0.3

136 25 21
                                    

Jeongin artık eskisi kadar sık gelmiyordu yanıma. Sabahları tek başına okula geliyor, çıkışta ise birkaç adım arkamda yürüyordu. Kendimi daha iyi hissediyordum. Okuldakiler artık tip tip bakmıyordu bana. Huzurluydum. Okulda Jeongin ile hiç karşılaşmamak da güzeldi. Artık iki yabancı gibiydik. Ben mutluydum. Onun mutlu olup olmaması ise sikimde değildi.

"Hyunjin, hadi gel."

Birkaç saniye Felix'le bakıştıktan sonra ayağa kalktım. O ve Jisung'la beraber bahçeye çıktık. Gözlerimi çardaklarda gezdirdim. Birinde oturan Minho hyung, Changbin hyung ve Seungmin üçlüsünü görünce onlara doğru ilerledik. İşte arkadaş grubum bu kadardı. Bir de Chan hyung vardı ancak mezun olduğu için okul dışında görüşebiliyorduk sadece.

Sınavlar hakkında konuşuyorlardı. Biz de katıldık sohbete. Eğlenceli vakit geçiriyordum. Tabi sonra Jeongin sesiyle bu huzurlu ve mutlu anımın içine etmişti.

"Hyunji-, hyung.."

Gözlerini üzerimizde gezdirip başını eğdi, birkaç kağıt uzattı bana

"Ders notları, senin için hazırladım hyung."

Sinir katsayılarımın hopladığını hissettim. Beni sürekli rezil ettiği yetmiyormuş gibi şimdi de arkadaşlarımın yanında mı rezil edecekti? Kağıtları elinden kaptığım gibi yırttım sinirle, parçaları suratına fırlattım.

"Salak mısın sen? Seninle konuşmak istemiyorum, üstelik arkadaşlarımlayken gelip rezil ediyorsun beni, sevimsiz şey."

"Hyung ben, özür dilerim.."

Yerdeki kağıtları toplarken titrek bir sesle konuştu. Ona tiksinen gözlerle bakmayı sürdürdüm. Evet, ondan kesinlikle nefret ediyordum.

"Dileme, defol git."

Koşarak uzaklaştığında arkadaşlarımın bana garip ifadelerle baktığını gördüm. Evet, onlar da Jeongin'den rahatsız olmuş olmalıydı değil mi?

"Hyunjin, neden öyle davrandın ona?"

Felix'in sorusuna şaşkınlıkla cevap verdim. Ondan tiksinmiyor muydu? Gerçi, onu o sikik rujla sadece ben görmüştüm, yine de giyiminden ve hareketlerinden kırık olduğu belliydi. Neden bana yükleniyordu ki?

"Rahatsız oluyorum ondan, inatla yanıma geliyor, istemiyorum onunla takılmayı, zaten tek arkadaşı benim, düzgün biri olsa daha fazla arkadaşı olurdu."

"Yine de böyle davranmamalısın, rahatsız oluyorsan düzgünce dile getir Hyunjin, özür dilemelisin ondan"

Herkes Minho hyung'u onayladığında sessiz kalmaya karar verdim bir süre.

"Tamam, dileyeceğim."

Yine geldim ama her an gidebilirim

Cherry Bomb Lipstick -Hyunin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin