и̠ т̠о̠ ч̠т̠о̠ и̠м̠ и̠н̠т̠р̠е̠с̠н̠о̠, т̠о̠ ч̠т̠о̠ т̠ы̠ сл̠е̠п̠о̠й̠ и̠ н̠е̠ з̠а̠м̠е̠т̠и̠л̠ что там присутствует я̠о̠й̠, т̠в̠о̠и̠ п̠р̠о̠б̠л̠е̠м̠ы̠:/

В̠ б̠о̠л̠ь̠ш̠е̠н̠с̠т̠в̠е̠ случаев такие агро с̠п̠е̠ц̠и̠а̠л̠ь̠н̠о̠ п̠и̠ш̠у̠т̠, н̠о̠, д̠л̠я̠ ч̠е̠г̠о̠? П̠р̠о̠с̠т̠о̠ п̠о̠к̠а̠з̠а̠т̠ь̠ ч̠т̠о̠ о̠н̠и б̠ы̠д̠л̠о̠?

Н̠е̠ с̠т̠а̠л̠а̠ я̠ с̠ н̠и̠м̠ р̠у̠г̠а̠т̠ь̠с̠я̠, с̠ ч̠ëк̠н̠у̠т̠ы̠м̠и̠ л̠у̠ч̠ш̠е̠ с̠о̠г̠л̠а̠ш̠а̠т̠ь̠с̠я̠, в̠с̠ë р̠а̠в̠н̠о̠ и̠м̠ н̠и̠ч̠е̠г̠о̠ н̠е̠ д̠о̠к̠а̠ж̠е̠ш̠ь̠

Е̠с̠л̠и̠ б̠ы̠ я̠ н̠а̠ч̠а̠л̠а̠ е̠м̠у̠ г̠о̠в̠о̠р̠и̠т̠ь̠, м̠о̠л̠, ч̠е̠л̠, э̠т̠о̠ н̠е̠ т̠в̠о̠й̠ д̠е̠л̠о̠, м̠о̠й̠ ф̠а̠н̠ф̠и̠к̠ п̠и̠ш̠у̠ к̠а̠к̠ х̠о̠ч̠у̠, т̠о̠ м̠ы̠ бы п̠р̠о̠д̠о̠л̠ж̠а̠л̠и̠ р̠у̠г̠а̠т̠ь̠с̠я̠, т̠а̠к̠ к̠а̠к̠ о̠н̠ б̠ы̠ п̠о̠н̠я̠л̠ ч̠т̠о̠ п̠р̠о̠и̠г̠р̠ы̠в̠а̠е̠т̠, и̠ к̠т̠о̠ з̠н̠а̠е̠т̠ ч̠е̠м̠ б̠ы̠ э̠т̠о̠ з̠а̠к̠о̠н̠ч̠и̠л̠о̠с̠ь̠.

П̠о̠э̠т̠о̠м̠у̠ я̠ и̠с̠п̠р̠а̠в̠и̠л̠а т̠о̠ ч̠т̠о̠ т̠р̠а̠н̠с̠ф̠о̠р̠м̠е̠р̠ы о̠б̠ы̠ч̠н̠о̠г̠о̠ своего р̠а̠з̠м̠е̠р̠а̠.

Р̠е̠б̠я̠т̠ е̠с̠л̠и̠ у̠ в̠а̠с̠ к̠о̠н̠ф̠л̠и̠к̠т̠ с̠ т̠а̠к̠и̠м̠ ч̠е̠л̠о̠в̠е̠к̠о̠м̠ н̠е̠ с̠т̠о̠и̠т̠ с̠ н̠и̠м̠ в̠о̠з̠и̠т̠ь̠с̠я̠, в̠ы̠ п̠р̠о̠с̠т̠о̠ у̠б̠ь̠ëт̠е̠ с̠в̠о̠ë в̠р̠е̠м̠я̠ и̠ н̠е̠р̠в̠ы̠. Х̠о̠т̠я̠, я̠ л̠ю̠б̠л̠ю̠ т̠а̠к̠о̠е̠, п̠о̠н̠и̠м̠а̠я̠ ч̠т̠о̠ я̠ у̠м̠н̠е̠е̠, и̠ п̠р̠о̠с̠то̠ р̠а̠с̠к̠и̠д̠а̠ю̠  э̠т̠и̠х̠ л̠ы̠с̠ы̠х̠. Е̠с̠л̠и̠ в̠ы̠ т̠а̠к̠и̠е̠ ж̠е̠, т̠о̠, у̠д̠а̠ч̠и̠)

Т̠Р̠А̠Н̠С̠Ф̠О̠Р̠М̠Е̠Р̠Ы̠ Н̠Е̠М̠Н̠О̠Г̠О̠ Н̠И̠Ж̠Е̠!!!!

Трансформеры Прайм: Искра сердец(заморожен) Место, где живут истории. Откройте их для себя